30. Tuzak

6.2K 297 281
                                    

‼️ BDSM AĞIRLIKLI SMUT İÇERİR ‼️

-Yongbok'un ağzından-

Hyunjin Anton'un abisini o kadar kıskanmıştı ki gece boyu etrafa sinirli sinirli bakıyordu. Bu halleri bana çok tatlı geldiği için bazen bilerek Wonbin'e gülümsüyordum. Her seferinde alttan bacağımı sıkıyordu, deli oluyordu.

Çocuğun yanından ayrıldıktan sonra sinir seviyesi tavan yaptı. Arabaya binerken de, eve girerken de gözü hiçbir şey görmüyordu. Birazcık ürkmeye başlamıştım...

Peşinden gidip odasına çıktığımda sinirli sinirli soyunuyordu ve bu da beni çıldırtıyordu. Böyle hallerini aşırı seksi buluyordum.

Yanıma yaklaşıp dudaklarımı ısırınca daha fazlasını istedim ama o önce duş alma konusunda ısrarcıydı. Cezalı olduğumu söyleyip içeri girdi.

Kapıyı kapattığı an kötü kötü sırıtmaya başladım. Planım işe yaramıştı. Hyunjin'i kendi yöntemlerimle tuzağa düşürmek kadar kolayı yoktu.

Odama gidip ben de duş aldım. Saçlarımı kurutup düzleştirdikten sonra hafif bir makyaj yaptım.

Yeni önlüğümün kumaşı kalın değildi. Şifondan yapılmıştı bu yüzden içimi de gösteriyordu. Beyaz transpran çoraplarla birlikte giydiğimde hazırdım.

Aynadan kendimi kontrol ederken son dokunuşlarımı yaptım. "Hm, tatlı oldum. Hyunjin de sevecek bence..."


💎💎💎


Odadan çıktığımda kapısının yarım açık olduğunu fark ettim. Su sesi gelmiyordu, banyodan çıkmıştı.

"Hyunjin?"

Cevap vermeyince kapıyı biraz daha açtım, telefonum elindeydi. Az öncekine göre daha da sinirliydi.

"Ben geldim..."

Bu sefer sesimi duyup başını kaldırdı. Beni gördüğü an gözleri parladı. Utanınca eteğimi kenarlardan aşağıya çekiştirdim. Birkaç saniye daha hayran hayran izledi. "Ne kadar güzel olmuşsun sen..."

Hipnoz etkisinden çıkınca sesini temizleyip başını sağa sola salladı ve elini havaya kaldırarak iki parmağıyla beni çağırdı. "Hemen buraya gel."

Yatağa çıkıp emekleme pozisyonunda yanına yaklaştım. "Efendim?"

"Arkanı dön

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



"Arkanı dön."
Minik adımlarla dizlerimin üstünde sırtımı döndüm. Elini eteğimin altına getirip kalçalarımı avuçladı. Sert sert okşarken dizlerimin üstünde dengede durmaya çalışıyordum.

"Beni bilerek çıldırtıyorsun değil mi?"

"Hayır, ben hiçbir şey- Ah..."

Kalçama sert bir tokat attı.
"Şansını çok zorladın."

Sassy Maid | Hyunlix +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin