سلام این فیک، یه فیک مدرسه ایه، که شیپ اصلی کوکویه ولی یونمین هم توی فیک هست. و این اولین فیکی که می نویسم پس امیدوارم خوشتون بیاد.
کلمه ی jälkiistunto که اسم فیک هم هست به فنلاندی یعنی وقتی دانش آموز قوانین مدرسه را بشکونه باید به مدت یک ساعت توی کلاس، اول صبح قبل این که مدرسه اش شروع بشه، بشینه و هیچ کاری نکنه. فقط ساکت بشنه، تکون نخوره، حرف نزنه و به کاری که کرده فک کنه. مثلا توی مدرسه ی من کاری هایی که شامل jälkiistunto می شد، خروج از مدرسه در زنگ تفریح و سر کلاس نظم کلاس رو بهم زدن، مثلا همینجوری پاشی از کلاس بری بیرون یا هی وسط حرف معلم بپری.
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
خب بریم سراغ شخصیت های داستان.تهیونگ، پسر کره ای ۱۶ ساله است، که مهربون و یه روی سلیطه ای هم داره، که برای مدتی اومده پیش خواهر بزرگترش زندگی کنه چون از زندگی روزمره ای که تو کره داشت خسته شده بود.
لیسا، خواهر بزرگتر تهیونگ که ۲۴ سالشه و از ۱۹ سالگی به هلسینکی برای دانشگاه اومده و دیگه بعد اتمام دانشگاهش فنلاند موندگار شد و الان داره برای یک شرکت اینترنشنال کد نویسی می کنه.جیمین، پسر فنلاندی که بهترین دوست تهیونگ توی فنلانده که هم کلاسیشم هست. پسر درسخون و با ادبی است که خیلی اجتماعیه و کل کلاس رو روی انگشت کوچیکش می چرخونه
جونگکوک، دورگه ی فنلاندی، کره ای که کل زندگیش رو تو فنلاند بوده. توی دبیرستان اون پسر معروفست که معروف به Playboy از اون تایپ پسر بدا که سیگار می کشه و مقدار زیادی دوست دختر داشته. (انگار کیلوییه)
چا اون وو، یکی از بهترین دوستهای جونگکوکه که همش با همن و بین دخترا به خواطر جذابیتش معروفه و یکی از بهترین بازیکن های بسکتباله توی مدرسه.
یونگی، اون هم بهترین دوست جونگکوکه که با هم با چا اون وو همه کاری می کنن و همه جا با هم می رن. یونگی کلا خیلی با بقیه کم حرف می زنه ولی با جونگکوک و چا اون وو خیلی صمیمیه و پسر خیلی باهوشیه.◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
اینا شخصیت هایی که فعلا باهاشون کار داریم، شخصیت جدید به داستان اضافه شد، دوباره اد می کنم.
ESTÁS LEYENDO
jälkiistunto (Detention)
Fanficعجیبه امروز با پسری که اصلا فکرشو نمی کردم کار خلافی توی مدرسه بکنه، توی تنبیه بودم... این فیک هم یکی از همون کلیشه های مدرسه ای همیشگی هست ولی اکثر فیکای مدرسه ای دیگه توی فضای دبیرستان های کره یا آمریکا اتفاق میوفته. ولی ما قراره یه سفر کوتاهی به...