19. Efendi

7.4K 381 499
                                    

‼️ BDSM AĞIRLIKLI SMUT İÇERİR ‼️

Hyunjin fantezim olduğunu söylediğimden beri donup kalmıştı. Şu an aklından ne geçiyordu bilmiyorum ama kendimi biraz daha açıklama gereği hissettim.

"Yani şey, önceden yoktu. Bunun için işe girmedim tabii ki. Senden sonra başladı. Emir vermen, sert tavırların falan... Elbiseleri de gözüme tatlı geliyor artık. Yoksa yemin ederim önceden böyle şeyler düşünmüyordum-"

Dudaklarıma yapıştı. Bir eli de elbisemin üstünde gezintiye çıktı. Dudaklarımı aralayarak ben de karşılık verdim. İyice boynuna sarıldım.

"Bunda herhangi bir sorun yok ki... Bu hareketlerimi sevdiğini hiç düşünmemiştim." dedikten sonra biraz daha emdi.

"Ben de itiraf etmeliyim. Başta bana yalan söylediğin için seni cezalandırmak istedim o yüzden bu kostümleri sipariş ettim. Ama üstünde o kadar güzel durmuştu ki... ilk gördüğüm andan itibaren benim de fetişim başladı."

Dudağını baştan sona yaladım.
"Yine cezalandırsana..."

Hyunjin şok olmuş bir şekilde dudaklarıma baktı. Onu bu hale getirmeye bayılıyordum. "Canın ciddi ciddi ceza mı istiyor?"

"Hıhım..." deyip dolgun dudaklarına baktım. Dayanamayıp başımı kaldırdım ve sertçe emdim. O da ıslak ıslak karşılık verdi.

Yatağın başına geçmesiyle ben de hevesle peşinde emekledim. Bacaklarını aralayınca ortaya geçtim ve boynuna yaklaştım. Dilimi çıkardığım gibi saçlarımı çekip başımı kaldırdı. Gözlerine bakmamı sağladı.

"Tch tch tch... Burayı yalamayacaksın." derken fermuarını açtı. Duyduğum sesle başımı oraya indirdim. Sırıttım ve aşağıya eğildim. Altını sıyırdıktan sonra penisini okşadım.

"Ağzına boşalmamı istiyor musun?" derken iştahla oraya bakıyordum. Penisi şimdiden ıslanmıştı.

"Evet, çok istiyorum..."

"O zaman beni tatmin et."

Bunu demesini bekliyormuş gibi eğildim. Sızmış sıvılarını yavaş yavaş yaladım. Uzun süredir merak ettiğim tadı almaya başladım. "Mmh... Hyunjin..."

Saçlarımı çekti.
"Efendim diyeceksin."

"Efendim... Mmh... Mm..."
İnleye inleye emerken sözünü dinlediğim için saçlarımı okşadı. "Güzel, Yongbok."

Başa geldim ve dudaklarımı aralayıp penisini ağzıma almaya başladım. Tanrım... Bu beni deli ediyordu. Dudaklarımla kenarlara masaj yapa yapa biraz daha ilerledim. Hyunjin birkaç dakikada kıvama gelmişti. Penisi kocaman olmuştu.

Dilimle ıslatırken emerek gelgit yapmaya başladım. Bununla gözleri kapandı başını arkaya yasladı. "Mmh... İyi gidiyorsun."

Ondan böyle şeyler duydukça daha da azıyordum. Yorulduğum için ağzımdan çıkardım ve biraz soluklandım.

"Devam et."

"Tamam efendim..." dediğim gibi tekrar eğildim. Penisi o kadar büyüktü ki hepsini ağzıma alamayacağımı düşündüm. Ta ki Hyunjin başıma bastırana kadar...

"Mmmh..."
Zorlandığım için inlemeye başlamıştım. Hızlı hızlı ağzıma alıp çıkıyordum. Sıvısı gelmeye devam ediyordu. Hepsini yalayıp yutuyordum, çok tatlıydı.

Saçlarımdaki eliyle yönlendirmeye devam ederken alıştığım için daha da dibe gittim ve sonunda tamamını ağzımı aldım. Hyunjin de nefes nefese kalmıştı. Tükürüğümü bırakıp ıslak ıslak emiyordum.

Hyunjin kasıklarını havaya kaldırınca ağzıma sıcacık sıvısı doldu. "Ah..."

Zevkten birkaç saniye donup kaldım. Kendime gelince bütün sıvısını yutup penisini yalamaya devam ettim. Bağımlısı olmuştum. Doğruldum ve dudaklarımı yaladım. "Nasıldı Yongbok?"

"Çok güzeldi Efendim, teşekkür ederim..."

Kollarını açınca gülümseyip üstüne atladım, birbirimize sımsıkı sarıldık. Bacaklarını da bana dolayıp iyice kendine sakladı. "Ben teşekkür ederim bebeğim..."

Ses tonu yumuşamıştı. Hyunjin'le ben bu fantezi olayından sonra çift kişilikli gibi olmuştuk. Gülesim geldi ve daha sıkı sarıldım.

-Hm? Ne oldu?

-Hiç, komiğime gidiyor. Bir sert olup bir yumuşak olman.

-Başka nasıl olmamı isterdin ki?

"Tam olarak böyle mükemmelsin." deyip başımı doğrulttum. Göz göze gelince birbirimizin dudağını öptük.

"Sen de her halinle mükemmelsin. Beni çağırmak için kostüm göstermene gerek yoktu bu arada. Pijamalı halini bile atsaydın ne kadar özlediğimi hatırlayıp yine işlerimi hızlandırırdım."

Başımı yanağına sevgiyle sürtünce gülmeye başladı. "Oy yerim seni."

"Hahaha oy mu?"

"Evet, oyyy"
Hyunjin'in çift kişilik konusunu ciddi düşünmeye başladım. Ara sıra böyle taze mayalanmış hamur gibi yumuşuyordu. Normalde de kibardı ama bu kadar tatlı davranmazdı. Keyfi yerinde olunca her yerimi mıncırıyordu.

Yanaklarımı çocuk gibi sıktı. Yanlara gerdiği için konuştuğum sırada sesim garip çıkıyordu. "Ya, sexten sonra ciddi ciddi bu hareketi mi yapıyorsun?"

Tipime güldü ve "Evet, istediğim zaman yaparım." dedi. Yanaklarımı serbest bıraktıktan sonra ısırıp belime sarıldı.

-Bu akşam minik bir bavul hazırlamalıyım.

-Kaçta yola çıkmak istiyorsun ki? Yarın hazırlarsın.

-Sabah 7'deki otobüse binmeliyim. Öğlen anca orada olurum. Kardeşimi çok özledim.

Hyunjin son cümlemle durdu. Geri çekilip yüzüme baktı. "Ya, ne otobüsü?"

"Kırsal bir alanda yaşıyorlar. Oranın otobüsleri maalesef bir sabah, bir akşam kalkıyor."

Düz bir tonla "Hayır demek istediğim, yanında sevgilin varken neden otobüse biniyorsun? Seni arabayla bırakırım." dedi.

Hevesle üstünde zıpladım.
"Ailemle mi tanışacaksın?!"

Gülüp kalçamı tuttu. "Ahaha yavaş ol, dur. Alttaki şeyi unuttum sanırım."

Bilerek yapmıştım ama ona çok çaktırmadım. "Özür dilerim~"

"Ailenle tanışmak için hazır olduğumu düşünmüyorum Felix... Ama seni bırakmak ve dönüşte almak için kesinlikle geleceğim, tamam mı?"

Gülümseyip dudağını öptüm. "Tamam..."


💎💎💎

Sassy Maid | Hyunlix +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin