Kırık Parçalar hakkında bir açıklamanın zamanı geldi bence, çünkü sizlerde kitabın bazı şeylerini merak ettiğinizi biliyorum en basit örneği kitabın sonu...
Aslında kitabın sonu belli Vera ve Emir'in sonu kafamda ama değiştirmek ve değiştirmemek arasında kalıyorum, ancak yan karakterlere gelecek olursam Erik ve Loya kesin olacak, diğer bir karakter çiftimiz Cyrus namı diğer Darcy ve Freja olacak.
Diğer karakterler hakkında bilgi verecek olursam hikayenin bazı şeyleri açığa çıkar ama şunu söylemem gerekirse bazı karakterler ölecek hatta bazıları, diğerlerini öldürecek. Bazıları kendi canına kıyacak...
Bende sizler gibi Emir ve Vera'nın iyi sonlanmasını istiyorum birçok kez kafamda iyi sonla bitirdim ama bu kötü sonla bitmeyeceği anlamına gelmiyor.
Kırık Parçalar benim için bir günde ortaya çıkmadı senaryosu hep vardı ve birçok kez konusunu değiştirdim ama Emir hep mafya olarak kaldı sadece dış görünüşü ve ismi değişti ilk ismi Mert Gürsoy'du , kumraldı. Vera'ya gelecek olursam o tamamen değişen bir kadın.
Dış görünüşü, ismi, karakteri tamamen değişti mesela Vera'nın ilk ismi Alya oldu sonra Kumsal oldu, siyah saçlı esmer tenli bir kızdı benim için... Emir'in arkasına sığınan güçsüz bir kadındı.
Sonra Vera'yı yıllar içinde değiştirdim dedim neden bir erkeğe bağlı bir kadın olsun kendi gücü olması gerekirken ve böylece Vera Lerina doğdu.
Bu senaryo kaç yıldır var diye sorarsanız ben şu anda 19 yaşındayım ve bu konu ortaokul beşte çıktı yani 11 yaşındaydım nerdeyse 8 yıl...dile kolay aslında yine yazmazdım ama dedim neden olmasın. Herkes farklı konularda yazıyor ben neden yapamayacağım dedim, bu yüzden konunuz ne olursa olsun yazın.
Sorularınız var ise sorun cevaplamak beni mutlu eder.
Sizleri çok seviyorum kiraz çiçeklerim iyiki varsınız🌸🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK PARÇALAR |DÜZENLEMEDE|
RomanceVera, adaletin soğuk yüzünü temsil eden bir savcıydı; ancak geceleri, şehrin karanlık sokaklarında, suikastçı olarak başka bir kimliğe bürünürdü. Emir ise, mafyanın acımasız dünyasında kendi krallığını kurmuş bir adamdı. İkisi de, birbirlerinin varl...