Serhat annesini uyaran ses tonu ile " anaaa" dedi devamında ne diyeceğini biliyordu çünkü.
" abin gitti arkasına bile bakmadan ya ne yapacaktık gelin mi edecez Serhat, götürüp teslim edeceğim "
Aklına başka işler geliyordu kadının nerden çıkmıştı bu kız belkide gerçekten birilerinin elinden kurtardı Zahir onu gerçekten yardım etti..." ana, abim gitmek istediği yere gitsin diye bırakti sen ortalığı ayağa kaldırmasaydın sorun yoktu çocuk değil ya onlar "
" öylemi Ayşe hanım ben ayağa kaldırdım değilmi " diyerek elini kızın karnına koydu.
Güleyşa kocaman olmuş gözleri ile başını sağa sola salladı.
" ben öyle bir şey söylemeyeceğim ve gelin olmakta değil niyetim " diyebildi dilinin ucuna geldi ben zaten evliydim demek ama yuttu geri.
" söyleme güzel kızım, zaten dönmez benim oğlum Halid efendi ne derse desin kabahat sende demekki gelin olmaya niyetin yoksa çocuğun peşinde ne aradın, benim oğluma kızmı yoktu"
Hem öyle diyordu hem böyle kadını anlamak güçtü.
Serhat abisinin " anama sahip çık ses etmesin kıza " tembihini yerine getirmek icin
" annem tamam rahat bırak da artık eve gidek bak babam rahatsız oldu inme gelcek Allah korusun "
" bunlar düşünecek artık a oğlum işte bende onu diyom kimin ne hakkı var koca aileyi huzursuz etmeye "
Güleyşa hak verdi işte bu söze...
Başını camdan tarafa çevirdi.
Aşağılandı ama umrunda değildi.Kalbindeki acı yine zorladı.
Ali için duyduğu vicdan azabı değilmiydi zaten onu şuan bu arabaya bindiren.
Bir yıkım daha yaşamak istemedi.
Zahir' in yediği tokat kendine değmiş gibi canını yaktı.
Onun yüzünden olmuştu işte bu olumsuzlukta.Kendisi gidecek ne olursa olsun Zahir ailesinin yüzüne bakacaktı..
Telefonu çıkardı kısa bir mesaj attı mevzu bahise
^^nerdesin^^
^^Güleyşa iyimisin^^ diye anında cevap geldi öyle bırakıp gitmemeliydi ama kalsa sorun büyüyecekti.
^^iyiyim ama gelmen gerekli ailen için, ben onalarla dönüyorum iyice karıştı durumlar çözüm bulmadan olmaz üzülmeyin istiyorum^^
^^yapma ^^
Serhat'tın telefonu çaldı anında.
- abi
- abi abi ya oğlum sana demedimmi kız Ağrı'ya gidecek diye ne demek alıp dönmek- abi bizimkilere ne diyebilirdim? gelmek istedi hem yengem
- lan nasıl gelmek istedi kim zorladı babam degilmi? yengem diyip durma yengeler kovsun seni tövbe Yarabbi ya
- yok anam zorladı yeminle abi
- anam nasıl yani anam, lannn
- abi arasana yengemi yahu ben habercimiyim
- oğlum anam var diyon ayıp
- abi ayıp mı kalmış burda mevzu senin hayatın
- yav ben niye derdimi anlatamıyom
Ver anama nerde onun telefonu arıyom arıyom açmıyor- kaybetmiştir herzamanki gibi ne bileyim, al ana Zahirciğin arıyor, arkadaş inşallah bugün sabah olur diyerek telefonu uzattı.
- ana
- Ne var belalı başım
Diye cevapladı anası
- ana bak birdaha geri dönmem yemin ederim, bırakın kızı yahu yeminle dedim gönül işim yok yok yok kaç kez söyleyem daha
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.. GÜLEYŞA...( Tamamlandı)
General FictionGüleyşa, aklına bile gelmeyecek şeyleri yaşayacak olan masum bir kız çocuğuydu.. Gerçek hayattan alıntılar ile kurgulanmıştır..