🔞 UYARI 🔞

16.8K 467 353
                                    

UYARI: Bu hikaye aşırı derecede cinsellik, olumsuz örnek oluşturabilecek davranışlar, argo, küfür, şiddet, madde kullanımı, cinsel şiddet, bdsm, çıplaklık içermektedir.

Başkarakterler arasında cinsel istismar, zorlama, şiddet, taciz güzellemesi gibi bir durum bulunmamaktadır. Yukarıdaki uyarı metni hikayede geçen yan karakterler, olay örgüleri vs. hakkındadır.

Hassas biriyseniz,
böyle şeyleri sevmiyorsanız ve
reşit değilseniz lütfen okumayın!

Hassas biriyseniz, böyle şeyleri sevmiyorsanız ve reşit değilseniz lütfen okumayın!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hikayedeki karakterler gerçek hayattan alınmamıştır. Tamamen kurguya dayalıdır. Lütfen şahıs ve olayları bağdaştırmayın! Karakterlerin adı ve görünüşü idollerden baz alınmış olsa bile olay ve kişiliklerin gerçek hayattakilerle hiçbir ilgisi yoktur. Kimseyi temsil etmemektedir! Sadece eğlence amaçlı yazılmış bu hikayeleri normal birer yaoi mangası gibi okuyabilirsiniz.

Ara ara rahatsız edici içerikler, texting, nude ve uygunsuz fotoğraflar görebilirsiniz. Şimdiden uyarımı yapayım.

‼️ BDSM AĞIRLIKLI SMUT İÇERİR ‼️yazısını bütün smutlu bölümlerin başına yazdım ama hepsinde bdsm yok, bu sadece genel bir uyarı yazısıdır.

BDSM nedir? Önce bunu konuşalım çünkü ileriki bölümlerde konuya asla hakim olmayan kişilerden garip garip yorumlar alıyorum. Artık açıklama yapma gereği duydum.

BDSM: Köle-sahip, hakimiyet-teslimiyet, baskınlık-çekiniklik, sadizm-mazoşizm vb. kavramları içeren geniş bir ilişki perspektifi. Sadece sex değil; direkt ilişkide, günlük konuşmalarda bile bunu isteyerek kullanan partnerler var. Bu hikayede asıl konu hizmetçi fantezisi olduğu için bdsm'nin daha çok köle-sahip kısmına hitap ettiğini söylemeliyim. Buraya sadist-mazoşist ilişkilerde acı çektiren oyuncakları görmek için geldiyseniz yanlış yerdesiniz, geri çıkabilirsiniz. ^^

Sizi Sassy Maid ile baş başa
bırakıyorum, keyifli okumalar~

🖤

Sassy Maid | Hyunlix +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin