"Sen de beni istiyor musun?"
Dudaklarına bakarken kalçamı ona biraz daha yaklaştırdım. Elimi çenesinin altına getirip kendime doğrulttum. "İstiyorum..."
Dudaklarımız buluşunca penisimdeki elini aşağı yukarı çekmeye başladı. Arada dilini kullanıp öpücüklerimizi ıslatıyordu.
Başparmağıyla penisimin ucunu ovunca kasıklarım gıdıklandı ve başımı öne çevirdim. Öpücükleri boynuma kaydı. Sonunda Hyunjin beni sevgiyle öpüyordu.
Aşağıdaki eli hızlandıkça ikimizin nefesleri de sıklaştı. Çenesindeki elim boynuna gitti. O beni kendine çeke çeke okşarken ben de ona sarılı elimle ensesini okşuyordum. "Mmh... Hyunjin..."
Dilini tenime değdirince dayanamayıp başımı geri çevirdim. Direkt dudaklarıma yapıştı ve emmeye başladı. Penisim iyice şişmişti, nefes nefese kaldığım için durmadan inliyordum.
"Mmh... mmhh... mhh..."Zevk suyum sızdıkça orası daha da kayganlaştı. Hyunjin son hızda gelgit yapmaya başladı. Eteğimin altından ıslak ıslak ses geliyordu.
Gözlerimi kapattım, birkaç saniye sonra titreyerek eline boşaldım. "Ahh..."
Eli hâlâ oradayken penisimi seviyordu. O da nefes nefese gülümsedi. "Nasıldı Felix..."
Yanaklarım kızarmıştı. Bu çok zevkliydi. "Güzeldi Bay Hwang, teşekkür ederim..."
İsmiyle seslenmediğimi görünce yüzü düştü. Hyunjin sexte çok iyi olabilirdi ama bu ona güvenmediğim gerçeğini değiştirmiyordu.
Bu gece kendini değil beni rahatlatmış olsa bile hâlâ obje olarak gördüğünden emindim.
"Artık odama gidebilir miyim?"
Geçen gecenin intikamını aldım. O da bu gece bensiz uyusun istedim. Elini tangamın altından çekti ve önüne döndü.
"Gidebilirsin, iyi geceler."
"İyi geceler efendim."
💎💎💎
Sabah uyandığımda gün ışıklarıyla birlikte zaferi hissettim. Patron o olduğu halde kontrol bendeydi. Hem çizgimi koyabiliyordum, hem de istediğimde dokunmasına izin veriyordum.
Dün gece hiçbir şey yapmadığım halde kendi rızasıyla beni tatmin etmişti. Ayrıca ilk başta rüya etkisiyle, farkında olmadan yapıyordu. Daha kaç kez beni öyle gördü acaba?
Aynaya bakıp saçlarımı düzeltirken sırıttım. "Artık işler değişti, Hwang Hyunjin."
Kendimden emin bir şekilde hazırlanıp odamdan çıktım. Kapımı kapattığım gibi önümde duran bedenle sıçradım. "Bu ne-"
"Günaydın Yongbok."
"Günaydın efendim." ^^
Tam takım siyah kombinini yaptığına göre iyileşmişti, işe gidecekti. Kol saatini takarken aynı anda benimle konuşuyordu.
"Bugünden itibaren odama girmene izin vermiyorum. Oraya ayrı bir temizlikçi tutacağım."
Tam anlamıyla hayal kırıklığıydı. Dün geceden sonraki tavrı bu muydu? Öyle bir anda aramıza mesafe koyduğum için beni iyice kendinden uzaklaştırmaya mı çalışıyordu?
"Peki efendim, siz nasıl isterseniz..."
Önden gitti, merdivenlerden inerken ben de peşine takıldım. "Ne yemek istersiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sassy Maid | Hyunlix +18
FanfictionBu hikaye +18 öğeler içermektedir! Genç iş adamı Hwang Hyunjin büyük malikanesinde kişisel hizmetçilik yapacak birini aramaktadır. Mülakata gelenler arasında geçen hafta gece kulübünde seviştiği çocuğu görünce şok olur. "Demek bana yalan söyledin Le...