Kapitola 24

620 34 0
                                    

Bylo už pozdní odpoledne a společně se vydali do obýváku, za Alexovi rodiči. Potom co se Jessie probrala, si ještě chvíli společně povídali. Ona se ho ještě ptala na určité věci, které ji zajímali a Vlček ji je ochotně vysvětlil. Mezitím ji také upozornil na úplněk, který se blíží a nastane za patnáct dní.

To bude právě čas, kdy se prvně přemění a bude oficiálně přijata do smečky. Byla moc ráda, když ji došlo, že úplněk tenhle měsíc, padne přesně na sobotu. Podle toho, co jí Alex řekl, to bude probíhat asi takhle.

Jakmile se setmí a na obloze bude měsíc zářit v plné síle, oni dva se odeberou na mítinku, kde spolu byli, když poznala Nera. Už pochopila, že se bude muset před přeměnou svléct a toho se děsila. Prvně ji bude vidět někdo nahou a ještě k tomu to bude její Vlček. Na druhou stranu, kdo jiný by ji měl vidět Evině rouše, když ne její spřízněná duše, její druh, její alfa. Jen doufala, že se na to, co se má stát, do dvou týdnů, dokáže psychicky připravit.

Pak, když síla úplňku na ni začne působit, začne se pomalu a co jí nejvíce děsí, bolestivě měnit. Když bude přeměna dokončena, její Vlček zavolá svého tátu a ten svolá, celou jejich smečku, která bude čekat u domu Alfy na signál, že se mohou přiblížit.

Všichni ze smečky chápou, že první přeměna, pro nikoho, není nic příjemného. Proto příštímu členovi smečky, vždy dopřejí soukromí. Když nastane ten čas, tak s budoucím vlkodlakem, jde jen jeden zkušenější, kterého si buď vybere ten, co se bude měnit, nebo s ním jde přirozeně jeho druh, aby mu poskytl podporu.

Jakmile k nim dorazí stávající Alfa smečky, tudíž Vlčkův otec Jared Black a taky zbytek smečky, nový člen se představí tím, že se mírně své příští Alfě ukloní. Pak mu Alfa na znak přijetí do smečky, úklonu oplatí a prvně si společně, jen oni dva, zavyjí na měsíc. Druhé jejich vytí, už doprovází celá smečka, která tím vítá nového člena mezi sebe.

Když všechno proběhne tak jak má, všichni se společně odeberou k Alfě domů a tam se začne slavit, přijetí nového člena, nebo členů. Záleží na tom, kolik vlkodlaků se bude prvně měnit. Na té oslavě se pozná nový člen smečky, ze všemi stávajícími členy. Tím nový vlkodlak samozřejmě získá velmi početnou rodinu.

Když společně vcházeli, do oné místnosti, upoutali na sebe pozornost nejen Alexovo rodičů, ale i jejich moc dobrých přátel, který nečekaně přišli na návštěvu.

No, nečekaně jen pro Jessie, protože Alex si byl plně vědom toho, že mají přijít. Po posledním rozhovoru, který vedla jeho Květinka s Rinou, si řekl, že by nebylo na škodu, kdyby se viděli i osobně. Jakmile jeho Květinka spatřila svou kamarádku, celá se rozzářila. Beze slova se za ní rozešla a okamžitě ji objala. Alex se musel pousmát nad obrazem, který se mu naskytl. Pomalu přešel k Ryanovi, podal si s ním ruku a samozřejmě se chlapsky objali.

„Konečně jste dorazily, už jsem myslel, že při čekání umřu na stáří." Řekl Alex pobaveně Ryanovi a při tom pozoroval Květinku, jak si něco špitá z Rinou. Alexovi rodiče se mezitím rozloučili a odebrali se do kuchyně s výmluvou, že jdou chystat večeři, aby jim dopřáli soukromí.

„No to víš, ženský. Než se vychystají..." Nestihl to ani doříct a už u něj stála Rina, dívala se mu zpříma do očí a čekala, co z něj vypadne. Tu větu se neodvážil doříct. Nechal ji vyznít do ztracena. Viděl na svém příteli, že má co dělat, aby se nerozřehtal na celou místnost. Jakmile se jeho polovička, otočila zpět ke své kámošce, pokračoval. „Alexi přestaň! Ani nevíš, jak umí být děsivá." Řekl s potlačovaným smíchem. „Ale i tak ji miluju." Dodal zasněně a láskyplně pohlédl na svou zrzavou potvůrku.

Ztracená minulostKde žijí příběhy. Začni objevovat