♥1

99 9 1
                                    

Πέμπτη 9/6/2022
01:00 π.μ.
Καλιφόρνια, Παραλία Σάντα Μόνικα


Τα κύματα έσκαγαν με ορμή στην αμμουδιά και πολλοί από τους θαμώνες του νυχτερινού κέντρου σταματούσαν τον χορό, για να τα βλέπουν να σπάνε μπροστά στα μάτια τους, έχοντας τα στόματα ανοιχτά. Όσες φορές κι αν απολάμβαναν αυτό το θέαμα, πάντοτε τους δημιουργούσε δέος και ανατριχίλα. Ήταν τόσο ψηλά, που τους έκοβαν την ανάσα. Ένα φλερτ με τον θάνατο, από μακριά. Ο Γκάμπριελ από την άλλη είχε βολευτεί σε ένα από τα τραπεζάκια στο βάθος και φλέρταρε με μια μελαχρινή καλλονή, που καθόταν σε ένα από τα σκαμπό του μπαρ και έπινε το ένα ποτό μετά το άλλο. Το κοντό, λευκό φορεματάκι έκανε τα ήδη μακριά και λεπτά πόδια της να μοιάζουν ακόμα πιο ψηλόλιγνα. Οι άκρες των δαχτυλιδένιων μαλλιών της άγγιζαν ανεπαίσθητα τη λεπτή μέση της, που ολοένα και άνοιγε καθώς τα μάτια του κατέβαιναν στους γοφούς της. Είχε τις τέλειες αναλογίες και το χρώμα του ρούχου της έκανε τέλεια αντίθεση με τη σταρένια επιδερμίδα της και τα κατάμαυρα μαλλιά της.

Στάθηκε αποφασιστικά στα πόδια του, έστρωσε το μαύρο κοστούμι του και την πλησίασε σκύβοντας στο αφτί της. «Χρειάζομαι τσιγάρο. Θα με συνοδεύσεις;» τη ρώτησε με την άψογη αμερικάνικη προφορά του.

«Γιατί όχι;» αντιγύρισε σπαστά και σηκώθηκε αργά από το κάθισμά της, προτάσσοντας τα οπίσθιά της, για να του κλέψει τη ματιά.

Κι αυτός το έκανε. Περπάτησε από πίσω της ως την έξοδο, με τα τιρκουάζ μάτια του να καρφώνουν πότε το ένα και πότε το άλλο. Όταν σταμάτησε τα προκλητικά βήματά της που, καθώς το ένα ακολουθούσε το άλλο, οι γλουτοί της υψώνονταν όλο και πιο πολύ, ακούμπησε την πλάτη της σε ένα από τα εξωτερικά τοιχάκια του μπαρ και έβαλε από το χρυσό τσαντάκι –που είχε περασμένο στον δεξιό της αγκώνα– το πακέτο με τα Marlboro.

Άναψε ένα, που το στερέωσε στα λεπτά του χείλη, και ένα δεύτερο για τον εαυτό της. «Ξέρεις κάνα καλό μέρος εδώ κοντά;» Αυτή η φορά η σπαστή προφορά της σε συνδυασμό με την εμφάνισή της τον έπεισαν πως καταγόταν από το Μεξικό.

«Η πρώτη σου φορά είναι;» της χαμογέλασε φορώντας το πιο σέξι χαμόγελό του.

«Με έχουν πηδήξει πολλές φορές», ανταπέδωσε δείχνοντάς του την κάτασπρη οδοντοστοιχία της.

«Θα σε πάω όπου γουστάρεις. Ακόμα και στο καλύτερο ξενοδοχείο. Όμως προτιμώ να σε πάρω στις τουαλέτες. Βιάζομαι και δεν έχω όρεξη για πολλά πολλά».

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΗΣ ΗΔΟΝΗΣWhere stories live. Discover now