Selam gençler, nasılız?
Yirmi günden fazla oldu. Evet bu benim mola vermeyeceğim derken kast ettiğim şey CDFGNMJNHGFVGBHJMNHBGFVGHNJMK
Yanlış anlamayın valla dalga geçmiyom. Yayınevi hayatında her şey çok kolay. Kitap için yapılması gerekeni onlar yapıyor, siz sadece oturup isteklerinizi sıralıyorsunuz.
Tabii 300+ sayfa kitap çıkarmak için verecek 57K paranız varsa.
Ücretsiz basım kabulü için olması gereken en önemli ve belki de tek şey kitabın okunmaya sahip olması. 60K okunmadan bahsetmiyordum. Milyonlardan bahsediyorum.
Muhtemelen bu kitap için göremeyeceğimiz bir sayı çünkü milyonlardan kastım da yine bir iki milyon değil.
Her neyse ben yine de elimden gelenin en ama en iyisini yaptım. İyi bir mailden tut en dikkat çekici arka kapak yazısına kadar her şeyi özenle hazırladım. Bölümlere ek yazılar, detaylar ve başka şeyler ekledim. Her şeyi tek tek baştan okudum ve yanlışları sıfıra (inşallah aw) indirdim. İlk eserimi on beşten fazla yayınevine yollamıştım ve hepsinden onay almıştım. Bu kitabı tek bir yayınevine yolladım çünkü onlarla çalışmayı çok istiyorum. Çalışma şekillerini beğeniyorum ve kabul görmezsem, muhtemelen başka bir yayınevi ile çalışmayacağım.
Uzun lafın kısası yeni sezona girmemi engelleyen en büyük sorumluluğumu yerine getirdim ve şimdi, Sarah Rosa'nın hikayesine devam ediyoruz. Son hızla. Bu sefer durmak, takılmak ve yeni bölüm diye ağlamak yok.
Merak ettiğim bir şeyi benimle paylaşmanızı istiyorum. Bu sezondan beklentileriniz neler? Neyi öğrenmek istiyorsunuz? Hangi detaylarda takılı kaldınız ve kimin hikayesini bitirmek istiyorsunuz?
Siz bunları yazarken ben yeni sezonun ilk bölümünü yazmadan önce uyumaya gidiyorum. Yarın en dinç halimle güzel bir bölüm yazmaya çalışacağım ve emin olun bu sefer, ilk sezondan daha çok emek sarf edeceğim.
Her şey üçüncü sezonun ruhu için. Üçüncü sezonun güzellikleri ve acıları için bana, Kara Mamba'ya tutunmaya devam edin.
Size It's Snowing Like It's End Of The World'u hediye ediyorum bu gece. Seviliyorsunuz <3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Mamba: Lacrima
Teen FictionKırmızı Örümcek Zambağı. Dünyanın en zehirli bitkileri listesinde öne gelen o güzel zambak. Ölümün kendisini temsil eden bu kırmızı bitki, zehrinin yanında cezp edici bir özelliğe de sahipti. Doğal güzellikleri ile insanları büyülerken ruhlarını cez...