‼️ BDSM AĞIRLIKLI SMUT İÇERİR ‼️
Hyunjin'le ilişkimizin 1. yılı Cumartesi gecesiyle tamamlanıyordu. Öğlen yemek yedikten sonra içeri gidip bana büyük bir paket getirdi. "Yıl dönümümüz için sana hediye almak istedim... Umarım beğenirsin."
Kutuyu açmadan önce ona sarıldım. "Hyunjin... Teşekkür ederim. Benim de sana sürprizim var ama akşam göstereceğim."
Saçlarımı öptükten sonra beni serbest bıraktı. Heyecanla paketi açtım ve kutuya baktım. "Woah..."
"Ailenin yanında olduğun günler odanda kaldım ve birazcık etrafı kurcaladım... Böyle şeyleri sevdiğini biliyorum bu yüzden makyaj seti alayım dedim. Umarım beğenmişsindir-"
Dudaklarına yapıştım. Uzunca bir kez öptükten sonra sımsıkı sarıldım. "Bu hayatım boyunca aldığım en güzel hediye... Zevklerimi gerçekten iyi biliyorsun, çok düşüncelisin. Teşekkür ederim..."
"Rica ederim bebeğim." deyip beni iyice sarmaladı, vücudum havada kaldı. "Birinci yıl dönümümüz kutlu olsun... Hayat boyu birlikte olalım."
💎💎💎
Akşama doğru odamıza çekildik. İkimiz de bu gecenin özel olduğunu biliyorduk bu yüzden hiçbir şey konuşmadan ayrıldık. Hemen hazırlıklarıma başladım, kıyafetlerimi giydim.
Tenime koku sürdükten sonra saçlarımı düzleştirdim ve Hyunjin'in yeni aldığı makyaj setini açtım. Bu mükemmeldi... İçinde her şey vardı.
Gözlerime mavi tonlarında ışıltılı bir makyaj yaptıktan sonra dudaklarımı da renklendirdim. Öncekilerden tamamen farklıydı, kalite anında belli oluyordu. Hyunjin'in bunları sevdiğimi bilip araştırma yapması çok tatlı gelmişti. Onun karşısında kusursuz görünüp ben de istediğini vermeliydim...
Son aksesuarlarımı da taktıktan sonra odamdan çıktım. Sevgilimle ilk defa yatacakmışız gibi heyecanlıydım.
O da aynı anda odasından çıktı, kapıyı kapatıp yanıma yaklaştı. "Woah... Bu önlüğü nereden buldun? Çok güzel olmuşsun..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sassy Maid | Hyunlix +18
FanfictionBu hikaye +18 öğeler içermektedir! Genç iş adamı Hwang Hyunjin büyük malikanesinde kişisel hizmetçilik yapacak birini aramaktadır. Mülakata gelenler arasında geçen hafta gece kulübünde seviştiği çocuğu görünce şok olur. "Demek bana yalan söyledin Le...