7. Mülakat

6.5K 521 620
                                    

Beni gördüğünde bir an donsa da hemen sesini temizleyip yanımıza yürümeye devam etti. "Mülakatta ayrı odalara almayacağım. Hepinizle burada birlikte konuşalım." deyip karşımızdaki tekli koltuğa oturdu.

Partide de kendini beğenmiş bir havası olduğunu hissetmiştim, emir vermeyi seviyordu. Ama bu derece zengin bir iş adamı çıkacağı aklımın ucundan geçmezdi... Bunun için oldukça genç duruyordu?

Soldan başlayarak hepimizin ismini aldı. Sıra bana yaklaştıkça gerildim. Şimdi gerçek adımı öğrenince işim bitecekti.

"A-adım Lee Y-Yongbok..."

Salonda birkaç saniye sessizlik oldu. Hyunjin sırıttığı halde bana gayet sinirliymiş gibi hissediyordum. Bakışlarımı hemen aşağıya indirdim.

"Yongbok... İlginç."

Onu tanımıyormuş gibi yapmaya karar verdim. 1 hafta geçmişti, belki beni unutmuştur diye düşündüm.

Hem ikimiz de hafif sarhoştuk. Eğer bir ihtimal bunu sorarsa o kafayla isim salladığımı söyleyecektim.

"Hepinizle tanıştığıma memnun oldum. Şimdi, öncelikle bu yatılı bir iş olduğu için ve sürekli dip dibe olacağımız için kadın istemiyorum. Ne demek istediğimi anlıyorsunuz değil mi?"

Herkes başıyla onaylayınca 4 kadın selam verip salonu terk etti. Kalan 5 kişi kanepenin ortasına toplandık. "Yorucu olacak. Malikanenin büyüklüğünü görüyorsunuz. Yaşlı bir çalışan istemiyorum. 40'ın üstünde olanlar aramızdan ayrılsın lütfen."

2 adam başını eğerek salondan çıktı. Kalan kişilere baktığımda aslında şansım olabileceğini düşündüm.

"Ve son olarak, sigarayı bırakmaya çalışıyorum. Kokusunu dahi almak istemiyorum. Sigara kullanıyorsanız salonu terk edebilirsiniz."

Bir adam daha ayağa kalkıp hepimize selam verdikten sonra dış kapıya yöneldi ve bahçeye çıktı.

Hyunjin bir bana, bir de yanımdakine bakıyordu. "Tebrik ederim, mülakatı geçtiniz. Soruları doğru cevapladığınızı umuyorum."

Son cümleyi üstüne basa basa söylerken gözlerime baktı. Bu çocuk beni ürkütüyordu. Yanaklarım sıcacık olmuştu. Yanımdakiyle hemen başımızı salladık.

Elindeki dosyadan iki form çıkardı ve önümüzdeki sehpaya bıraktı. "Minhyuk ve Yongbok. Kişisel bilgilerinizi doldurmanızı isteyeceğim. Buradan küçük detayları da kontrol ettikten sonra en uygun olanınızı yarın ilk iş günü için çağıracağım."

Hyunjin'in patron olup olmaması umrumda değildi. Bu iş gerçekten mükemmeldi. Sigorta, güvenlik, yemek, konaklama, MAAŞ...

Bilgilerimi özenle doldurdum. Profesyonel olmalıydım. 'O gece sarhoştuk, artık hiçbir şey hatırlamıyorum ve oldu bitti.' diye düşünerek beynimi buna inandırmaya çalıştım.

Kağıtları aldıktan sonra gözlerini bana dikti. "Artık çıkabilirsiniz, iyi günler."

Hiç yüzüne bakmadan başımı eğdim ve panik adımlarla dışarı çıktım. Bahçeye varınca ikimiz de derin bir nefes aldık.

"Fiziğim senden daha iyi."
Yanımdaki çocuğun tavrı birden değişti. Beni bakışlarıyla aşağılamaya başladı.

-Yarın çağırılan kişi ben olacağım o yüzden şimdiden yeni iş ilanlarına bakabilirsin.

-Nasıl bu kadar emin konuşabiliyorsun?

-Çünkü bu adam gay, her halinden belli. Ve ben senden daha seksiyim. Beni seçecek.

Sassy Maid | Hyunlix +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin