6. İlan

6.7K 511 445
                                    

-Felix'in ağzından dün gece-

Hyunjin'e bıraktığım son öpücükten sonra o önden çıktı. Telefonumla Seungmin'i arayıp nerede olduğunu sordum.

"Gel aşağıya, daha gitmemiştim."

Dışarı çıktığımda yanında kaslı bir çocuk duruyordu. İkili sohbet ediyordu. "Merhaba?"

"Oh, Yongbok! Hadi artık eve gidelim."

Koluma girip diğerine el sallarken gülümsedi. Seungmin'in bu kadar sosyal olduğunu düşünmezdim. "Kendine iyi bak Chan!"

"Sen de, Seungmin..."


💎💎💎


Evine vardığımız gibi duşa girdim. Bana kanepede yatak kurmuştu.

"Teşekkür ederim Seungmin. Yarın çilingir çağıracağım."

"Rica ederim. Nasıl geceydi ama?"

"MÜKEMMELDİ." dememle sevinçle tepindik. Yatağıma oturunca o da yanıma geldi.

-Çabuk anlat.

-Biriyle tanıştım.

-Onu görebiliyorum Yongbok. Nasıl oldu, ne konuştunuz, anlatsana?

-Öncelikle dans ederken birbirimize çarptık. Sonra benim davetli olmadığımı fark edip köşeye sıkıştırdı. Ajan ya da gazeteci olduğumu düşündü.

-Ehe... içeri nasıl girdik ama.

-Hakikaten nasıl girdik?

-Lee Minho ve Kim Seojun Kore'nin en sıradan iki ismi falandır herhalde. O koca listede olmaması imkansızdı hahaha

-Sen bir dâhisin... Neyse dur, kısaca konuştuktan sonra beni nihayet rahat bıraktı. Yarım saat etrafta eğlendiğimde çakırkeyif olduğumu hissettim. Dışarıda yürüyüşe çıkacaktım.

-Ee?

-Beni kenarda sendelerken görmüş olmalı ki belimi tutup kendine çekti ve iki kadına sevgili olduğumuzu söyledi. Diğerleri buna inanmayınca ben de inkar edecektim ama o dudağımı öpüp beni susturdu...

-NE?!

-Sonra ağzıma geleni saydım. Sapık bir piç olduğunu düşündüm.

-Tipi nasıldı?

-Dehşet yakışıklıydı...

Seungmin bunu duyunca beni yastıkla dövmeye başladı. "Tam bir aptalsın."

-Neyse, sinirle içeri gittim. Başka bir adam yanıma yaklaştı ve bana farklı bir karışım içirdi. Tadı güzel gibi gelse beni rahatsız eden bir şey olduğunu hissettim. Beni üst kata götürdü.

-Yongbok...

-Dur sakin ol. Hiçbir şey olmadı. Benimki tam o sırada adamı postaladı.

-O KADAR LAFTAN SONRA SENİ KURTARMAYA MI GELDİ?!

-Evet... Sonra beni özel bir odaya çıkardı. Parti bitene kadar burada kalmamı ve olay çıkarmamamı söyledi.

Sassy Maid | Hyunlix +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin