"Seni becermemi istemiyorsan daha fazla şansını zorlama Felix..."
Bunu duyduğum gibi tadına doyamadığım teninden hemen geri çekildim. "Ne? Yani ben- çorbaya bakmayı unuttum! Aşağıya ineyim!"
Panikle yanından kalkıp kapıyı üstüne kapattım. "Kendine gel Yongbok. Sen onun için sadece sex oyuncağısın, bunu unutma."
Mutfağa indiğimde çorba tam kıvamına gelmişti. Bir tepsi hazırlayıp yanına da su koydum. Yukarı çıkıp kapısını tıklattım. "Gelebilir miyim Bay Hwang?"
"Gel."
İçeri girdiğimde atletini geri giymişti. Sanki sapıkmışım gibi... Asıl sapık olan kim acaba?
Yüzümü somurtup tepsiyi kucağına koydum. "Afiyet olsun."
"Neden trip yiyormuşum gibi hissediyorum?" derken enerjisi bitmiş bir şekilde kaşığı tutmaya çalıştı.
-Ne haddime. ^^
-Üşüdüğüm için giydim, merak etme.
-Ah, anlıyorum... ama bence ateşinizin tekrar çıkmaması için üstünüze bir şey giymemelisiniz bir süre.
-Neden az önceki gibi emir yağdırmıyorsun Lee Yongbok?
-Ne zaman öyle bir şey yapmışım?
-Yalan söylemeden duramıyorsun... Gel, sen içir. Hiç enerjim yok.
-Tabii. ^^
Yanına oturup çorbasını içirdim. Kaşıktan dökülmemesi için bir elim de altında duruyordu. Bitirince kendine geldi. "Ellerine sağlık."
"Afiyet olsun, umarım iyileşirsiniz." deyip ilacı uzattım. Ağzına aldıktan sonra su içti. Bu sırada alnını ve boynunu yokluyordum.
Artık sıcak soğuk algılarım karışmıştı. Kendi alnıma da dokunup öyle kontrol ettim. "Düşmüş galiba?"
Yorgun bir şekilde gülümsedi. "Evet, çok daha iyiyim bebeğim. Teşekkür ederim."
Bebeğim mi? BEBEĞİM Mİ?
BEN YANLIŞ MI DUYDUM?Sesimi temizleyip doğruldum ve tepsiyi kucağından aldım. "Sizi yalnız bırakayım artık. Uyuyup dinlenirsiniz hem. Ben yan odadayım, seslendiğiniz zaman gelirim." ^^
Hyunjin rahatça uyku pozisyonuna geçerken ben de kapıya yönelmiştim. "Onları bıraktıktan sonra yanıma geri gel."
"Bir şeye mi ihtiyacınız var Efendim?"
"Sana ihtiyacım var..."
Sesi o kadar yorgun geliyordu ki kıyamadım. Şu anda beni kandırıyor muydu bilmiyorum ama hedefine ulaşmıştı.
"Tamam... 5 dakikaya geliyorum."
💎💎💎
Aşağıya inip etrafı topladıktan sonra yüzümü yıkayıp kendime gelmeye çalıştım. Gözüm makyaj malzemelerine kaydı. Dayanamayıp dudağıma tekrar parlatıcı sürdüm.
"Bunu neden yapıyorsam artık..."
Kapıyı tıklayıp içeri girdiğimde yatağında yana kayarak bana yer açmıştı. "Gel bakalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sassy Maid | Hyunlix +18
FanfictionBu hikaye +18 öğeler içermektedir! Genç iş adamı Hwang Hyunjin büyük malikanesinde kişisel hizmetçilik yapacak birini aramaktadır. Mülakata gelenler arasında geçen hafta gece kulübünde seviştiği çocuğu görünce şok olur. "Demek bana yalan söyledin Le...