Bugün pek konuşmadık. Pazar günüydü, bütün gün evdeydim ama Felix çizgisinden hiç şaşmadı. Bu profesyonelliğine hayran kalmıştım. Sanırım mesafeyi korumak konusunda böyle olmaya ciddi ciddi devam edecekti.
Ertesi gün tavrımı değiştirmeye karar verdim. Ben de gerçekte patronken nasılsam öyle davranacaktım. Sevgili modundan çıkacaktım.
"Bunu sen istedin Lee Yongbok. Kartları senin anladığın dilden oynayacağım artık."
💎💎💎
"Günaydın Efendim!"
"Günaydın. Kahvaltım hazır mı? 9'da toplantım var." derken hemen masaya geçtim.
"Tabii, buyrun. Afiyet olsun."
Hiç yüzüne bakmadan hızlıca yemeğimi yedim. Arada bir kol saatimden ne kadar vakit kaldığını kontrol ediyorum."Ben çıkıyorum. Akşam 5'te dönerim."
"Peki, yemeğiniz tam o saatte hazır olacak-"
Kapıyı yüzüne kapatıp evden ayrıldım. Kesin bununla deliye dönerdi o.
Hemen arabaya atladım ve yola çıktım. Şaka bir yana gerçekten yetişmem gereken bir toplantım vardı.
💎💎💎
Akşam eve döndüğümde etraf resmen parlıyordu, gözlerim kamaştı. Tahmin ettiğim gibi Felix deliye dönmüştü ve gaza gelip her yeri temizlemişti.
"Hoş geldiniz Bay Hwang." ^^
Yemekleri masaya koyduktan sonra oturduk. Tam başlayacakken onu durdurdum. "Vazgeçtim ya, salonda yemek istiyorum."
Ayağa kalkıp servisimi ve içeceğimi tepsiye koyarken ben ıslık çala çala salona gittim, kanepeye yayıldım. Tepsiyi sehpaya koyup ayrılacaktı ki elini tuttum. "Sen yedir."
Onu kendime çektiğim gibi bacaklarımın yanına oturttum. Hafif uzanmış bir şekilde ona bakıyordum. "Hadi."
Kızarmış etleri ağzıma uzatırken televizyon izlemeye devam ediyordum. Keyfim tam yerindeydi.
Mini eteğinin devamında görünen süt gibi bacaklarına elimi koydum. Kasıldı ama geri çekilmedi. "Aferin Yongbok. Biraz da şundan yemek istiyorum."
Tenini yumuşak yumuşak yumuşak okşarken ona hiç bakmadığım için bir şey demiyordu. Umrumda değilmiş gibi yapıyordum, televizyon izliyordum.
Bacaklarının arasına yaklaşıp sıkı bir şekilde avuçlayarak kendime çektim. Bununla sessizce inledi. "Bir şey mi dedin?"
"Hayır Efendim..."
"Güzel." dedikten sonra pürüzsüz tenini okşamaya devam ettim. Biraz sıcaklamıştı.
Bütün gece elim orada kaldı. Artık sıkmıyordun, teni kızarmıştı. Sadece üstünde duruyordu. Uykum gelince gözlerimi kapattım. Sonrasını hatırlamıyorum.
💎💎💎
Hiç kabus görmeden huzurla uyandığımda gözlerimin önünde sarı sarı saçlar gördüm. Sevgilimin tatlı kokusuydu bu. Kollarım da beline sarılmıştı.
Gülümseyerek mırıldandım. "Ne kadar huzurlu bir rüya... Seni çok özledim Felix..."
Gözlerimi kapatıp açtığımda birkaç dakika geçtiği halde rüyanın bitmediğini fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sassy Maid | Hyunlix +18
ФанфикBu hikaye +18 öğeler içermektedir! Genç iş adamı Hwang Hyunjin büyük malikanesinde kişisel hizmetçilik yapacak birini aramaktadır. Mülakata gelenler arasında geçen hafta gece kulübünde seviştiği çocuğu görünce şok olur. "Demek bana yalan söyledin Le...