"Yongbok!"
Elimdeki bezi bırakıp yukarı seslendim. "Efendim Bay Hwang?"
"Buraya gel."
Odasına girdiğimde yatağına oturmuş beni bekliyordu. "Al, bu senin."
Bu dün eve gelirken getirdiği bordo poşetti. "İçinde ne var?"
Poşeti açıp içindeki paketi çıkardığımda başka bir hizmetçi önlüğüyle karşılaştım.
"Yarın misafirlerim var. Arkadaşımla sevgilisi gelecek. Bir günlüğüne bunu giymeni istiyorum."
Üstümdekinin ne kusuru vardı anlamamışken paketin ucunu yırttım. Elbiseyi tam açtığımda bunun eteğinin uzun olduğunu fark ettim...
"Üzerindekileri benim dışımda kimsenin yanında giyme. Buna asla izin vermem."
Gülümsememi gizleyemedim. Hyunjin bariz bir şekilde beni kıskanıyordu ama bunun farkında değildi.
"Peki efendim." ^^"Şimdi bunları dene ve yanıma geri gel. Bakalım bedeni olacak mı?"
(Felix'in giydiği yeni elbise)
-İşte şimdi oldu!-Onların yanına da böyle mi çıkacağım?
-Evet.
-Neden sadece normal kıyafetler giymiyorum? Bu çok utanç verici...
-Çünkü sen bana aitsin. Emirlerime uymak zorundasın. Hizmetçi elbisesiyle izlemek istiyorum seni.
Tahmin ettiğim gibi, beni obje olarak görüyordu. Hyunjin'e karşı yine hissizleşmeye başlamıştım.
"Tabii, Bay Hwang."💎💎💎
Ertesi akşam zilin çalmasıyla kapıya yöneldim. Karşılaştığım bedenle bağırmam bir oldu. "SEUNGMIN?!"
"Yongbok? Senin burada ne işin var?"
Tam açıklama yapacaktım ki Hyunjin arkadan kolunu boynuma attı. "O benim hizmetçim."
Yanındaki kaslı çocuk "İlginç kıyafetlerinin sebebi bu mu..." derken üzerimdekileri inceliyordu. Bu partide seviştiği kişiydi. Sanırım o geceden sonra konuşmaya devam etmişlerdi.
Gurur murur kalmamıştı. Şu an sadece utanıyordum. Arkadaşımla böyle karşılaşacağım aklımın ucundan geçmezdi.
Seungmin hiçbir şey yokmuş gibi hemen bana sarıldı. "Çok yakışmış Yongbok. İş bulmana sevindim!"
Bu garip atmosferi tatlı tepkisiyle dağıtmıştı. İçim huzur doldu, Seungmin'e sımsıkı sarıldım. Diğer ikili ise tip tip bize bakıyordu.
"İyi ki varsın Seungmin." derken sesim titredi, ağlamak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sassy Maid | Hyunlix +18
FanfictionBu hikaye +18 öğeler içermektedir! Genç iş adamı Hwang Hyunjin büyük malikanesinde kişisel hizmetçilik yapacak birini aramaktadır. Mülakata gelenler arasında geçen hafta gece kulübünde seviştiği çocuğu görünce şok olur. "Demek bana yalan söyledin Le...