‼️ RAHATSIZ EDİCİ GÖRÜNTÜLER ‼️İÇERMEKTEDİR
Sabah uyandığımda kendimi Hyunjin'in siyahlı odasında buldum. Tamamen enerjimi topladığım halde alt kısmım felçmiş gibi hareket ettiremiyordum. En ufak kıpırdanmada ağrıyordu.
Gece Hyunjin'in uyurken de çok hareketli olduğunu fark ettim. Uykum hassas olmadığı için onunla birlikte ben de hareketlenip mışıl mışıl geri uyuyordum. Bir sağa dönüyordu, bir sola dönüyordu, sonra ters dönüyordu, ardından kolunu bir tarafa bacağını bir tarafa atıyordu.
Şu an ise örtünün üstünden başını karnıma yaslamış, belime sarılmıştı. Gülüp uzun saçlarını okşadım.
Gece boyu o benden çok daha fazla hareket etmişti, biraz dinlenmeliydi. Ben olduğum yerde sarsılıyordum sadece... O durmuyordu.
Ellerimle çıplak sırtını okşarken üşüdüğünü fark ettim. Yandan yorgana uzanıp üstünü tam örttüm ve elimi içeriye geri götürdüm. Tıpkı bir bebekmiş gibi sırtını sıvazlamaya devam ettim. Nefesleri çok yavaştı, sevgilim hâlâ derin bir uykudaydı.
Yerdeki kıyafetlere bakıp dün geceyi düşündüm. 3. turdan sonra beni tamamen çıplak görmek istediğini söyleyince bu sefer sakince elbiseyi çıkarıp kenara kaldırmıştık, diğeri gibi yırtılmamıştı.
Dün o çocuk sağ olsun, Hyunjin ara ara kriz geçirdiği için dişlemediği yerim kalmamıştı. Bacaklarımı, kalçalarımı bile ısırmıştı.
Şu an örtünün altında olduğu için kontrol edemiyordum ama sadece kolumdaki izlerden bile vücudumun halini az çok tahmin edebiliyordum.
Geniş omuzlarını okşadım. Örtü sadece sırtına kadar gelebildiği için teni üşümüştü. Ellerim vücudunun yanında minicik duruyordu. Yumuşak yumuşak gezinerek tenini ısıtmaya çalıştım.
"Mmm... Felix..."
Sesi uykulu olduğu için aşırı kalın çıkıyordu. Bana takma adımla seslenmesine bayılıyordum. Kalan herkes Yongbok derdi. Hyunjin bana böyle seslenince sanki sadece ikimizin olduğu farklı bir evrene ışınlanıyormuşuz gibi hissediyordum."Günaydın sevgilim, uyuyabilirsin biraz daha." dememle bir şeyler mırıldanıp karnıma geri sarıldı. Dirseği kasıklarıma denk gelince gıdıklandım ve dizlerimi kırıp yukarı çektim.
💎💎💎
Yaklaşık yarım saat sonra derin bir nefes alıp iyice gerindi. Yastık gibi kullandığı karnımı örtünün üstünden birkaç kez öptükten sonra doğruldu. "Günaydın bebeğim."
Saçları bir tarafa doğru kabarmıştı. Komik görünüyordu. Elimi ona uzatınca başını yaklaştırdı, güzelce taradım. "Günaydın~ İyice dinlendin mi?"
Saçlarını düzelttiğim sırada başıyla onayladı. "Hıhım, sen?"
Elimi indirip yatağa koydum.
"Evet, süper hissediyorum."Gülümseyerek boynuma yaklaştı ve uzun uzun öptü, ben de saçlarını okşadım. Telefonuma gelen bildirimle dikkatimiz dağıldı. Hyunjin arkasındaki çekmeceye uzanıp bana geri döndü. O mesajlara bakarken ben hâlâ saçlarını seviyordum.
-Vay orospu çocuğu.
-Ne oldu?
-Felix ben sana bu çocuk yavşak demedim mi? Engeli neden kaldırdın ki?!
Merakla telefonu elime alıp baktım. Wonbin'den engeli kaldırdıktan sonra bir sürü yeni mesaj atmıştı.
_____________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sassy Maid | Hyunlix +18
FanfictionBu hikaye +18 öğeler içermektedir! Genç iş adamı Hwang Hyunjin büyük malikanesinde kişisel hizmetçilik yapacak birini aramaktadır. Mülakata gelenler arasında geçen hafta gece kulübünde seviştiği çocuğu görünce şok olur. "Demek bana yalan söyledin Le...