12.Bölüm

826 72 0
                                    

 

 
Masada sırtı dönük oturan genç omzunun üzerinden bir bakış atti sesin geldiği yöne tam çaprazi biraz  geride gözleri derin derin bakan kızı gördü ve toparlandı üst üste attığı bacağını indirerek  doğruldu.
" buyur ne dedin" dedi boğazınıda temizler gibi yaparak.

Güleyşa  gayet net sormuştu aslında ama şimdi kibarca tekrar anlattı meramını.

" afedersiniz ben iş arıyorumda  acaba eleman ihtiyacınız varmi diye sormuştum " dedi net bir şekilde.
Kasa yanındaki farklı masa olunca sahibi bu adamdır diye düşünmüştü.

  Genç, sağına soluna baktı yoktu arkadaşı.

" Ha iş için..ben değilim yani arkadaşım işletiyor burayı gelsin kendisi ile görüşün  isterseniz" dedi yardımcı olmak isteyen ses tonu ile..

" öylemi kusura bakmayın ben kasaya yakın siz olunca sahibi sandım tamam beklerim " dedi Güleyşa  ve geriye döndü kızlara biraz bekleyelim diyecekti ama ikisinide  görmedi adımladi  çıkış kapısına doğru.Geriden gencin sesi duyuldu.

" hey bekle bekle gitme gelir şimdi "

" yok yok gitmiyom kızları çağıracam"

dedi  ve kapıdan çıktı.
Aslinda o çocuğun suratına bile bakmamıştı  doğru düzgün, baksa da gören gözlerle değildi yani insandı sadece karşısındaki ama Zahir'i Allah bilirdi ..

Güleyşa  kampüse bakan kafenin girişine çıktı arkadaşı Fatma  telefon ile konuşuyor Hale ise ilerideki bankta oturuyor halde buldu ilerledi Hale' nin yanına " kimle konuşuyor " diye kaşları ile işaret etti.
' bilmiyomda  Gül abla köyden biriymis'dedi Hale.

Güleyşa  daha da merakla ilerledi Fatma'nin yanına.

Elini uzattı  Fatma Güleyşa"yi cekti yanina şimdi ikisinin kulağındaydi  telefon, ses tanıdık  Güleyşa'nin ruhunun sızısı olan Ali....

Yüzü kızardı Güleyşa'nin utandı kendinden, kalbindeki sesten.

'Fatma
Allah aşkına söyle nerde kalıyorsunuz?
  söyle birkez göreyim ne olur sana anlatacağım ikna et Gülümü'

  Diyordu Ali.
 
Güleyşa  kızgın bir ifade ile hayır anlamında başını salladı gözleri kocaman açılarak.
Ve iki adım geri gitti kısık sesi ile
'Ölümü  gör Fatma daha bişey  demiyom' dedi.
 
Ve Fatma telefonu kapattı çat  diye Ali' nin yüzüne.

" Gül ben bıktım ha vallah bak aranızda kalmaktan " dedi tükürükler  saçarak ağzından.

" kalma tövbe Allah'ım  ya acma telefonu  mesajalrinada  dönme oldu bitti "
  Diye ellerini çarptı Güleyşa.

" ya tabi zeki kız seni, yarin okula gelmeyecekmi  Ali de, hergün  aynı yere gitmeycekmiyiz  ha ne yapacaz o zaman " diye  cevap gecikmedi Fatma  dan.

Gülyeşa  Umursamaz tutmaya çalıştığı sesi ile
" o zaman ne yapacam mecbur değilim ya bitti o iş öncesinde düşünecekti yıllar olmuş ben hep bekledim, yürü hadi kafenin sahibi gelince  görüşecekmisim  " diyerek yürüdü mekana doğru.
Konu dağılmalı  Ali'yi düşünmemeliydi.
Ayağına öyle bir basıyorduki  kara toprağa Ali yi eziyordu  sanki...

Girdiler tekrar kafeye önde Gül arkada kızlar. Karışmış zihinler.

Tuhaf tuhaf birbirlerine bakıyorlardi  akılları dağıldı.Hale hicbirsey anlamadı zaten neler oluyordu Güleyşa neden bukadar sinirlendi?

.. GÜLEYŞA...( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin