school dramas

368 51 0
                                    

چا اون وو ادامه داد:
"هر وقت سوالی چیزی داشتی از من بپرس، به نظر که پسر خوبی میای."

همون موقع جیمین گفت:
"مگه اینکه من مرده باشم، که بزارم اون با تو صمیمی بشه، به جای من. تو برو به همون دخترا که بیست‌ و چهار ساعته دنبالتن برس و براشون قیافه بگیر."

بعد جیمین و چا اون شروع به خندیدن کردن و چا اون جوابشو داد:
"باشه، باشه بابا کولی، آروم، کسی که نخواست دوست جدیدتو ازت بدزده که، فقط خواستم کمکش کنم."

تهیونگ تعجب کرده بود. با خودش گفت:
"الان اینا دارن سر من دعوا می کنن؟ نه بابا معلومه که دارن شوخی می کنن"

جونگکوک پرید وسط حرف جیمین و چا اون:
"بسه دیگه حوصلم سر رفت. سر چه چیزای مسخره ای دعوا می کنید. می تونه با هر دوتای شما دوست باشه ولی"
روشو به تهیونگ کرد و گفت:
"ولی تو، بچه خونگی، نبینم زیاد با دوستای من خو بگیریا."

تهیونگ با لحن کلافه ای گفت:
"مگه جزو مال و اموال توان؟"

جیمین که دید الاناست که دعوایی شروع بشه دست تهیونگ رو گرفت و اونو با خودش کشید و برد
"من بهتره برم جاهای دیگه ی مدرسه رو به تهیونگ نشون بدم شماها که عین سگ هی دارین پاچه می گیرین."

جیمین تهیونگو کشید کشید تا به یک مکان مربعی شکل رسیدن که هر ضلعش حدود یه ۳۰ متری بود.
"به ایجا میگن راهروی کلاس دهمیا حدودا همه ی کلاس دهمیا تو زنگ تفریح اینجا وایمیسن همه‌ی دراماها اینجا اتفاق میوفتن."

تهیونگ نگاهی به اطرافش انداخت. اونجا حدود ۲۰ تا ۳۰ تا هم سنی هاش وایساده بودن یا نشسته بودن و داشتن با هم صحبت می کردن، شوخی می کردن. فضای خیلی سر زنده ای بود.

جیمین بهش گفت:
"گول فضای گوگولی و شادشو نخور حدودا همیشه یک جنگ سرد بین گروه های مختلف در حال اتفاق افتادنه."

تهیونگ پرسید:
"کدوم گروه؟ چجور جنگی؟"
جیمین جواب داد:
"مثلا به اون گوشه نگا کن."
و به یکی از گوشه های اونجا اشاره کرد. اونجا حدود ۵ تا دختر وایساده بودن. همشون قیافه گرفته بودن.

تهیونگ ادامه داد:
"اونا یکی از اون گروهان و خیلی هم سعی در خود خفن نشون دادن دارن. اون دختره رو می بینی که وسطشون نشسته، اون رئسشونه و اکسه جونگکوکه."

تهیونگ به دختره یک نگاهی انداخت. واقعا اون دخترا پیاز داغشو زیاد نمی کردن. اون دختره واقعا بین همه ی دخترا قشنگتر بود.

تهیونگ پرسید:
"اسمش چیه"
جیمین جواب داد:
"آیو"

تهیونگ با خودش فکر می کرد چرا باید جونگکوک و آیو از هم جدا شده باشن؟ معلومه اون دلیلی که جونگکوک گفته فقط یه بهونه‌اس. اگه آیو تایپش نیس پس کیه یعنی؟

jälkiistunto (Detention)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora