41. Masaj

4.2K 259 262
                                    

Eve varınca poşetleri mutfağa taşıdık. Felix farkında olmadan heyecanlanmıştı. Çeşit çeşit çikolata vardı. Paketleri çocuk gibi karıştırırken onu izledim. Gülümsediğimi fark edip bana baktı, bir adım geri çekildi.

"Ben hemen geliyorum Bay Hwang."

Yaklaşık 5 dakika sonra aşağıya indi. Bu sefer normalde giydiği kısa önlüğünü giymişti... Bir süre ağzım açık bir şekilde onu izledim. Uzun zamandır böyle görmemiştim.

"İş kuralları, öyle değil mi?"

Bunu deyip hemen önüne döndü, poşetleri açtı. O dolapları doldururken ben hayran hayran vücudunu izliyordum. İlk gün bu kuralı koyduğum için kendimle gurur duyuyordum.

Felix de ne yaptığını çok iyi biliyordu, bununla daha çok pişmanlık hissedeceğimi biliyordu.


💎💎💎


"Yemek hazır Bay Hwang!"

İçeri geçtiğimde döktürmüştü.
Tavuklu bir şeyler kokuyordu.

Tek bir sorun vardı, yine kendine tabak koymamıştı. Sabahtan beri sadece ağzına tıkıştırdığım çikolatayı yemişti.

"Otur, sen de benimle ye."

"Aç değilim efendim, teşekkür ederim." dediği gibi gözlerimi kötü kötü diktim. Bununla ürküp sandalyeyi çekti ve yanıma oturdu. Panik olduğu için kendine tabak çıkarmayı unutmuştu.

Ama bu işime geldi, tabağımı ortaya getirdim. Bir parça tavuğu çubuklarımla ağzına yönlendirdim. Bir tavuğa, bir bana baktı. "Ne haddime? Hemen kendime yeni bir-"

Bileğinden tutup geri oturttum. "Ye."

Dudaklarını aralayınca tavuğu tıkıştırdım. Çiğnemeye başladı, ben de onu izledim. "Nasıl olmuş?"

Ağzı dolu olduğu için sadece başını olumlu anlamda salladı.

"Bence de çok iyi olmuş. Mükemmel yemekler yapıyorsun her gün. Teşekkür ederim."

Başını aşağıya eğip lokmasını yuttu.
"Sadece görevimi yapıyorum. Teşekkürlük bir durum yok."

Felix hizmetçilik dışında hiçbir şeye odaklanmıyordu. Bütün cevapları buna yönelikti. Sinirlenmeye başlıyordum.

Elimdekileri bırakıp ayağa kalktım. Ona bir çift çubuk ve tabak getirdim. "Güzelce ye Yongbok. İş yaparken enerjiye ihtiyacın var bu yüzden bundan sonra benimle birlikte bütün öğünleri yemeni istiyorum. Çok zayıfsın."

Benim yanımda kendini tutuyordu. Yukarı çıkıp odama çekildim. Belki bu şekilde rahatça bir şeyler yer diye düşündüm.



💎💎💎



Akşamüstü aşağıya indiğimde salonun tozunu alıyordu. Bir süre hiç çıtımı çıkarmadan onu izledim. Keyfi yerindeymiş gibi şarkı mırıldanıyordu.

Bir ara büyük masanın orta kısmını silmeye çalışırken oraya eğildi. Eteği havaya kalkınca kalçasının tamamını gördüm. Siyah tangasıyla mükemmel görünüyordu. Altımda bir şeylerin uyandığını hissettim...

Sesimi temizlediğim gibi hemen arkasına döndü. Panikle bağırmaya başladı.
"Efendim! Bir şeye mi ihtiyacınız vardı?"

Adım adım yanına yaklaşırken yüzü kızarmaya başladı, bakışları aşağıya indi.

"Evet, bir şeye ihtiyacım var."

Dibine geldiğim için sesini kıstı.
"Nedir..."

"Masaj. Masaj yapmanı istiyorum."

Sassy Maid | Hyunlix +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin