5. İsim

9.5K 520 545
                                    

‼️ BDSM AĞIRLIKLI SMUT İÇERİR ‼️

-Sana rahat durmanı söylemiştim!

-Umrumda mı sanıyorsun? Sevgilin varken benimle mi yaptın? En sevmediğim şeyler.

-Hayır. Seungmin sevgilim değil, arkadaşım- Ahh...

Belinden tutup sertçe geri oturmasını sağladım. "Neden sarhoş sarhoş arkadaşının evine gidiyorsun?"

"Mmh... Yavaş ol..."
O inledikçe daha çok becermek istiyordum. Gelgit yaparak hafif bedenini üstümde hareket ettirmeye başladım.

"Bana adını söyle."

"Mmh... Beni bulup peşime takılacaksın değil mi? Hayatta söylemem- Ahh..."

Tekrar en dibe gittim. Penisim yavaş yavaş sertleşmeye başlamıştı. Onunki de kıvama gelmişti. "Söylemezsen şimdi gideceğim."

Boynuma sarılıp "Dur gitme..." dedi.
"...Önce sen söyle."

Gelgitlerime kaldığım yerden devam ettim. "Mhh... Adım Hyunjin..."

Hâlâ daha adını söylemiyordu. Onu tekrar hoplatmamla inledi. Gözlerini kapatıp başını arkaya yatırdı.

"Söyle."

Cevap vermediği için daha da sert oldum. Hızlı hızlı dibe vurmaya başladım. O da kalçasını benimle uyumlu hareket ettiriyordu.

"Söyle!" deyip son hızla kökledim. İnlemekten bir hal olmuştu. Onu sarstığım sırada gözlerime baktı. "Ahh-Ahh... Felix... Adım Felix..."

Gözlerim kayarken kalçasını iyice kendime çekip bastırdım, içine boşaldım. O da titreyerek gömleğime boşaldı.

Kendine gelince başını omzuma gömdü. Birlikte soluklandık. "Felix..."

-Hm...

-Az önce sadece öptüm diye kızmıştın, şimdi ise seni yarım saattir beceriyorum ama hiçbir şey demiyorsun.

-Çünkü öpücüğü benden izinsiz yaptın. Ama bunda kendi rızam vardı.

"İlginç." deyip onu yavaşça üstümden kaldırdım. Altımı geri giyip fermuarımı çektim.

O da halsiz bir şekilde deri üstünü giymeye çalıştı. "Boşuna soyundun. Sadece rahatlatıp çıkacaktım odadan, vücudunla işim yoktu. Dudaklarım değerlidir."

"Kimseyle öpüşmediğin için mi benim ilk öpücüğümle dalga geçtin?" derken altını giyiyordu.

Pot kırmıştım ama çok da üstünde durmamıştı. İç çekip ayağa kalktığım sırada "Neyse ne, benden bu kadar. İyi geceler." dedim.

"Dur!"

Karşıma geçip kabarmış saçlarını düzeltti. "Her şey için teşekkür ederim."

Anlamamış bir bakışla suratını izlemeye devam ettim. Güldükten sonra "Beni o sapığa bırakmadığın ve rahatlamama yardım ettiğin için teşekkür ediyorum. Gerçekten öleceğimi sanmıştım..." dedi.

Başımla onaylayınca dudaklarını kıstırıp gözlerime tatlı bir bakış attı. Parmak uçlarında yükselerek dudağımı uzunca bir kez emdi.

Hafif geri çekildi, hiçbir şey yapmadığımı görünce alt dudağımı tekrar emdi. Tamamen boşluğuma gelince beline sarıldım, ben de karşılık verdim. Bu çocuğun teni ve kokusu bağımlılık yapıyordu.

"Şu anda beni neden öpüyorsun?"

"Benden çaldığın öpücüğü geri almak için. Borçlu kalmayı sevmem. Zaten bir daha görüşmeyeceğiz, değil mi?"

Sassy Maid | Hyunlix +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin