Alın Karası

42 13 16
                                    

Keyifli okumalar kiraz çiçeklerim🌸

Yıldızımızı parlatmayı unutmayın🌟

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Alkan'nın Anlatımıyla...

Onca kadın girmişti hayatıma çoğu ünlü mankenlerle, oyuncularla görülmüştüm şimdiye kadar hepsi birer hevesti benim için ancak o gece Emir'in yanındaki kadından tek bir saniye gözlerimi çekememiştim.

Sırt dekoltesi olan krem renk bir elbise giymişti saçlarını aşağıda topuz yapmıştı sanki onu izlediğimi hissetmiş gibi bana döndü sert bakışları vardı sanki ona bakan her erkeği öldürmeye and içmiş gibiydi.

Sonra bakışmamızı böldü Emir'e baktım ben hayatımda ilk kez onun yerinde olmak istedim ona baktı yüzü aniden solmuştu Emir endişe ile ona döndü sakince belinden tutarak malikanenin balkonuna çıkardı onu ancak kısa süre sonra Emir geri dışarı çıktı.

Bense hızla onun olduğu balkona yöneldim dışarı çıktığımda balkonun mermer trabzanlarına ellerini koymuş ve kafasını yukarı kaldırmış gökyüzüne bakıyordu omuzlarında Emir'in ceketi vardı bir kadın geceyarısı bu kadar güzel gözükemezdi.

O an arkasını dönerken "Emir?" demişti beni görünce "Kimsiniz?" diye sordu Türktü ona bir adım yaklaştığımda aramıza biri girdi o kişi Emir'di onu belinden tutarak sırtına sakladı baskın sesle "Seni uyarmıştım Alkan." dedi.

Gözlerimi Vera'dan çektim ona bir adım attım o an onun sesini duydum "Emir hadi gidelim." demişti Emir onun sesini duyduğu an sanki o her an üzerime atlayacak olan yırtıcı hayvan gitmişti onun yerine şevkat ve özlemle ona döndü. Belinden tutarak diğer tarafa çevirdi kapıya yöneldiler onlar çıkmadan "İsveç'in en güçlü savcısı Vera Lerina..." demiştim o ise bana bakmadı.

Bu onu daha fazla istememe neden oluyordu davet boyunca çoğu erkeğin gözü ondaydı ancak o tek bir adamın yanında duruyordu Emir elbisenin sırt dekoltesine götürdü ve eli belini sardı Vera ona bakmıştı sonra Freja yanlarına gelmişti Vera'yı alarak başka tarafa götürdü Vera ona gülümsedi ve kafasıyla onayladı.

Uzun süre Freja'nın yanında kaldı sonra ona yaklaşarak bir şeyler söyledi ve lavabonun olduğu koridora girdi Emir bunu fark etmiş olmalıydı peşinden gitti aradan kısa süre sonra bende peşlerinden gittim karanlığa sinmiş bekliyordum o esnada Emir'in Vera'yı öptüğünü gördüm.

İşte bundan sonra her şeyi gözümde bitmişti ben Emir'i öldürme dürtüsü ile dolmuştum. Vera o esnada Emir'i geri itekledi tartışmaya başladılar hızla oradan çıktı ve ana salondan ayrıldı arabaların geldiği yola bakan balkona çıktım tartışıyorlardı Vera öfkeyle "Bana neyi değiştirmek istediğimi sormuştun değil mi?" demişti Emir konuşmuyordu "Bundan böyle sadece dava için sizinle görüşeceğim Emir Kuznetsov." o an arkasına bile bakmadan o karanlık yolda tek başına yürüdü.

Ertesi gece İsveç'e Emir'in kumarhanesine gittim Emir'in sağ kolu olan Luka geldiğimi görünce "Emir'e geldiğimi söyle." dedim anında başka bir adamı gönderdi uzun süre gönderdiği adam gelmiş ve kulağına eğildi geri çekildiğinde "Patron sizi aşağıda bekliyor." demişti.

Beni kumarhanenin arka tarafına götürdü beni gizli girişlerden birine soktu kısa süre sonra odanın önüne gelmiş ve kapıyı açarak girmiştim Emir dün duyduklarından sonra iyi değildi ancak Yeraltı Kralı duygularını belli etmezdi demek bir kadına yenilecek kadar onu istiyordun ve ben seni öldürecek kadar onu senden istiyordum.

Boks maçını elinde bir bardak viski ile izliyordu camdan geldiğimi görünce "Seni hangi rüzgar buraya attı." dedi deri koltuklarından birine oturdum silahımı belimden çıkararak sehpanın üzerine koydum bunu yaptığımda yavaşça geri döndü alayla güldü bana bakarak "Ne istiyorsun Alkan." dedi.

Koltuğa geri yasladım "Onu istiyorum." dedim viski bardağını sıktı elleri yara doluydu o kadar baskı uygulamış olmalıydı ki bardak elinde paramparça olmuş tüm kırık parçalar yere saçılmıştı.

Sakince devam ettim "Onu sana bağlayan tek şey olan davadan bile çekileceksin." dedim hızla bana doğru yürüdü yakamdan tuttu "O bir nesne değil onu istediğin zaman satın alacağın bir biblo değil Alkan!" kafamı yana yatırdım "Madem seni istemiyor belki beni kabul eder." demiştim yüzüme yumruğu indirdi "Alkan Karakum...ecelin olurum." demişti.

Dudağımı sildim "Madem öyle seninle şimdi bu akşam ginge çıkalım kim kazanırsa Vera onun olacak." yakamı daha fazla kavradı "Alkan o senin istediğin zaman elde edemeyeceğin bir kadın ben sana kaybetsem bile sana asla gelmez." asla mı gelirdi o bana seni seçmemiş ise bana hemen gelmezdi ancak gelecekte benim yanımda olurdu.

Gözlerine baktım "Ee kabul ediyorsun o zaman." hırsla gömleğimin yakasını bıraktı kafasını olumlu anlamda salladı "Peki, kabul ama eğer ben kazanırsam değil yakınında durman gözlerin bile ona değmeyecek." yakamı düzelttim "O zaman bundan hemen sonra ki maça hazır ol Yeraltı Kralı." Luka hızla odadan çıktı.

Ringe çıkmıştık Emir boynunu çıtlattı o esnada biri bağırdı "EMİR!" hızla sesin geldiği tarafa döndüm Emir adamlara bakarak "Kapıyı açın!" dedi Vera içeri girmişti bana baktı ancak gözlerini benden hızla çekerek ona yürüdü.

Gözlerine baktı derin nefes aldığını gördüm sanki ona bir zarar gelecek korkusu vardı "Burdan hiçbir yara almadan çık Emir!" demişti sonra bana döndü tehditkar şekilde bakarak "Burdan çık ki seninle konuşabileyim." gözlerini tekrar Emir'e çevirdi "Seni buradan aşağıya indiremiyeceğimi biliyorum Luka söyledi ya yara alacaksın ya yaralıyacaksın." baskın bir sesle "Ve sen yaralayan kişi olacaksın." bunu söyledikten sonra Emir ona güldü onca insanın içinde ona gülmüştü Yeraltı Kralı hayatında ilk kez birine gülüyordu ama gülme sebebi öldürme dürtüsü vardı.

Vera'ya doğru eğildi "Peki bana uğur verecek bir şey var mı yanında?" demişti gözlerinin içine bakıyordu eli saçlarına gitti nemli olan bordo fularını onun koluna bağladı "Bana onu geri getir Emir." dedi. Ve onların arasına kimsenin giremeyeceğini anladım ancak vazgeçmiyecektim.

KIRIK PARÇALAR |DÜZENLEMEDE|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin