Bağlanmış Hayatlar

45 16 21
                                    

İyi okunalar kiraz çiçeklerim🌸

Yıldızımızı parlatmayı unutmayın🌟
------------------------------------------

Kanlı Ay ölümün habercisiydi ona bu ismi Yeraltı Kralı ölüm getirsin diye vermişti...

İnsanlar belkide tanımak istediği kişilere yoğun ve merakla bakıyordu bazıları ise eskiden merakla baktığı insana nefretle bakarmış...

Kaderimde olurdun lanetimde bana ikisinide yaşatmıştın ama sende benim hatalarımdan biriydin.

İkimizin ruhuda kanlı ve kirliydi ortak yönümüz buydu düşüncelerimden kurtuldum derin nefes aldım beni izleyen iki kişiye baktım Bayan Efsun gözlerime bakıyordu Freja'ya bakmama gerek yoktu o her zaman merakla bakıyordu.

Efsun hanım dirseklerini koltukların başlıklarına koydu kafasını dikeltti bunu yapınca gözlerine gölge düştü "Sizinle tanışmak bugüne nasipmiş." demişti Türkçe konuşmuştu, bizde Emir'le yan yana gelince Türkçe konuşuyorduk.

Yüzümde tek bir mimik bile oynamamıştı düz sesle "Evet." dedim arkasına yaslandı "Bunların kimin yaptığını düşünüyorsun?" beni mi test ediyordu zeki ve kurnaz bir kadındı hiçbir kimseye boyun eğmeyen kadın onca erkeği dizlerinin üstüne çökmesini sağlamıştı.

Düzgün bir şekilde cevap vermem gerekiyordu "Ben bir savcıyım Bay Lev'in davasına bakmadan öncede birçok dava ile ilgilendim bu yüzden kimin yaptığını bilemem." dedim soğukkanlılıkla kafasını salladı ellerini birleştirdi işaret parmağını eline vurmaya başladı.

Freja elini elimin üstüne koydu bunu hissettiğimde ona döndüm gözlerimin içine bakıyordu "Ne zamandan beri başladı bu durum?" gözlerinde merak vardı ancak derinlerde bunun altında öfke yatıyordu, sakin sesle "Bu sabah başladı." gözlerini açtı "Senin canın ile oynuyorlar." kafamı salladım "Eğer hukuk okuduysan bu gayet normal ya senin canınla ya da sevdiklerinle." demiştim.

Efsun hanım oturduğu koltuktan kalktı Freja sordu "Nereye anne?" Efsun hanım arkasına bakmadan "Bazı şeyleri açığa çıkarmaya." kaşlarımı çattım Freja'ya baktım "Anlamadım ne demek istedi?" Freja kana susamış bir şekilde gülümsedi buz sesiyle "Bunları yapanların canlarını almaya." gözlerimi açtım Freja o an ne dediğini anlamış olmalıydı bana baktı "Ahh bir savcının yanında bunu dememeliydim." güldüm.

Hızla oturduğu yerden kalktı elini uzattı "Kalkta seni odana götüreyim." uzattığı eline baktım ona doğru uzattım gülümsedi hızla ana salondan çıktık, gideceğimiz oda ikinci katta olmalıydı çünkü merdivenlere yöneldi ikinci kata çıkmıştık Freja hızla sağa döndü beni soldan üçüncü odanın önüne getirdi kapının önünde duruyorduk.

Yan taraftaki odayı gösterdi "Bu abimin odası." gözlerimi çektim abine tahammülüm bile yoktu utanmasam başka oda isteyecektim derin nefes aldım "Senin odan nerde peki?" diye sordum, gülümsedi "Karşı koridordan ilk oda." kafamı onaylar anlamda salladım.

Kapıyı açmıştı ilk benim geçmem için izin verdi odaya girdiğime lavanta kokusu ile doluydu. Freja'ya döndüm sakin sesle "Buraya geldiğini duyunca hızlı bir hazırlanma oldu." bu kadar hızlı hazırlanma için fazla mükemmeldi ona döndüm "Teşekkür ederim sizede zorluk çıkardım." Freja boynuma atladı "Zorluk değil bu istekle yapıyoruz." kollarımı ona doladım.

Geri çekildi gözlerimin içine baktı "Bu akşam zor geçirdin ben sana giyecek kıyafet getireyim sen duşa gir sonra da uyu." gülümsedim "Tekrardan teşekkür ederim Freja." dedim gözlerime minnetle bakıyordu ellerini ağzına atmıştı tiz bir çığlık attı gözlerimi kapattım. Ahh kesinlikle bu kızla evlenecek kişiye üzüldüm bir insanın bu kadar tiz sevinç çığlığı olamazdı.

KIRIK PARÇALAR |DÜZENLEMEDE|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin