18. Sevgili

5.8K 388 474
                                    

Banyoda işim bitince yavaş yavaş eğilip etraftaki eşyalarımı topladım, makineye attım. Alt kısmım hâlâ çok ağrıdığı için yürümekte ve hareket etmekte zorlanıyordum.

Onlar yıkanırken kapıdan aşağıya seslendim. "Banyo müsait!"

"Tamam bebeğim, birazdan geliyorum."

Hyunjin yukarı çıkıp duşa girince ben de odasını topladım. Etraftan dün gece soyunarak yere attığı kıyafetleri aldım, kirli çarşafını da çıkardım.

Önlüklerimi güzelce kuruması için odama astım. Üstüme mavi yumuşak pijama takımımı giydim. O duştayken yavaşça içeri girip az önce etraftan topladıklarımı ikinci bir programa attım.

Tam yeni çarşaf seçerken banyodan çıktı. "Felix... Hepsini ne ara temizledin?"

"Hm? Az önce etrafı üstten bir toplayayım dedim. Zaten kahvaltı için seni bekleyecektim."

Yanıma yaklaşıp yanaklarımı tuttu ve başımı havaya kaldırdı. "Bunları artık yapmanı istemiyorum. Yeni bir hizmetçi tutacağım tamam mı?"

"Hayır Hyunjin, buna gerek yok. Hem ne güzel maaşım da var işte." deyince endişeyle yanaklarımı okşadı.

"Neden maaşa ihtiyaç duyuyorsun? Birine borcun mu var?" demesiyle başımı sağa sola salladım. "Hayır yok. Ama yine de biriktirmek istiyorum, bu işi seviyorum."

"Bebeğim benim... Sen çalışmasan da o para hesabına gidecek. Muhasebe her ay otomatik olarak yatırıyor zaten. Böyle şeyleri düşünmene üzüldüm. Ama lütfen iş yapman gerekiyormuş gibi hissetme artık. Tamam mı?"

Başımla onaylayınca dudaklarımı öptü. "Güzel..."

"Ama yine de hizmetçi tutma. Ben rahat edemem ki öyle evde." deyince gülüp sarıldı. "Tamam tamam, nasıl istersen."

"Bu arada, artık o kostümü giyecek miyim?" dememle kulağıma yaklaştı. "Mmm... Bu sana bağlı."

Saçlarımı öperken kötü kötü sırıttım. İş artık benim için fanteziye dönmüştü. Onu bu şekilde deli edecektim. Masum bir tonla "Peki~" dedim.



💎💎💎


Hyunjin işe gittikten sonra evde çok sıkıldığımı fark ettim. Hizmetçiyken en azından uğraşacak bir şeyim vardı.
"OF BU NE?"

Televizyondaki haberlerle ülkede ne olup bittiğini gördüm. Her zamanki şeyler vardı. Siyaset, ekonomi, hava durumu...

Bunalıp geri kapattım ve evi turladım. Bazı eşyaların yerini falan değiştirdim.
"Hm, burada daha güzel durdu sanki."

Bundan da sıkılıp odama çıktım, kendimi yatağa attım. Düşüncelere dalmışken gözüm kenarda asılı duran önlüğe takıldı. Aklıma kötü kötü şeyler gelince yerimden doğruldum. "Ehehe..."

______________

Bugün, 15:30

Hyunjin 💬

💬 Efendim bebeğim

Canım sıkılıyor 💬
Ne zaman geleceksin 💬

💬 Çalışıyorum
💬 Birkaç işim daha var

Seni özledim... 💬
Bir fotoğraf gönderildi. 💬

 💬

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sassy Maid | Hyunlix +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin