Naposled ho viděla svlečeného, když ji chtěl seznámit s Nerem. No tehdy měl svého kamaráda v klidu. Tedy aspoň to, co z něj viděla. Snažila se totiž nekoukat, ale i tak ji zrak občas ujel, kam neměl. Tehdy nevypadal, až tak velký. I když pravdou bylo, že teplo v tu dobu, už taky moc nebylo. Ale teď, teď nenacházela slov.Alex se k ní rozešel a viděl její šokovaný výraz ve tváři. No i tak podle něj reagovala celkem dobře na to, co viděla. Nebylo v jeho silách, to ovlivnit.
„Lásko, teď si sednu za tebe. Dobře?" Zeptal se jí a čekal na její odpověď v jakékoliv formě. Když pokývala na souhlas a vzápětí se posunula doprostřed vany, aby mu udělala místo, musel se usmát ještě víc. A to si myslel, že víc už to nejde. Viděl, její ruměnec ve tváři a přesně věděl, jak se cítí. „Květinko, nemusíš se stydět. To, že se mi můj kamarád postavil, je jen reakce na tebe." Obeznámil ji se situací, když vcházel do vany. Jakmile se posadil, přitáhl si ji do objetí a políbil ji do vlasů.
Na Vlčkův popud se opatrně opřela o jeho hruď. Ve vaně s ním ji bylo moc příjemně. No na zádech stále cítila jeho stojícího kamaráda a bála se o něj opřít celým svým tělem. Ráda by se uvolnila, ale měla strach, aby mu snad neublížila. No, jakmile uslyšela mluvit svého druha, měla pocit, jakoby ji četl myšlenky. Nevěděla jak, ale tím co ji o chvíli později řekl, se úplně uvolnila.
„Lásko, klidně se na mě polož. Nemusíš se bát. Neublížíš mě, ani mému kamarádovi. V klidu se uvolni." Ve chvíli, kdy to dořekl, se jeho Květinka, na něj položila. Slyšel její rychle bijící srdíčko a z její vůně poznal, že je značně vzrušená. Byl moc rád, že na ní tak působí.
Mlčky seděli ve vaně a užívali si blízkost toho druhého. Když voda začala chladnout navrhl ji, že se navzájem omyjí a ona překvapivě souhlasila.
Alex si vzal hubku a nanesl na ni sprchový gel. Pomalu ji přejížděl po pažích. Následně přešel krouživými pohyby na její hrudník, u kterého se chvíli zdržel. Pak přišlo na řadu bříško, které měl za malou chvilku hotové.
Následně se zastavil, nad jejími jemnými chloupky, které naznačovaly, že se už blíží k moc intimní zóně. Jen pro jistotu se jí zeptal, jestli může. A když mu dala své svolení, zlehka jí roztáhl nohy, aby měl lepší přístup k její mušličce. Všechno co dělal, dělal pomalu a opatrně, aby se náhodou nepolekala.
Bylo jí moc příjemné, jak jí pomalinku omýval celé tělo, ale jakmile se zastavil nad její mušličkou, znejistěla. Nejistota, která ji svírala ji rázem opustila, když chtěl její Vlček svolení k tomu, aby mohl pokračovat.
Všechno to pro ni bylo tak vzrušující, že kdyby nebyla ve vodě, měla by mezi stehny určitě vodopády. Jen co ji Vlček domyl v jejich intimních partiích, byla řada na ní.
Otočila se k němu čelem a převzala si od něj hubku, na kterou nanesla jeho sprchový gel. Pomalu tak, jako to dělal on jí, mu přejížděla po těle. Opakovala přesně ty samé pohyby, které dělal on, na jejím těle.
Když se zastavila u jeho přirození, nebyla si jistá, jestli může pokračovat. Očima si žádala jeho svolení a on jí ho milerád dal. Pomalinku, velmi opatrně mu přešla hubkou po jeho kamarádovi a ten se vzápětí začal cukat.
Podívala se mu nejistě do očí a když viděla jeho klidný a zároveň vzrušený pohled pokračovala dál. Přesunula se k jeho varlatům, které jemně přejela houbičkou a přitom si je i potěžkala v ruce. Tedy jen tak, jak to ve vodě lze.
Když se k němu jeho družka otočila čelem, málem se udělal bez toho, aby se ho, co i jen dotkla. Byl to pohled hodný bohů. Byla tak nádherná, že se mu málem zastavilo srdce. A ve chvíli, kdy ho začala omývat, větší vzrušení v životě snad ještě nezažil. A když se dostala, dolů k jeho penisu, měl co dělat, aby se udržel.
ČTEŠ
Ztracená minulost
WerewolfJessie Rains 20 let, neznámá dívka, která dosud neměla moc lehký život. Právě nastupuje do druhého ročníku na Univerzitu, umělecko-sportovní. Alex Black 21let, budoucí Alfa stávající smečky a oblíbený kluk na škole. Navštěvuje třetí ročník na zdejší...