1. Kulüp

13.1K 560 737
                                    

Tamamen aile baskısıyla büyümüş biri olarak psikolojim bitik durumda. Ergenlikten sonra bazı şeylerin geçeceğini umut etmiştim ama hayır... hiçbir şeyin değiştiği yok.

Ben Yongbok. Ruhu 22 yaşında ölmüş, bedeni ise zar zor ayakta duran biriyim.

Zevk aldığım hiçbir şey yok, hayattan bir beklentim de yok. Arada ölmemek için midemi dolduruyorum sadece.

Seul'de Hemşirelik okuyorum. 2 yıl mezuna kalma, o bu şu derken evden bıktım. Ailemden bir nebze de olsa uzak kalabilmek için üniversite tercihlerimi buraya yönelik verdim.

Onlar kırsalda yaşıyor, pek görüşmüyoruz. Yaz tatilinde farklı bir hava almak için uğrarım sadece. Ve biricik kardeşim Yongjae'yi görmek için, onu her şeyden çok seviyorum...

Kendimi sayısal öğrencisi sanıyordum ama tek yaptığım yüzlerce şey ezberleyip sınava girmek. Bu bölümü de puanım denk geldiği için verdim işte. Ailem zorlamasaydı okumayı bile düşünmüyordum. Okul hayatım da özel hayatım gibi ölü.

2. sınıf olmamla birlikte uygulamalı derslerim arttı. Klinik ortama geçtikçe bazı şeylerden korktuğumu ve iğrendiğimi fark ettim. Damar yolu girişi, hastanın hijyen ihtiyacını karşılama... bir makette daha idrar yolu açmak falan istemiyorum. Gerçeğini nasıl yapacağım ben bunun?

Aileme istemediğimi ne kadar söylesem de beni hiçbir zaman umursamadıkları için okumaya devam ettim. Ama artık midem kaldırmıyor. Hayatım boyunca bu mesleği yapamayacağım. Bırakıyorum.

Bırakıyorum da... Nereye bırakıyorum?

Eve dönemem. Zaten bu kararımla beni evlatlıktan reddederler. Ayrıca Seul'e alıştım, kırsal hayata geri gitmek istemem.

Paraya ihtiyacım var... Ailem bana hiçbir zaman destek olmadı, şimdi de olmayacak. Okumayacağım, direkt herhangi bir yerde işe girip maaşımı kazanacağım.

______________

Bugün 18:53

Ya, Seungmin-ah 💬

💬 Selam bebek

Üniversite kaydımı siliyorum 💬

💬 Sana yine bırakma
perileri gelmiş ㅋㅋㅋㅋ

Yok bu sefer ciddiyim 💬
Annemler çok istiyorsa okuyabilir 💬
Benden bu kadar 💬
Midem kaldırmıyor artık... 💬
Başka bir işte çalışırım daha iyi 💬

💬 Ow...
💬 Sen bir de Tıp stajlarını gör ㅋㅋㅋ
💬 Kararına saygı duyuyorum, bu
senin hayatın. Nasıl istiyorsan öyle
yap. Ben hep destekleyeceğim~

Kafamı dağıtmam lazım 💬
Bu gece kulübe gidelim mi 💬

💬 Gidelim! Dersim
bitince yazarım sana
Yongbok bu mesajı beğendi. ❤️

______________

Seungmin benimle aynı üniversitede Tıp fakültesi 3. sınıf öğrencisi. Ama o bölümünden memnun. Zeki ve profesyonel bir çocuk. Benim gibi aptal ve hassas değil.

Okul gezisinde tanışmıştık, kendisi tek arkadaşımdır. Onun da benden başka arkadaşı yok. İnsanları sevmez.

Gezi günü de asosyal olduğumu fark edince yanıma yaklaşmak istemiş. Böyle ara ara buluşup vakit geçiririz. Onun dışında deli gibi ders çalışır, tıp fakültesi çok zormuş.

Sassy Maid | Hyunlix +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin