Son Nefesime Kadar Ben Varım Yanında

22 13 5
                                    

Keyifli okumalar kiraz çiçeklerim🌸

Yıldızımızı parlatmayı unutmayın🌟

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Saklama kendini benden belki kurtuluşun olamam ancak yanında olurum.

Hastane odasından çıktığım gibi derin nefes aldım duvara tutundum özür dilerim Erik biliyorum neden yaptığımı sorgulayacaksın hatta benimle konuşmayacaksın ancak ne olursa olsun bunu yapmam gerekiyor.

Koluma bir şey dokundu ilk koluma baktım ardından kafamı kaldırıp beni tutan kişiye ve bir çift gecemavisi gözlerle karşılaştım sakince "Doğru şeyi yaptın savcım." dedi dik durdum kafamı göğsüne yasladım "Biraz böyle duralım." dedim.

Omzuma destek niyetine yavaş yavaş vurdu ne kadar süre aynı şekilde kaldık bilmiyorum ama zayıf durmanın zamanı değildi geri çekildim kafamı kaldırıp ona baktım "Gidelim hadi." dedim eliye yolu gösterdi "Önden savcım." dedi.

Ben önde o arkada yürümeye başladık madem yeraltında tutuluyordu bizde sorgulaması için yeraltı kralına bırakırız. Hastaneden çıktık ve arabaya doğru yürüdük Emir'in sesini duydum "Şimdi nereye savcım." bugün seni şoförüm gibi kullanmıştım belki Erik'e bir şey olmasaydı sen çoktan işinin başına dönerdin.

Kafamı ona çevirdim "Bugün Yeraltı Kralı'nı şoförüm gibi kullandım umarım cezalandırılmam." güldüm karşı tarafa geçmişti çoktan kapıyı açtı oturmadan "Yeraltı Kralı size her şey olur savcı Vera, ama sizi cezalandıramaz." ve yerine oturdu bende kapıyı açıp diğer tarafa oturdum.

Yolda ilerliyorduk Emir'e bakmadan "Onu sen konuştur ben yanında olacağım." dedim kafasını bana çevirip bana baktığını hissettim ancak bu kısa sürdü kafasında ne dönüyordu bilmiyorum ama uzun süren düşüncelerinden sonra bana cevap verdi "Benim konuşturma tarzım size göre fazlasıyla katı savcım." az çok tahmin ediyordum bende onu taklit ederek "Üzgünüm ancak bu sefer kendi tarzınız bir kenara bırakmanız gerekiyor çünkü onu polislere teslim etmemiz gerekiyor." dedim.

Şu anda sanki birimiz mafya değilde savcı gibiydi ardından Emir'in telefonu çaldı hemen açtı ikimizin duyması için araca bağladı ve ikimiz aynı anda Luka'nın sesini duyduk düz sesle "Patron." dedi Emir yolu izleyerek "Anlat Luka dinliyoruz." demişti Luka konuştu "İyisiniz savcı hanım değil mi?" doğrusu bu beni şaşırttı onu bundan beklemiyordum Emir'e baktım bana ekranı gözleriyle işaret verdi bense sadece "Evet..." diye bilmiştim.

Ardından Luka konuşmaya başladı "Savcı hanım istediği locanın satışları iki gün sonra." Emirle birbirimize baktık Luka decam etti "Ancak şöyle bir sorun var..." Emir kaşlarını çattı "Ne sorunu Luka?" Luka'nın karşıdan nefesini verdiğini duyduk "Bu locaya sadece evli çiftler katılıyor." ne saçma şeydi bu böyle.

Bir dakika o zaman bizim aradığımız kişi evli biri miydi? Emir'e baktım "Bizim aradığımız kişi o zaman evli biri." kafasını salladı "Ya da evli rolü yapan biri." demişti kaşlarımı çattım "Nasıl yani?" diye sordum Emir soruma cevap verdi "Ünlü bir tasarımcıda bahsediyoruz savcım eğer bu loca denilen yerden bir şey almak istiyorlarsa ya gerçekten evliler ya da rol yapıyorlar." mantıken haklıydı.

Luka devam etti "Ve burada sadece ünlü tasarımcının, tasarımları satılmıyor gizli anlaşmaların yapıldığı alanda büyük miktarda para ve yasaklı madde var." kafamı salladım kendi kendime konuşarak "Peki bize bu anlaşmanın yapıldığı yerin taslağı ve düzeni hakkında bilgileri hakkında bilgileri." dedim Luka hemen cevap verdi "Bizde şimdi onları araştırıyoruz savcı." demişti.

Sadece içeri girmek kalıyordu ama kiminle içeri girecektim? Ya bir polisle ya da hakim veya savcıyla Erik'i en başta çıkardım çünkü biraz önce ona karışmamasını söylemiştim en iyisi bu durumu kendini beğenmiş başsavcıyla konuşmam gerekiyordu.

Ona ait kumarhaneye gelmiştik kapılarımız açtılar ikimizde indik çantamı elime aldım yerlere baktım döşeme olması iyi bir şeydi çünkü çivi topuklu ayakkabı ile çamurda yürüyemezdim ilerlemeye başladık ona baktığımda Emir gitmişti buranın patronu olan Yeraltı Kralı gelmişti.

Kapıda ki güvenlikler bizi görünce kulaklarında ki cihazlara bir şey söyleyip kapıyı açtılar biz içeri girdiğimizde adamları tek sıra halinde iki tarafımızı sarmıştı kafaları aşağıda eğikti Emir'e yaklaştım "Neden böyle duruyorlar?" diye sordum biz ise çoktan aralarından yürümeye başlamıştık sert sesle "Sana bakarlarsa ne olacaklarını biliyorlar." demişti.

Bu adam gerçekten normal değildi, benim normal olmadığım kesindi tencere yuvarlanıp kapağını bulmuştu bizi bu sefer çalışma odasına götürmüyordu başka yerden götürüyordu bunu sorgulamadım çünkü az çok tahmin etmiştim.

Arkasından yürüyordum sert ve kendinden emin adımlar atıyordu bir kapının önüne geldiğimizde hıza açıp içeri girdi diğer sefere nazaran bu sefer ışıklar yanıyordu adım attım onu takip ettim yer altına geldi.

Odasına girdik etrafa baktığımda kimse yoktu başka bir yerde mi tutuyordu yoka? Etrafa baktığımı fark etmiş olacak ki "Aşağıda savcım." demişti ceketini çıkardı gömleğinin kollarını geriye katladı diğer kolunda ki yılan dövmesinin yarısı gözüküyordu kalın kolları vardı arkamı döndüm.

Bende çantamı koltuğa bıraktım ve kabanımı çıkardım saçlarımı düzelttim ona döndüğümde beni izliyordu istifimi bozmadan "Sorguya başlayalım o zaman Yeraltı Kralı." dedim yolu gösterdi ilerledi bende arızasından merdivenleri indik acaba bu yeri kaç metre yerin altına yaptırmıştı.

Çünkü fazlasıyla aşağıda ve büyüktü o kadar karışık koridorları vardı ki en sonunda kafam dönmeye başladı sanki sürekli aynı yerden geçiyorduk gibiydik ancak farkındayım aynı yerden geçmiyorduk bu onun kurduğu bir sistemdi sadece.

Nihayet adamın bulunduğu odaya gelmiştik kapıyı sert bir şekilde açarak içeri girdi karanlıktı Emir sert sesle "Işıkları açın." dedi adamları hızla bir yere yöneldi ve ışığı açtı şimdi az da olsa cılız bir şekilde ışık vardı bende içeri girdim üstümüzde ince yanan bir lamba karşımızda ise elleri ve kolları bağlı şekilde oturan adam vardı.

Emir kafasıyla işaret verdi kovadaki suyu kafasına döktüler derin nefes alarak uyandı etrafına baktı en sonunda kafasını kaldırıp bizi görene kadar Emir önünde duruyordu bende arkasında elleri göğsünün önünde bağlamış bir şekilde izliyordum onu.

KIRIK PARÇALAR |DÜZENLEMEDE|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin