4. Gece

12.2K 540 403
                                    

‼️ BDSM AĞIRLIKLI SMUT İÇERİR ‼️

Yatağa uzanmasını sağladıktan sonra ben de oturup onun altındakileri çıkardım. Penisi epey ıslanmıştı ve şişmişti.

"İlk öpücükle birlikte ilk gecen de ben olacağım. Sonra beni öldürmeye gelmezsin herhalde, değil mi?"

Başını olumsuz anlamda salladıktan sonra boxerıma baktı. Dizlerimin üstünde doğrulup altımı sıyırdım. Penisimi görünce dudaklarını ısırdı. Bir an önce içine almak istiyordu.

Bacaklarını omzuma alıp deliğine hizalandım. Başımı soktuktan sonra gözlerini kapatıp arkasına yaslandı. "Mmh..."

Biraz ilerleyip geri çıktım. Derinlere yol alıp en dibe vurdum, bununla seslice inledi. "Ahh..."

Gözleri dolsa da kalçasını oynatmaya çalışıyordu. Yavaş yavaş gelgit yaptım.
"Mmh... adın ne?"

"Felix..." derken aşağıyı izliyordu. İsmi garip gelmişti ama pek sorgulamadım. Ben de sertleşmiştim, içinde rahatça gidip gelmeye başlayınca yüzüne doğru eğildim.

"Daha iyi misin?"

"Evet devam et lütfen..." derken baygın bakışları dudaklarıma indi. Yandan sırıttım ve "Ne oldu? Şimdi mi öpesin geldi?" dedim.

Gözlerindeki masum ifadeyle başını salladı. Tanrım... Bu çocuğun bakışları beni büyülüyordu.

Dudaklarına yaklaştım, arada birkaç santim kalınca durdum. "Sana bunların çok değerli olduğunu söylemiştim."

"Bilerek yapıyorsun değil mi?
Gel buraya..."

"Hayır. Yalvarmadığın sürece öpmeyeceğim."

Onu yavaş yavaş becerirken zaferi hissettim. Agresif bir ses tonuyla "Tam bir piçsin..." dese de hâlâ daha kalçasını hareketimle uyumlu bir şekilde oynatıyordu.

"Öp beni... Lütfen."

Sırıttıktan sonra biraz daha yaklaştım. İstekle dudaklarını aralarken durdum ve öpmeden bekledim. Birden içine bütün penisimi itmemle çığlık attı. "Ahhh..."

Hemen dudaklarını örtüp inlemesini susturmaya çalıştım. Hızla en dibe vururken nefes nefese inlemeye devam ediyordu. "Mmh... Mmh... Mhh..."

Dudaklarını yaladığım sırada o da benimkileri emiyordu. Islanmıştım, içinde gidip geldikçe sıvım duvarlarında geziyordu, ses çıkıyordu. Dudaklarımız yapboz parçasıymış gibi birbirine oturmuştu, istekle öpüşüyorduk. 

Her dibe gidişimde o da kalçasını bana bastırıyordu. En son alt dudağımı ısırıp emdikten sonra başını yastığa geri yatırdı. İnlerken sesi titredi, birkaç saniye sonra karnıma boşaldı. "Ahh-hh..."

O rahatlamış olabilirdi ama ben rahatlamamıştım. Becermeye devam ettim. Artık bilinci açılmıştı. Bakışlarında görebiliyordum, kendine gelmişti.

Doğruldum ve kalçasını havaya kaldırıp rahatça sokmaya başladım. Hızla becerirken o hâlâ orayı izliyordu. Dudaklarını ısırıyordu ve bu sefer gözleri baygın bakmıyordu.

Nefes nefese konuşmaya çalıştım.
"Hmh... Bakıyorum da devam etmemi sen de istiyorsun."

"Mmh... Evet..."

Az önceki tavırları tamamen kaybolmuştu. Ona hâlâ sinirliydim bu yüzden daha sert becermek istedim. Taş gibi olmuştum ama yine de gelgitlerimi durdurdum, biraz geri çıktım.

"Hm? İçime boşalmayacak mısın?"

Kalçalarını okşayıp penisimin yarısını ısıtan kişiye baktım. İki elimle sertçe kendime çektim ve en dibine vurdum. "Ahh..."

"Bir daha tanımadığın biri hakkında yargıda bulunma." derken ses tonum gayet ciddiydi. Başıyla onaylayıp gözlerini kapattı.

Geri çıkıp tekrar bütün penisimi yutmasını sağladım. Daha yüksek sesle inledi. "Ahhh..."

"Ve bir daha bana saygısızlık yapma."

İçinden biraz çıkmamla nefes aldı. Gücümü toplayıp bütün penisimi tekrar içine ettim. O ise inledikçe inliyordu. "Anlaşıldı mı?"

Başını hızlıca birkaç kez salladıktan sonra nefes almaya çalıştı. Sırıtıp "Güzel." dedim.

Kalçasını geri yatırıp üstüne tekrar eğilidim. Patlamak üzereydim, deliği iyice genişlemişti. Rahatça hızlı bir şekilde gelgitlerime devam ettim. Yanaklarımı tutup beni kendine çekince dudaklarımı emmeye başladı.

Ben de onun dudaklarını emdim. Aynı anda alttan hızla ileri geri yapıyordum. Kasıklarım gıdıklanınca hareketimi durdurup deliğine iyice bastırdım. Şiddetle içine boşaldım. "Mmhh..."

İnlerken dudaklarımızı tam ayırmadım, nefeslerimiz birbirine karıştı. Gözlerimizi açıp birbirimize baktık.

"İyi misin?"

"Hıhım... Çok iyiyim... Teşekkür ederim." deyip dudaklarımı öptü. Normalde buna izin vermezdim ama tam kıvamındaydım. Sinirim geçmişti, ben de dudaklarını öptüm.

Hâlâ daha içindeyken birbirimize bakıyorduk, vücutlarımızın kendine gelmesini bekliyorduk. "Gerçek adın ne?"

"Bu seni ilgilendirmez- Ah..."
Rahatlamış penisimi en dibe ettim.

"Bence becerdiğim kişinin adını bilmeliyim."

Zorla konuşmaya çalışıyordu. "Mmh... Ben de senin adını bilmiyorum..."

"Sen söylersen ben de söylerim." dediğim sırada dudaklarıma bakıyordu.

"Felix dedim ya- Ahh..."
Bir daha sertçe kökledim. Kalçasını benimle uyumlu bir şekilde hafifçe kaldırıyordu.

"Demek gizemli takılıyorsun... Peki, sen bilirsin. İlk gecenin adını bilmeden hayatına devam edersin o zaman." derken gelgit yapıyordum. İçine boşalan sıvımı tamamen duvarlarına yedirmiştim.

"Bu birbirimizi son görüşümüz. Yüzümü unut." derken ikimiz de bu anlara doymamış olmalıydık ki hâlâ daha alt kısmımızı uyumlu bir şekilde oynatıyorduk.

"Tamam... Mmh... Sen de beni unut..." deyip saçlarımı okşadı. Ara ara zevkten gözlerini kapatıyordu.

"İlaç etkisi geçtiği halde neden devam ediyorsun?"

"Çünkü hoşuma gidiyor..."

Dudaklarımız hafif aralık kalmıştı, nefes almaya çalışıyorduk. Bakışlarını benimkilere indirdi, ben de onunkilere.

Tam eğilip öpecektim ki telefonu çaldı. İkimizin de bakışları yandaki pantolona gidince Felix cebine ulaşmaya çalışmıştı. Ekrana baktığı an yüzünde panik bir ifade belirmişti.

Doğrulmaya çalıştı ama penisim içinde olduğu için hareket edemiyordu. Hâlâ en dipteyken onu belinden tutup kucağıma aldım, rahatça oturmamızı sağladım.

Aramayı cevaplamadan önce tehditkar gözlerini bana dikti. "Telefonla konuşurken sakın ani bir şey yapma."

Sırıttım. Büyük hata yapıyordu. Kimle konuştuğu zerre umrumda değildi. Yine de eğlenecektim.

"Alo?"

Telefondan gelen sesin erkek olduğunu fark edince belinden tutup onu kendime çektim. Kulağımı telefonun öbür tarafına dayayıp dinlemeye çalıştım.

"Ya, neredesin? Her yerde seni arıyorum. Eve gelmiyor musun?"

Bu konuşma da neyin nesi? Sevgilisi varken benimle mi sex yapmıştı? Tipi de gayet masum duruyordu oysaki.

"Seungmin, sen git. Ben de gelirim birazdan. Evde görüşürüz- Ahhh..."

Sertçe köklediğim an Felix inleyerek kalçasını havaya kaldırdı. Penisimin bir kısmını dışarı çıkarmışken dizlerinin üstünde doğrulup birkaç saniye kendine gelmeye çalıştı.

"Ya, iyi misin? O ses neydi?"

Kalçalarını avuçlayarak okşamaya başladım. "Mm... bir şey yok. Kapatmalıyım." deyip telefonu kenara aldı.


💎💎💎

Sassy Maid | Hyunlix +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin