16. İtiraf

6.9K 443 331
                                    

İçeri döndüğümde o kasvetli hava gitmişti. Çocuklar geldiği için kafam dağılmıştı, Hyunjin'e karşı nötrdüm.

Odama gidip asıl elbisemi giydim. Ama bu sefer beyaz dantelli çoraplarımı aldım. Siyah uzunlara kıyasla seksi duruyordu.

"Bu kesinlikle daha tatlı oldu..."

Enerjim yüksek bir şekilde gülümseyerek Hyunjin'in odasına girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Enerjim yüksek bir şekilde gülümseyerek Hyunjin'in odasına girdim. "Emrettiğiniz gibi hemen geri giydim efendim!"

"Gel buraya..." derken bacaklarıma fena fena bakıyordu. Reddetmedim, gülümseyip yanına yaklaştım. O da gülümsedi ve sırtı yatağa yaslıyken eteğimle oynadı.

"Arkadaşlarımla tanışabileceğini kim söyledi?" derkenki ses tonundan anladım ki az önceki gülümsemesi gerçek değildi...

"Biri zaten kaç yıllık arkadaşımdı. Ne yapmam gerekiyordu?"

"Benden izin alman gerekiyordu." deyip sertçe kalçamı avuçladı. "Ah..."

"Bir de utanmadan oyun oynamayı kabul ettin." derken beni biraz daha kendine çekti. Tangamın ipleriyle oynadı. "Ceza mı almak istiyorsun?"

Cezası beni becermekse, evet istiyordum. Cesaretlik turundaki öpüşmemizden beri kendimde değildim zaten. İlk defa dudağımı ısırmıştı ve çok hoşuma gitmişti. Bunu sanırım o sırada bana sinirli olduğu için yapmıştı.

"Sizden ses çıkmayınca oynamamda bir sakınca görmedim- ahh..."

Tekrar sertçe okşadı. "Kucağıma otur."

Bana şöyle emirler verince karşı koyamıyordum. Eli hâlâ kalçamdayken üstüne çıktım ve bacaklarımı aralayarak kasıklarına oturdum. Yanaklarım şimdiden kızarmıştı.

Aşağıya bakıp eteğimi yukarı sıyırdı ve ıslak penisime baktı. "Neden bu kadar çabuk kıvama geliyorsun?"

"Sana da böyle davranılsa hemen kıvama gelirsin."

Resmiyeti bırakmamla sırıttı. "Dene."

Hâlâ kalçamı okşarken şaşkın bir ifadeyle ona baktım. "Hm?"

"Beni baştan çıkarmayı dene. Tamamen özgürsün. İstediğin şeyi yap."

Heyecanlanmıştım. Bana ilk defa böyle bir şey için izin veriyordu. Kendimi onun sevgilisi gibi hissetmiştim.

"Peki." dediğim andan itibaren bakışlarım değişti. Kötü kötü sırıtarak fermuarını açtım. Kalçasını yukarı kaldırıp altındakileri sıyırmama yardım etti.

Sassy Maid | Hyunlix +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin