Kapitola 41

527 23 0
                                    

Od doby, co se s Ryanem domluvili, že si společně promluví s Rinou, uběhl skoro celý školní týden. Celý ten týden strávila s Rinou, protože kluci byli zaneprázdnění tréninky, které se jim před zápasy stupňovali.

Byla za to ráda, protože se mohlo stát, že Rina se s ní po jejich rozhovoru přestane bavit. I když v koutku své duše doufala, že to tak nebude. No nemohla přece vědět, jak její nejlepší kámoška, na tu informaci o nich, zareaguje.

Ryan ten si taky nebyl jistý tím, jestli jeho potvůrka, bude i pak jeho potvůrkou. No chtěl to vědět, pokud možno hned, aby se pak případně netrápil ještě víc. Poradil mu to i táta, že pokud ji miluje on i jeho vlk, není na co čekat.

Prý, ať to ví hned, než až pak, když náhodou zůstane těhotná. No s tím se zatěžovat, zatím nemusel, protože s Rinou, zatím čeká. Nejdřív chce, aby věděla jeho tajemství a pak, když ho popřípadě přijme, v co doufá celým svým srdcem i duší, až pak, pokud ona bude chtít a hlavně pokud bude připravena, se spolu budou milovat.

Alex ten byl z celého týdne frustrovaný. Byl nešťastný, že neměl tolik času na svou Květinku. Protože i když už spolu byli doma, tak po trénincích, které měli teď každý den, až do pátku, pokaždé hned, jak dopadl na postel a přivinul si do náručí svou družku, se během pár chvil, propadl do říše snů.

Jessie to chápala a po tom, co její Vlček usnul, vždy ho chvíli pozorovala, jak si klidně oddechuje a vzápětí se k němu přidala, když se taky propadla do říše snů, kde on už dávno byl.

Právě byli na cestě ze školy. Byl pátek a Alex naoko pozval Ryana i Rinu k nim domů. Jared i se svou družkou, samozřejmě věděli, co se chystá, no zasahovat jim do celé té situace, neměli v úmyslu.

Jakmile dorazili před Alexův dům, všichni se přivítali s jeho rodiči, který na ně už čekali. Jared řekl svému synovi, že kdyby se cokoliv zvrtlo, aby mu hned dal vědět. A ten mu jen souhlasně přikývl.

Alex měl v plánu o všechno se postarat sám, pokud možno. No, když se opravdu něco zvrtne tak, že to už on nebude moci ovlivnit, samozřejmě, že otce měl v takovou chvíli, v úmyslu zavolat.

Všichni se na popud Jessie rozešli na mýtinku, kterou tolik milovala, jak ona, tak i její Vlček. Doposud tam zažila ty nejhezčí okamžiky a doufala, že to bude i pokračovat.

Rina si výlet se svými kamarády náramně užívala. A o to víc, že měla po svém boku Ryana, do kterého se bezhlavě zamilovala. Myslela si, že život nemůže být lepší. No, když se pak dozvěděla pravdu, kdo opravdu jsou, na chvíli se jí zhroutil celý svět.

Po celý čas, co spolu šli k mýtince, měli všichni tři otevřené spojení, protože se domlouvali, jak to Rině řeknou a hlavně, kdo ji to řekne. No nakonec si to právo, říct to své přítelkyni, vydobyl Ryan. A všichni s tím souhlasili.

Byli už u mýtinky a viděl na Rině, že se ji tam moc líbí. Nevěděla se vynadívat na tu krásu, co kolem sebe viděla. No on potřeboval, aby ho začala vnímat, tak na sebe upozornil, způsobem svým vlastním. Prostě ji políbil.

„Rino, vzali jsme tě sem, na tohle místo, protože ti chceme všichni povědět tajemství, které se nás všech týká. A já doufám, že na našem vztahu, to uvědomění, kým doopravdy jsme, se z tvé strany, nic nezmění." Řekl nejistě protože nevěděl, jak přesně zareaguje jeho potvůrka, až uslyší, že je vlkodlak a nejen on, ale i její přátelé. Viděl, na Rině, že napjatě čeká, co se dozví a nevěděl, jestli má odvahu pokračovat.

„No tak, už mi to řekneš? Nebo tady umřu stářím, než se to dozvím?" Zeptala se pobaveně. Nechápala, co může být tak důležité, že ji vzali na tak krásné místo, ale moc ráda si to poslechne. První, co jí napadlo bylo, že se s ní chce rozejít, no to by ji asi nebral na takové hezké místo i s jejich přáteli.

Ztracená minulostKde žijí příběhy. Začni objevovat