Kanlı İmza🩸

80 18 63
                                    

Bu bölümde Emir ve Vera'nın imzalarını göreceksiniz.🌸

Bölümün adı neden Kanlı İmza dersiniz onu size Kanlı Ayın Kelebeği söyleyecek.

Burada sizi yeni bir karakter bekliyor fotosunu aşağıya bırakacağım ismi (Alkan Karakum)

Yıldızımızı parlatmayı unutmayın🌟

__________________________________

🩸Kandı ikimizi birleştiren tek nokta, sonumuz olacak şey ise ikimizin lanetiydi...

Arabayla yolda ilerliyorduk Cyrus'a "Benim üstümde ki elbiseleri yarın sabah yok et Cyrus." kafasını salladı bana döndü "Peki yarın eve gidecek misin?" kafamı salladım "Beni böyle karanlık kıyafetlerle görmek onların hoşuna gitmez Cyrus." dedim hüzünle gözlerim dolmuştu ama şapkanın etrafı kapalı için gözükmüyordu.

Yol boyunca bir daha ne Cyrus soru sordu nede ben konuştum, İstanbul'un gece karanlığını lüks gökdelenler ve sokak ışıkları aydınlatıyordu. Denize baktığımda gecenin yansıması üzerine çökmüştü ne kadar kendi düşüncelerime dalmıştım bilmiyordum ama Cyrus'un "Geldik Tanrıça." demesiyle düşüncelerim bölündü ona döndüm "Maskeni tak Cyrus." dedim soğuk ses tonumla.

Hemen ağzına siyah maske taktı kapısını açtı ve arabadan aşağıya inip benim kapımı açtı elini uzattı elimi onun uzattığı elinin üzerine koydum ve arabadan aşağıya indim benim inemle gözler bana döndü.

Cyrus'un elini bıraktım yürümeye başladım o arkamdan ilerliyordu ben ise önde merdivenlerden yukarı çıkmaya başladım arkamda kalanlar beni izliyordu içeri girdiğimde beni görevli karşıladı ingilizce "Hoşgeldiniz isminiz nedir?" diye sordu Cyrus cevap verdi "Kanlı Ayın Kelebeği." dedi baskın bir sesle kadın korkmuş bir sesle "Buyrun efendim buradan." dedi ve önümden çekildi sert adımlarla ana salona yürüdüm.

Kapının karşısında durduğumda iki kapı aynı anda açıldı ve gözler bana bakıyordu hepsinin gözlerinde korku, nefret ve tiksinti vardı sert adımlarla yürüyordum salona girdiğim anda sesler kesilmiş sadece fısıltılar duyuluyordu. Gözlerimle etrafıma baktığımda asıl nefret barındıran gecemavisi gözleri gördüm yanında ise kız kardeşi Freja vardı.

İki farklı bakan gecemavisi gözler aynı kadın ama farklı kişiliklere sahip olan kişiydim. Yerime geçtiğimde yanıma garson geldi ve şampanya uzattı ne kadar kırmızı şarap sevsemde içmek zorunda kaldım.

Cyrus'a bana doğru eğilmesi için elimle işaret verdim anında bana doğru eğildi "Darcy, Yeraltı Kralı'na mesaj gönder anlaşma hazır ben kendisine işaret verdiğimde yukarı gelsin." dedim ve Cyrus yanımdan uzaklaştı o esnada biriyle göz göze geldim beni izliyordu esmer tenli, kirli sakallı ve siyah gözlü biriydi yüzümü göremiyordu ama ben kendisini iyi tanıyordum hafif kısık sesle " Alkan Karakum..." dedim dudaklarımı okumuş olmalıydı çarpık şekilde güldü, hızla kafasını çevirdi.

Bu sefer sağa doğru baktım Ivan Kuznetsov birkaç kişiyle konuşuyordu bu sırda Cyrus geri döndü kulağıma eğilerek "İlk önce sözleşmeye bakmak istiyormuş Tanrıça." fısıldayarak söylemişti "Sözleşmeyi imzalamadan önce de görebilir Darcy, ona söyle ben haber vermeden göremez." dedim o sırada yanıma biri geldi gelen kişiye baktığımda Alkan Karakum olduğunu gördüm.

İngilizce konuşarak "Sizinle tanışmak büyük zevk Kanlı Ayın Kelebeği." demişti elini uzatarak, eline baktım ingilizce karşılık verdim "Sizinle tanışmak bir onurdur Bay Alkan." normal sesimle bu adam Efsun Kuznetsov'un ezeli rakibiydi birçok kez karşı karşıya gelmişlerdi hatta birbirlerini devirmek için kendileri gibi mafyalarla işbirliği yapmışlardı bunlardan biri Emir'in dedesi olan Moriz'di.

KIRIK PARÇALAR |DÜZENLEMEDE|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin