Μερικές ώρες αργότερα η Δανάη και ο Αργύρης ντύθηκαν ζεστά και κατέβηκαν στο χωρίο. Τα κτήρια εκεί ήταν κατασκευασμένα από τούβλο και οι κεραμοσκεπές τους στολισμένες με λάμπες που, σαν αλυσίδες, έδεναν τη μία με την άλλη και φώτιζαν κάθε δρομάκι, σπίτι και μαγαζί. Το χιόνι το είχαν μαζέψει τα μηχανήματα που σχεδόν κάθε μία ώρα περνούσαν για να κάνουν την πρόσβαση στο χωριό πιο άνετη για τους επισκέπτες αλλά και για τους κατοίκους του. Η πέπλο της νύχτας δεν είχε πέσει ακόμη και ο ουρανός είχε βαφτεί με έντονα πορτοκαλί και μοβ χρώματα, κάνοντας αντίθεση με το λευκό τοπίο και δένοντας αρμονικά με τη ζεστή αρχιτεκτονική της περιοχής.
Μόλις μπήκαν σε κάποιο από τα πολλά εστιατόρια και βολεύτηκαν σε ένα από τα γωνιακά τραπεζάκια στο βάθος του, η Δανάη ζήτησε από τον σερβιτόρο να τους φέρει τα παραδοσιακά τους πιάτα και εκείνος επέστρεψε έχοντας τον δίσκο του γεμάτο από διάφορες τοπικές λιχουδιές. Καπνιστό κρέας που μοσχοβολούσε, τηγανιστές πατάτες και μια πιπεράτη σάλτσα που της έκαψε γλυκά τον ουρανίσκο. Τα ποτήρια τους γέμισαν για τρίτη φορά και, καθισμένη δίπλα στο αναμμένο τζάκι, η Δανάη εστίασε στα γαλαζοπράσινα μάτια του συνοδού της.
«Νομίζω πως θα σε χαλάσω στο τέλος. Ήπιες τρία ποτήρια κρασί».
«Το πρωί με διέταξαν ν' απολαύσω το ταξίδι μας. Και είμαι υπάκουος βοηθός», της υπενθύμισε με ύφος σοβαρό σαν να επρόκειτο για ζήτημα ζωής και θανάτου.
«Αυτό να λέγεται!» γέλασε η Δανάη. «Και πολύ καλά κάνεις, γιατί στάμπαρα κάτι ωραίους θάμνους και θα ήθελα να με πάρεις εκεί. Αλλά μετά σκέφτηκα πως αν κάνεις το λάθος ν' ανοίξεις το φερμουάρ σου θα τον ψάχνεις. Κι έτσι κανείς μας δε θα το ευχαριστηθεί. Οπότε λέω να το κάνουμε στο τζακούζι. Εσύ τι λες, βοηθέ, είναι καλή η τοποθεσία;»
«Ή στις τουαλέτες!» της έκλεισε το μάτι και έγειρε αριστερά το κεφάλι, στο σημείο που ήταν η σκάλα που οδηγούσε στα ιδιαίτερα δωμάτια του εστιατορίου.
«Είμαι ντυμένη σαν κρεμμύδι. Μέχρι να βγάλω από πάνω μου τα τρία ισοθερμικά κολάν και μπλουζάκια, θα έχει κλείσει το μαγαζί, μωρό μου», του έκλεισε κι αυτή το μάτι και έκανε νόημα να της φέρουν τον λογαριασμό.
«Άρα υπάρχουν κι άλλα εμπόδια ανάμεσα σ' εμάς και τους θάμνους», ψέλλισε κατεβάζοντας το βλέμμα στο πιάτο του, για να πιρουνίσει μια μπουκιά από το κρέας, σε μια προσπάθεια να κρύψει το σοκ που υπέστη ακούγοντάς τη να τον αποκαλεί μωρό της. Μονάχα κατά τη διάρκεια του σεξ είχε ειπωθεί αυτό το υποκοριστικό και μάλιστα από το δικό του στόμα.
YOU ARE READING
Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΗΣ ΗΔΟΝΗΣ
RomanceΗ Δανάη Παπαϊωάννου είναι μια δυναμική γυναίκα, που έχει δύο ασίγαστα πάθη° τη δουλειά της και τα ερωτικά παιχνίδια. Όσο κι αν προσπαθεί να τα συνδυάσει, ο ελεύθερος χρόνος της είναι πολύ περιορισμένος. Όταν την εταιρεία της επισκέπτεται ο Αργύρης Ν...