Hayırlı Ramazanlar.
Allah kabul etsin oruçlarımızı.Merhabalar 💕
3. Ay sonra.
" Fatma, Fatma kız Fado kalk artık.
Ali geldi kız gördüm, aşağıda konuştuk kalksana anlatmam gerek hadi birileri gelmeden " diyerek müthiş bir heyecanla sarstı arkadaşını Güleyşa, mutluydu aylar sonra kalbini pır pır uçuran sevdiğini görmüş hem de tüm kuruntularının yersiz olduğunu öğrenmişti.Ali unutmamıştı onu, liseye gittim diye havalara girmemişti yani..
Birgün herşeyin tepetaklak olacağını bilse bugünden bitirirdi ya bu işi, kalbine sus sen körpe gözün kör daha derdi ve unutur giderdi çocukluk aşkı olarak bir yerlerde tatlı bir anımsama olarak kalsa yeterdi ama insan yaşamadan bilse ne olacağını hata yaparmıydı hiç...
Fatma pek umursamadı bıkmıştı artık aylardır Gül'ün ağıdından da Ali, Ali diyip durmasında da.
" eee Gül ne Ali'si ya valla usandım artık bırak beni yeni uyudum ben" diyerek eli ile gitmesini işaret etti Güleyşa'ya.
Güleyşa üsteledi ve kaldırdı Fatma'yı ve bir bir anlattı konuştuklarını.
Oflaya puflaya dinledi arkadaşı onu ama Güleyşa daki sevinç görülemeye değerdi.
Öyle yakın durmamışlardı öğretmenlerde vardı etrafta ama Ali " Gül hiç gelemedim nasılsın " demişti sessizce bu genç kıza yetmişti esip gürleyen Gül yelkenleri çoktan suya indirmişti bir bakışı vardı tertemiz yüreği gözleri önündeydi sanki.
Ali'de ondan farksız değildi yüzü kızarmış utanmıştı.
" ya Fado sende de hiç ilgi alaka yok kız geldi diyom bak bira boyu uzamış kendine güzel kıyafetler almış bir değişik giyinmişti biraz kötü hissettim ama ben hâlâ eskiksi gibiyim baksana yurdun verdiği üst baş ama o güzel olmuş " dedi elleriyle oynayarak.Fatma bilmiş bilmiş" demekki onların yurtta öyle veriliyor " dedi omuz silkerek neyle alacak gözünü aç demekti bu.
nereye gidersen git hepimizin durumu belli der gibi söyledi..
Öyle de olmuştu aslında.
Ali'ye sezon başı verilen okul üniforma sında ki ceket ve pantolonun boyu şimdiden kısa gelmeye başlamıştı epey boy atmıştı bu yıl çocuk.
Yurdun yemekleri de çok güzeldi yalan değil beslenmeleri gayet iyiydi.Hatta Ali başarısından dolayı iki burs alıyordu.
Öğretmenler ayarlamıştı büyük şehir de imkan çoktu. Nasıl da sevinmişti ilk parayı aldığında hemen Ptt üstünden annesine salmıştı içinden bir lira bile almadan hemde.
Bir, yarıyıl tatilinde gelmişti işte birde şimdi masraf çıkmasın diye.
Kardeşlerine ufak tefek bişeyler aldı son bursu ile, iki kardeşi vardı yaz geliyordu yeni birer tişört bari giyinsinler istedi, babası yoktu Ali'nin genç annesi bir başına herşeye yetmeye çalışıyordu ve Ali bu duruma çok üzülüyordu...**********
Güleyşa güldü "iyi iyi tamam sende hep ez bizi" diyerek şimdi ikiside gülüyordu.
" sana bişey getirdimi " diye sordu Fatma.
" yok zaten zor konuştuk bana ne alacak hem, benim liseyi yaz dedi sınavda çok heyecan yapma kazanırsın sen dedi, birde Memoyu sordu, görmedim hiç dedim.
bende gitmedim köye dedim haaa birde sana selam söyledi aynı okula gidin dedi" diyerek Güleyşa herşeyi anlattı her fırsatta Ali diyordu başka bişey demiyordu aylardır söylendiği sinirlendiği kızgınlığı uçup gitti..." sınav günü gelirim yine " diyerek gitmişti Ali'si.
Güleyşa için o hafta çok hızlı geçti ayakları yere basmadı dense yeriydi.
Sınavı bile çok düşünmedi Ali'yi görmekti tek derdi.
Fatma ona kızdı.
" iyiki bu Ali gelmemiş ayalrca demekki sen hiç ders çalışmayacaktın aklın gidecekti kızım bak Serhat da beni seviyor ama beni etkiliyomu yok " dedi.
Güleyşa gülümsedi.
Ranzada altlı üstlü yatıyorlardı ve uykuya dalasıya kadar dip dibeydiler sessiz konuşurlardı arkadaşlarım hepside iyi değildi yani lafçı da çoktu hemen öğretmene şikayet çekenler sağa sola anlatanalar illaki olurdu.
" bizim farkımız sen onu sevmiyorsun Fado" dedi sessizce.
Fatma kafasını salladı " Allah'ım akıl ver bu kıza bizi iyi bir okula gönder " diyerek üst kata zıpaldı ve uyudular yarın sınav vardı.
Ali erkenden kalktı ilk araba ile ilçeye gitmek için anasına haber verdi ve yola çıktı.
Yaz tatili başlamış köy işleri hız kazanmıştı yazın ne kadar çok çalışırsan kışında o kadar rahat ederdin.
Ali de biliyordu ki Güleyşa yı bugün görmezse yazın daha da göremezdi çokta özlemişti zaten bir yıldır ayrılardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.. GÜLEYŞA...( Tamamlandı)
Fiction généraleGüleyşa, aklına bile gelmeyecek şeyleri yaşayacak olan masum bir kız çocuğuydu.. Gerçek hayattan alıntılar ile kurgulanmıştır..