52.Bölüm

666 67 70
                                    


" Güleyşa yukarıya gel " diye seslendi Zahir,

Zinar kurtulmuştu elindende sebebi Gül'ydü yoksa canına okurdu.

Sallana sallana çıktı genç kadın merdivenleri.

Kapıda bekliyordu kocası elindeki tütünü savurdu köşeye.

" niye atiyon onları ben artık süpürmem ona göre, hemde kokuyor artık mideme " diyerek naz yaptı Gül.

" gel gel sen ben süpürürüm merak etme, " diyerek elinden tutup çekti karısını kapayi kapattı.

" şu sonradan severmiş olayını bir tatbik edelim " diyerek beline doladı kollarını nazikçe.
Karnına baskı yapmamaya özen gösterdi.

" demek sonradan seviliyormuş ha" diyerek sarıldı kulağına birşeyler fısıldadı.
Güleyşa'nin kıkirtisi çarptı beton duvarlara.

" sevilmiyormu yalanmı " dedi kadın bir yandan da boynuna sarıldı kocasının.
Hastaneden çıktı çıkalı baş başa kalamamişlardı pek.
Zişan hanım gelinine özen gösteriyordu.

" seviliyor hemde nasıl " diyen Zahir eğildi boynundan öptü.

" kızıma dua etsinler kızamıyorumda artık hatta sevgi bile duydum o su itine seni ve benim canımı kurtardığı için " dedi Zahir ve kucağına aldı Güleyşa'yi.
Yatağın perdesini dönerek geçti.
Kibarca yatırdı alnından öptü.

" Benim karım anne oluyor" dedi karnından öptü sonra.
Güleyşa çok duygulandı.

" kız değil gibi ama erkek geliyor içime benim bir Zahir'im daha olacak " dedi.

Zahir ağır ağır başını salladı sağa sola
" başım üstüne ama kız bulana kadar sen düşün " artık diyerek uzandı dikkatlice özlemişti.

" şisssst " dedi Gül.
Elleri kocasının saçlarındayken.
" doktor muayeneye gelene kadar şey yasak dedi ya " diye uyardı.
" ney yasak " diye histerik bir güldü adam.
" şey işte " diyen Gül masum masum baktı gözlerine bakan adama.
" öpmekte yasak değil ya " dedi kocası.
" haram hiç değil, kaç kurban adasaydim acaba " diyen adamın sesi kulağa değmeden kalpten duyulurudu...

.......

Hamile olduğunu öğrendikten sonra bir süre daha dinlendi Güleyşa.
Derslerin başlama tarihi gelmişti ilk hafta ama okula gitmedi.
Okul için kaygısı yoktu.
Gidecek derslerine girip çıkacaktı.
Zahir cephesinde kaygı büyüktü okul mevzunda.

Kara kara düşünüyordu nasıl bırakacagim bir gün iki gün değil koca dört yıldı ve karısı son derece genç ve güzeldi.
Evli olduğunu göstermesi gerketi hergün kampüsemi gitmeliydi?
Planalamadığı şeyler olacaktı yanlız endişe etmesine hiç gerek kalmayan şeyler.

Kayinbabasi vermiş olduğu sözü tuttu gelini ile birlikte ilçeye gitti hafta başı ve sadece kendi tasarrufunda olacak 10 dönüm tarla tapusunu üzerine yaptı.

Gül bu tarladan cok güzel işler çıkacaktı ileride.

" söyleme kimseye " demişti adam ama daha eve gelmeden herkesin haberi olmuştu.
" gittin aferin tarlada benim oldu hemde sulu yerden " diye Cevher'e hava atınca Güleyşa aile fertleri öğrendi ama herkes razıydı ve babasının sözü üstüne konuşmazdı.

Zahir'in müthiş ilgisi vardı karısına karşı.

Hiçbirşey yaptırmıyorlardı ev içinde.

" vay başıma kız ben taşmı doğuracam ola hiç yatmıyom" diye Hazal serzenişte bulunmuştu yatıp duran Gül'ün yanına uzanırken.

.. GÜLEYŞA...( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin