Poděkování

499 14 14
                                    

Zdravím vás lidičky.

Moc vám děkuji, že jste to se mnou vydrželi, až dokonce tohoto příběhu. Musím říct, že každá hvězdička a každý komentář od vás, který jste poslali, mě vždy moc potěšil. Byl to popud k tomu, abych psala dál.

Ztracená minulost je můj úplně první příběh, který jsem, kdy psala a dopsala. Na něm jsem se učila, jak psát. A pravdou je, že nebýt spisovatelky jménem Irena Sena, která na wattpadu vydává své příběhy, pod @petapovidky, tak asi ani nevznikne. Jen díky ní, její podpoře a jejímu vedení, jsem tenhle příběh zdárně ukončila a rozepsala několik dalších příběhů.

Takže Irenko, jedno velké díky tobě. Moc jsi mi pomohla a svými názory, mi pořád neustále pomáháš. A já si toho nesmírně vážím. Děkuji.

Taky chci tímto poděkovat svému synovi, který mi ze začátku příběhu, dost pomáhal s tím, aby se četl, co nejsnáze. Vždy mi řekl, když něco nepochopil a já to pak změnila. Takže Samuely, moc ti děkuji, jsi zlatíčko.

Milý čtenáři, jsem nesmírně ráda, že se vám moje dílo líbilo a že jste mi o tom dali znát. Snad se vám budou líbit i jiné příběhy, na kterých momentálně pracuji a které budou snad neustále přibývat.

Moc vám všem děkuji, za vaši podporu, která mě u srdíčka vždy zahřeje.

S láskou ke psaní a se zdárně dokončenou Ztracenou minulostí, se s vámi loučím.

Vaše Shiori :-)

Ztracená minulostKde žijí příběhy. Začni objevovat