Saçların Kumaşı

40 13 3
                                    

Keyifli okumalar kiraz çiçeklerim🌸

Yıldızımızı parlatmayı unutmayın🌟
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kan tıpkı kaderin kırmızı ipliğine benziyordu bizim ise kaderimizde kanlı imzalar yer alıyordu.

Hayır sakin olmalıydım lanet olsun neden hiçbir şey bugün düzgün gitmiyordu. Sabırlı olmak için derince nefes aldım o esnada Emir mutfağa girdi beni elleri havada üzeri batmış, Maja ise şaşkınlıkla beni izliyordu.

Eteğimden elma suyu damlıyordu gözlerimi kapattım gerçekten rezil olmanında bir sınırı vardı ancak ben bugün batmışım batacağım kadar, Maja üzgün bir şekilde "Vera canım gerçekten orada olacağını bilemedim." dedi ellerimi indirdim kafamı hayır anlamda salladım "Sorun yok Maja." dedim ama vardı.

İkisi birbirine bakıyordu hızla yürüdüm Emir'in yanında hızla geçtim odama çıktım Maja peşimden geliyordu odamın kapısını açtım ve girdim Maja'ya "Hemen geliyorum üzerime bir şeyler hazırlar mısın?" dedim.

Kafasını salladı banyoya girdim üzerim hep elma suyu olmuştu üzerime baktım hemen kenara çıkardım ve kirli sepetine koydum üzülmüştüm en sevdiğim kıyafetlerden biriydi. Ancak bunu sonra düşünmem gerekiyordu duşa girip yapışkan hissinden kurtulmam gerekiyordu suyu açıp altına girdim işimi çok kısa tutarak çıktım.

Bornumuzu alıp üzerime giydim ve banyo kapısını açtım Maja yatağın üzerine bıraktıklarına baktım lila renk alttan bağlamalı saten balon kol bluzdu. Bunu ilk savcı olduğum zaman almıştım altına ise az önceki pantolonumun beyazını getirmişti ilk iç çamaşırlarımı giydim sonra Maja'nın hazırladığı kıyafetleri.

Beyaz topuklu ayakkabılarımı giydim saatimi çıkardım onun yerine kolyeme baktım Maja içeri girdi kolyeme baktığımı görünce "Takmalısın canım." demişti kafamı hayır anlamda salldım hüzünle gülümsedim ancak önümden çekilmişti "Hadi seni aşağıda bekliyor." demişti.

Kolyemi boynuma taktı "Şimdi oldu eski Vera gibi." gülümsedi. Geri çekildi elimden tutarak aşağıya indirdi merdivenlerden inerken Emir ayak seslerimizi duyunca dönmüştü ve o an gözlerini kırpıştırmış ben onun önüne gelene kadar tek bir saniye bile çekmemişti karşısında durduğumda sanki hülyalara dalmıştı.

 Geri çekildi elimden tutarak aşağıya indirdi merdivenlerden inerken Emir ayak seslerimizi duyunca dönmüştü ve o an gözlerini kırpıştırmış ben onun önüne gelene kadar tek bir saniye bile çekmemişti karşısında durduğumda sanki hülyalara dalmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elimi yüzüne doğru salladım "Emir?" demiştim gözünü kapatarak kafasını salladı komik duruyordu herkesin korktuğu Yeraltı Kralı önümde çocuk gibiydi. Maja beyaz kabanımı uzattı elime alarak giyindim saçlarımı çıkardım çantamı alarak Maja'ya baktım "Akşam geri geleceğim konuşuruz olur mu?" dedim kafasını salladı Emir'e yaklaştı "Sende onunla gel." bana baktı ve Maja'ya dönerek "Elbette." demişti.

Evden çıkmıştık arabanın önünde durduğumda kilidi açtı dosya elinde duruyordu aracın kapısını açarak oturdum oda arabanın etrafında dolanarak kapıyı açarak oturdu. Bana baktı "Arkanı döner misin?" demişti yüzüne baktım bir şey demeden arkamı döndüm elleri tekrar saçlarıma dokundu hepsini bir araya getirdi ve bir şeyle bağladı merakla "O ne?" diye sordum.

Elleri geri çekilince ona döndüm "Saçını yan tarafa at bakalım neymiş." dediği gibi saçımı yan tarafa attım ve şaşkınlıka ona baktım beyaz üzerinde lavantaların olduğu ince ve uzun bir fluardı...

KIRIK PARÇALAR |DÜZENLEMEDE|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin