46. Tehdit

4.3K 254 212
                                    

‼️ BDSM AĞIRLIKLI SMUT İÇERİR ‼️

Salonda Seungmin'le konuştuktan sonra Hyunjin'e mesajları okuttum. O da Chan'ı çok özlemişti.

Birbirimize sarılıp televizyon izlerken aklına gelen soruyu sordu. "Yongbok bir şey merak ediyorum. Sen birlikte uyuduğumuz sabah boşalmamı sağlamış mıydın?"

Şok olmuştum. Birlikte uyuduğumuzu ne zaman fark etmişti? Ben uyandığımda o hâlâ uyuyordu.

"Evet... Fena durumda olduğunu görünce yardımcı olmak istedim- ah..."

Elinin altındaki kalçamı sertçe kendine çekti. "Patronundan habersiz yani?"

"Yapmasa mıydım? Özür dilerim..."

Hâlâ daha tenimi okşuyordu. "Hayır, direkt uyandırıp yapsaydın. Özrünü kabul ediyorum ama bir dahakine bilincim açıkken yap."

Başımla onaylayıp dudaklarına baktım. Sıcak elleriyle bacaklarımı böyle sevdikçe altım ısınıyordu. Telefonuma gelen bildirimle dikkatim dağıldı. Wonbin mesaj atmıştı.

______________

Bugün, 22:32

💬 Selam güzellik
💬 Bak elimde ne var
💬 1️⃣ Fotoğraf gönderildi.
💬 Bunu çevrimiçi sitelerde
ifşalayacağım ^^ Hyunjin yerine
benimle olsaydın bunları
yaşamazdın. O puşt yüzümü kalıcı
olarak mahvetti, cezanızı çekin
💬 Chanyoung'un hassas noktası olmasaydı kardeşini de bana
benzetirdim ama neyse

______________

Mesajları okurken gözlerim dolmuştu. Tek seferlik görüntülenen fotoğrafla bir süre bakıştım. Kostümlü halimi benden habersiz çekmişti. Ama fotoğraftaki yer evimiz değildi, başka bir mekandı ve garip duruyordu.

Hyunjin endişeyle telefonu eline aldı. Mesajları okuduğu gibi ayağa kalktı.
"Vay piç."

Artık bana her konuda güvendiği için hiçbir şey sormadı. Yine de kendimi açıklamak istedim. "Hyunjin yemin ederim ben böyle bir stüdyoya gitmedim-"

"Sus Felix... Biliyorum zaten. Bana açıklama yapmanı istemiyorum, kendimi kötü hissediyorum..." derken çoktan kapıya çıkıp kabanını giymişti bile.

"Shoplamıştır bu, mesajları da önceden editlemişti yavşak. İşini iyi biliyor."

Ben de kalkıp yanına gittim. Ekranda açık kalmış fotoğrafa dikkatli bakınca gerçekten shop olduğunu anladım.
"Oha... bu çok korkunç."

"Şimdi gör bakalım nasıl belasını sikiyorum onun." derken ayakkabısı giyiyordu. Koluna sımsıkı sarılıp onu sakinleştirmeye çalıştım. "Lütfen ani bir şey yapma olur mu... Yasal haklarımızı kullanalım, hm? Başına bir iş açma. Ya da dur ben de geliyorum-"

"Sakın Felix. O çocuğun pis gözlerinin bir saniye bile seni görmesini istemiyorum." deyip yanaklarımı tuttu. Yüzümü sabitledikten sonra dudaklarımı uzunca bir kez öptü.

"Hem artık yaşamak için bir amacım var... Sensiz ben ne yaparım? Hiçbir şey olmayacak, için rahat olsun. Yarım saate döneceğim."

💎💎💎

Hyunjin'i beklerken aklımdan her türlü senaryo geçti. Tırnağımı yemekten bir hal olmuştum. "Onu öldürmez, değil mi?"

Zil çaldığı gibi oraya koşup kapıyı açtım. Hyunjin'in elleri kanlıydı. Yutkunup gözlerine baktım.

Güldü ve "Bir şey yok bebeğim, sadece dövdüm." dedi. Derin bir oh çekip kollarımı açtım. Üstüme çullanıp kokumu içine çeke çeke boynumu öptü.

"Avukatlarımı aradım. Bir bok yapamayacak. Geçenki tacizi de bildirdim, başta yapmamamız hataydı zaten..."

"Teşekkür ederim... Artık rahat edebilirim." derken saçlarını okşadım. Kapıyı kapatıp içeri geçtiğimizde onu lavaboya götürüp elindeki kanları iyice yıkadım.

Mutfakta su içirdiğimde biraz daha iyi görünüyordu. Bardağın kalanını da ben içtim. Hyunjin hâlâ sımsıkı bir şekilde elimi tutuyordu, stresliydi.

"Efendim?"

Ona bu şekilde seslendiğimi duyunca şaşkın şaşkın bana döndü. "Hm?"

"Biraz gergin görünüyorsunuz, rahatlamak ister misiniz?" deyip vücuduna yaslandım ve boştaki elimle göğsünü genişçe sıvazladım.

Masum bakışları bunu duyduğu gibi değişti. "Nasıl rahatlayacağıma bağlı..." derken diğer eli eteğimin altına kaydı.

Gülümseyip kucağına atladım, beni sımsıkı tuttu. Merdivenleri çıkarken "Nasıl isterseniz öyle rahatlatırım..." dedim ve dudaklarını emdim.

Kalçamı sıkıp kendine çekti. "Arkanı dönükken. En çok bu şekilde seviyorum."

Beni yatağa bırakınca dört ayak üstünde durup kalçamı iyice dışarı çıkardım. Eteğimi belime attı ve penisini tam deliğime hizalayarak dayadı. Kalçalarımı yoğururcasına okşarken bir an önce şu pantolonunu çıkarmasını istiyordum. Kendimi iyice ona yapıştırıyordum.

Geri çekilince arkamda soğukluk hissettim ve bu hoşuma gitmedi. Sessizce "Hadi..." dedim.

Altındakileri çıkarıp yatağa geri geldi. Tangamın üstünden penisini deliğime sürtünce alt kısmım kasılmaya başladı. "Mmh... Evet... Bir an önce hepsini içime almak istiyorum..."

Hyunjin eğilip kalçamın kenarını emdikten sonra dişleriyle tangamın ipini aşağıya çekti. Tenimi birkaç kez ısırdı. "Sabırlı ol bebeğim."

Aşağıya baktığımda benimki tamamen sertleşmişti. Başımı geri kaldırıp önüme baktım. "Bunu bilerek böyle yapıyorsun değil mi? İyice çıldırmam için- Ah..."

Penisinin sadece başını soktuğu halde zorlandım. Deliğim daha hiç alışmamıştı... Birkaç saniye bekledikten sonra biraz daha itti. "Ahh mmh..."

"Siktir, hep bu kadar dar mıydı?" derken biraz rahatlamam için bekledi. Nefes almaya çalışırken kesik kesik konuştum:
"Seninki- daha da- büyümüş- bu sefer..."

"Uzun zaman sonra yatağa geçince..." deyip hafif hafif gelgit yapmaya başladı. Bir süre daha yarısına kadar soktu.

Kaşlarımı çatıp ben de kalçamı oynatmaya başladım. Tanrım... Acı çekiyordum ama aşırı zevk alıyordum.

Eteğimin dantelleriyle oynadı.
"Demek beni rahatlatmak istemiş birileri..."

"E-evet..."

"Hâlâ o piç yüzünden gerginim Yongbok. Sinirli bir şekilde mi becermemi istiyorsun?" derken aşağıya bakıp gelgit yapıyordu.

"Evet... En sert şekilde becer beni..."


💎💎💎

Sassy Maid | Hyunlix +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin