33°

5.2K 509 144
                                    

"Sonra da öptü beni sanırım."

"Sanırım mı? İnsan öpüldüğünü anlamaz mı lan?" Atakan ev arkadaşının bu tepkisine anlam verebiliyordu. "Sen daha önce hiç öpülmedin mi kanka?"

"Yanağımdan öpüldüm tabii." Elbette öpülmüştü. O kadar da değildi.

"Ulan." Öztürk kahkaha atarak gülmeye başladığında Temurhan onu susturmaya çalışıyordu. Atakan, Tahir'in evinden çıkıp kendi evine geçtiğinde Temurhan ve Öztürk evde ders çalışmaya çalışıyorlardı. Atakan çalışıyorlardı diyordu çünkü esmer oğlan genel olarak Temurhan tarafından azarlanmakla meşguldü. Sonra da Atakan'ın halini görünce ona ne olduğunu sormuşlardı ve anlatmıştı. "Yanaktan öpüldüm diyor." Öztürk hala gülüyordu. "Annen mi öptü yoksa?" Evet annesi öpmüştü.

"Dalga geçme çocukla eşek?"

"Geçilmeyecek gibi değil."

"Haklısın bence de değil." dedi Atakan sessizce. O da böyle olmayı istemezdi ama hayatına şimdiye kadar bir kişiyi almıştı ve onunla da o seviyeye gelecek kadar beraber olmamışlardı. "27 yaşındaki bir adamın hala öpüşmemiş olması acınası."

"Saçmalama. Neden acınası olsun?" Temurhan yanına oturup Atakan'ın kolunu kavrayıp ona bakmasını sağladı.

"Atakan özür dilerim. Öyle demek istemedim." Öztürk de diğer yanına geçip Atakan'a sarıldığında sarışın çocuk ağlamak istedi. Zaten kendisini kötü hissediyordu bir de arkadaşları ona böyle ilgi verince her şeyi salası gelmişti. "Hem bence bir yandan da bu güzel bir şey."

"Bence de." dedi Temurhan esmer oğlana katılarak.

"Neyi güzel?"

"İleride hayatına alacağın kişiyi özenle seçeceksin ve tüm ilklerini onunla yaşayacaksın." Öztürk'ten bu sözleri duymayı beklemezdi.

"Öztürk efendiye bak sen."

"Aşk adamı böyle yapıyor gençler." dedi Öztürk koltuğa iyice yayılarak. Atakan onun aşk hayatına yetişemiyordu. "Tavsiye ederim."

"Senin toksik ilişkini Atakan'a tavsiye etme."

"Kız toksik de ne? Adımızı da mı unuttun?" Sarışın çocuk onu bu sözlerine gülmeden edemedi. Her ne kadar kendini iyi hissetmese de Öztürk onu bir şekilde güldürüyordu.

"Zehirleyen ilişki yani."

"Biz birbirimizi zehirlemiyoruz evelallah." Temurhan'a Öztürk'e ne yaparsan yap bakışı attığımda Atakan Öztürk'ün nasıl bir ilişkisi olduğunu düşünüyordu. Çünkü uzun zamandır onu görmemişti.

"Öztürk senin sevgilin kim?" dedi dayanamayarak. Tahmin ettiği kişi miydi?

"Seninkinin babasının çocuğu."

"Mehmet?!"

"Evet. Niye bu kadar şaşırdın?" dedi Öztürk kulaklarını tıkayarak. Atakan biraz önce yanlışlıkla çok bağırmıştı. "Bence asıl şaşırtıcı olan sen ve Tahir lavuğu. Hayatındaki tüm ilkleri onunla paylaşmak istediğine emin misin?"

"Sen neden sevmiyorsun onu?"

"Önceden de sevmezdim. Sonra Mehmet'in anlattıklarından sonra iyice nefret ettim."

"Ne anlattı ki?" dedi merakla.

"Mehmet ve Tahir'in arasında 15 yaş var, biliyorsun. Anneleri Mehmet doğduktan kısa bir süre sonra vefat etmiş. Babaları da kısa bir süre sonra evi terk edip bir daha dönmemiş. Mehmet ve abisi öylece ortalıkta kalmış. Sonra amcam sokakta-"

Sıfır HataHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin