Bu bölümde Vera'nın küçüklüğü ile karşılaşıyoruz ve...bu bir anı değil her şeyin en başı sadece.
Yıldızımızı parlatmayı unutmayın🌟
İyi okumalar kiraz çiçeklerim🌸
Ve Emir ile Vera'nın küçük hallerini göreceğiz.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~İlk gözlerin ilgimi çekti sonra küçük ellerin benim büyük olmayan yüreğime merak saldı...
Vera'nın Küçüklüğünden...
Araba ile denize gidiyorduk ben arkada heyecanla bebeklerimle oynuyordum annem önde oturuyordu babam arabayı sürüyordu.
Heyecanla "Anne, biz ne zaman denize varacağız?" ince küçük sesle merakla sormuştu annem arka tarafa döndü bana bakarak gülümsedi "Az kaldı Veram, birazdan geliriz." gülümsedim annem kolumda ki kelebekli bilekliğe baktı "Onu neden taktın Veram, bileğine büyük oluyor?" demişti.
Sahte üzüntüyle "Ben bunu çok seviyorum ama, merak etme kaybetmem." dedim bilekliğimi benden almasın diye kafasını yan yatırdı "Peki sen nasıl istersen küçük hanım." elimi heyecanla çıptım "Teşekkür ederim annecim." dedim.
Barbie bebeklerimle oynadım uzun süre sonra durmuştuk insanların neşeli seslerini duymuş ve heyecanla camdan dışarı bakmıştım denizde oynayan çocuklar kumlar üzerinde kumdan kaleler ve sohbet eden insanlar hızla anneme baktım "Annnneee aşağıya inebilir miyim?" annem olumsuz anlamda kafasını salladı "Hep birlikte Veram kalabalık." demişti.
Heyecanım hızla sönmüştü araba koltuğuna yaslandım kollarımı birbirine doladım sinirle "Ben küçük değilim anne dört yaşındayım." ellerime dört yaptığımı sanıyordum ancak üç yapmıştım annem gülümsemişti "Oo benim kızım büyümüş ancak uslu kızlar annesinin sözlerini dinlemeli." emniyet kemerimi açarak annemin boynuna sarıldım yanağından öptüm "Ben annemin uslu ve tek kızıyım." o da hızla yanağımı öptü.
Babam sinirle "Yerine otur Vera arabayı park ediyorum!" demişti hiçbir şey söylemeden geri yerime oturdum kısa
süre sonra araba durmuştu annem araba kapısını açarak inmişti sonra benim bulunduğum tarafın kapısını açtı "Hadi Veram aşağıya inde denize gidelim." demişti hemen aşağıya indim.Annemin elinden tuttum babam eşyaları alıp arkamızdan geliyordu heyecanla "ANNEE, CAN SİMİDİM VEEE KOVAMM!" demişti annem gülümsedi "Sakin ol Veram kendimize ilk önce yer bulmalıyız sonra istediğin şekilde oyna." demişti.
Yerimizi bulmuş ve eşyalarımızı kurmuştuk annem yanına çağırarak yüzüme ve vücuduma güneş kremi sürdü kafama bir şapka taktı ve "Denize çok yaklaşmak yok kenarında oyna Veram, ben seni burdan izleyeceğim." demişti kovamı elime aldım çok yaklaşmayacak şekilde denizin kıyısına oturdum bir süre oynadıktan sonra yanıma küçük bir kız geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK PARÇALAR |DÜZENLEMEDE|
RomanceVera, adaletin soğuk yüzünü temsil eden bir savcıydı; ancak geceleri, şehrin karanlık sokaklarında, suikastçı olarak başka bir kimliğe bürünürdü. Emir ise, mafyanın acımasız dünyasında kendi krallığını kurmuş bir adamdı. İkisi de, birbirlerinin varl...