Bu bölümde bazı şeyler açığa çıkıyor artık...
İyi okumalar kiraz çiçeklerim🌸
Yıldızımızı parlatmayı unutmayın🌟------------------------------------------
Ruha geçirilen urgan can yakıyordu peki kalbe yasaklanan duygular kilit altında ise?
Taksiciye parasını verip aşağıya indim Erik aramıştı açtım kulağıma tuttum sesinde endişe vardı "Vera nerdesin şu an?" içeriye girdim "Adli tıpa geldim Loya'ya vermem gereken bir şey var." nefes verdiğini duydum "Tehlikedesin farkındasın değil mi? Bırak bu davayı." koridorda yürüyordum nefretle "Ellerinde ailemin kanı olan kişiye bu kadar yakınken asla." demiştim devam ettim "Bunu en iyi sen biliyorsun." dedim.
Erik'in anlatımıyla...
5 yıl önce...
Vera ile Türkiye'ye gelmiştim gerçekten İsveç'de ki insanlardan daha samimi davranıyorlardı insanlar senin yabancı olmadığını umursamıyorlardı.
Vera'nın teyzesi ve kardeşi ile daha komik halleri vardı hatta kardeşi peşimize düşmüştü teyzesi Vera'ya Sidelya'yı götürmesini istemişti ama Vera küçük bir kız gibi ayaklarını yere vuruyordu.
"Hayır hayır hayırrrrrrr Sidelya şimdi olmazzz bir kere ya sadece arkadaşım ile dışarı çıkayım sen gelmesen olmaz mı teyzee bir daha ki sefere onu götüreyim." diyordu sanki 22 yaşında değildi.
Teyzesi sert bir bakış attı Vera yutkundu kolumu çekiştirdi gülmemek için dudaklarımı birbirlerine bastırdım bana sesi çıkan kızın teyzesi karşında tek bakışı ile susturuyordu...gerçi Vera'da da bu bakışı vardı ama teyzesine işlemiyordu.
Bana baktı ben Sidelya'ya bakıyordum gülüyordu ablasını sinirlendirmeyi seviyordu onun boyuna ulaşmak için eğildim Vera'ya bakarak "Söylediklerimi küçük periye söyler misin?" Vera sahte sinirle "Periye bak bundan yer cücesi olur." demişti ona baktım nefesini verdi "Aahhhh tamam." gözlerini devirdi.
Küçük perinin ellerini tuttum gözlerinin içine baktım "Bizimle gel küçük peri." Vera bana bakıyordu gözlerini açmıştı sonra Sidelya'ya baktı Türkçe söylemişti gözleri parladı bana sarıldı ablasına baktı yanından sırıtarak geçti güldüm Vera bana baktı "Anlaşılan ölümüne hazırsın Erik."demişti.
Elimi omzuna koydum "Küçük bir kız değilsin Vera...ama onların yanında oldukça küçük davarıyorsun davana baktığın kişiler bu halini görse senle savcı haline şaşırır." demiştim. Güldü gamzeleri çıkmıştı "Onların yanında böyle olmayı seviyorum Sidelya ile uğraşmak iyi geliyor doğrusu."demişti.
Sidelya bana bir kağıt uzattı bir şey yazmıştı Vera Türkçe bir şey sordu Vera ona kollarını açtı Sidelya ona sarıldı kimseye sarılmayan Vera tek küçük yıldızına kollarını açıyordu. Sidelya onun boynuna sarıldı Vera o kadar içten sarılmıştı ki kafasını saçlarına gömdü kokusunu içine çekti.
Geri çekildi onu öptü o kadar içten öptü ki gözlerinde abla duygusundan çok anne sevgisi vardı ona karşı...geri çekildi "Bizimle gelmiyormuş küçük peri teyzemle dışarı çıkıyor." işaret parmağıyla elimde ki kağıdı gösterdi "Teşekkür amacıyla sana küçük bir peri resmi." demişti.
Gülümsedim ona uğur vermesi için çantamdan camdan bebek verdim boynuma sarıldı çok sevimli bir kızdı saçlarını okşadım benden uzaklaştı son kez ablasına sarıldı ve Vera son kez ikinci annesine sarıldı.
Akşam...
İkimizide arabaya bindirmişler gözlerimiz bağlıydı Rusça konuşuyordu Vera'nın ağzını bağlamışlardı. Araç durmuştu bizi kolumuzdan tutarak araçtan indirdiler gözlerimiz bağlı bir yere götürdüler. Bizi bir yere oturtup bağladılar kısa süre sonra gözlerimizi açmışlardı.
Karşı taraftan Sidelya ve bayan Beren gözüküyordu Vera bağırdı ağlamaya başladı Moriz odaya girdi Vera'nın çenesinden tuttu bağırdım "Ona dokunma." Moriz beni umursamadı Vera ile İngilizce konuşarak "Benim adımı zedeledin Savcı Lerina seni uyarmıştım sem beni ciddiye almadın." çenesini sıktı parmağı ile karşı taraftaki kişileri gösterdi "Şimdi onların ölümlerini izleyeceksin." demişti.
Vera kafasını hayır anlamda salladı ağlayarak "Beni öldür ama onlara zarar verme." demişti Moriz karşı yere gitti şimdi camdan onu görüyorduk içeriye bir daha girdi ve o kişi Vera'nın 4 yıldır aşık olduğu adamdı...
Vera'ya baktım kafasını aşağıya eğdi bağırdı tam o esnada Emir bizim tarafa döndü Moriz "Öldür onları dedi." İngilizce kurmuştu Emir'in gözlerinde şaşkınlık vardı Rusça bir şey söyledi Moriz sinirle ona döndü ona bağırıyordu Vera kafasını kaldırdı Emir silahını çekti Moriz bir daha bağırdı ve iki el silah sesi geldi ikiside kanlar içinde kaldı Emir silahını indirmişti. Gözlerinde ölüm vardı Vera'nın çığlığı odayı doldurdu zaman durmuştu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK PARÇALAR |DÜZENLEMEDE|
Roman d'amourVera, adaletin soğuk yüzünü temsil eden bir savcıydı; ancak geceleri, şehrin karanlık sokaklarında, suikastçı olarak başka bir kimliğe bürünürdü. Emir ise, mafyanın acımasız dünyasında kendi krallığını kurmuş bir adamdı. İkisi de, birbirlerinin varl...