♥10

170 12 11
                                    

Το μπάνιο είχε γεμίσει υδρατμούς. Έξω από το παράθυρο το χιόνι είχε καλύψει τα πάντα, ξεπερνούσε το μισό μέτρο και η σκοτεινή εικόνα του τοπίου έμοιαζε μαγική, βγαλμένη από κάποιο παραμύθι. Μόλις μπήκαν στο σαλέ τους και, ενώ ήδη νυχτώσει, η Δανάη επισκέφτηκε το τζακούζι. Βυθίστηκε μέσα του και το μυαλό της ταξίδεψε άθελά της στο συνέδριο της Νέας Υόρκης. Είχε έναν μήνα περιθώριο να χαλαρώσει και –αντί αυτού– οι οδυνηρές αναμνήσεις ξεπήδησαν σαν κινούμενη φλόγα από το μυαλό της και έκαψαν συθέμελα τις σκέψεις της, εξαιτίας της επερχόμενης συνάντησή της με τον Ορέστη Ανδρέου. Τον άνδρα που τη διέλυσε και την έκανε να χάσει την ψυχή της. Είχαν περάσει πέντε χρόνια μα δεν μπορούσε να τα ξεχάσει, να τα διαγράψει τόσο εύκολα... Όχι όταν τα σημάδια από αυτήν τη σχέση την είχαν στιγματίσει με τον χειρότερο τρόπο° με τις λανθασμένες επιλογές που έκανε, για να σώσει την εταιρεία της από τη χρεοκοπία, τον εξευτελισμό και τον διασυρμό που της φυλούσε εκείνο το κάθαρμα, ο Ανδρέου.

Είκοσι χρονών ήταν όταν τον γνώρισε και γοητεύτηκε από τη στάση και τον ενθουσιασμό του. Ο κατά πέντε χρόνια μεγαλύτερός της, Ανδρέου, έμοιαζε με χείμαρρο. Βρισκόταν παντού, μέσα σε κάθε κλίκα και κάθε παρέα του πανεπιστημίου και την έκανε κι αυτήν να ξεχωρίζει. Ακόμα κι αν στην αρχή την πλησίασε μονάχα για να ανταλλάσσουν απόψεις και να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον στις εργασίες του εξαμήνου. Από μικρή η Δανάη ήταν χαρισματική – είχε τη σαγήνη με το μέρος της και την πουλούσε με τρόπο που κάθε άλλο παρά πρόστυχο θα τον έλεγε κανείς. Είχε ένα κοφτερό μυαλό και επιδόσεις που άλλοι έπρεπε να κοπιάσουν πολύ για να τις φτάσουν. Αυτά πρόσεξε και ο Ανδρέου, που δεν ξεκολλούσε από δίπλα της. Τον ερωτεύτηκε βαθιά και παθιασμένα και μαζί έχτισαν τα όνειρά τους και μια διαφημιστική εταιρεία που θα γινόταν νούμερο ένα στην Ελλάδα. Η Δανάη είχε σκεφτεί και την παραμικρή λεπτομέρεια, για να πετύχει τον μεγαλύτερο πόθο του, για να τον κάνει τρανό και δυνατό. Μα δεν υπολόγισε πως όσο εκείνη είχε την έμφυτη ικανότητα να χτίζει και να πραγματοποιεί τα όνειρά τους, άλλο τόσο εκείνος ήταν ικανός να τα γκρεμίζει και να αφήνει πίσω του τα ερείπια μιας διαλυμένης γυναίκας.

Της έκλεψε τον τρόπο που προσέγγιζε τους νέους συνεργάτες, την εξυπνάδα της, την πελατεία της... και το χειρότερο° την ψυχή της. Της δημιούργησε χρέη, την έκλεψε για να καλύψει τα ναύλα του και να ανοίξει δική του διαφημιστική εταιρεία στη Νέα Υόρκη και την άφησε έγκυο. Άφησε πολλά συντρίμμια πίσω του, μα δεν την άφησε να επιλέξει αυτό που πραγματικά ποθούσε, μιας και θα έμενε στον δρόμο μ' ένα παιδί στην αγκαλιά.

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΗΣ ΗΔΟΝΗΣWhere stories live. Discover now