Karanlık ve Görev

110 30 143
                                    

İlk kez Cyrus'un anlatımıyla okuyacağız namı diğer Darcy-Karanlık-

Okuyucularımın dikkatine ölüm sahneleri vardır

Keyifki okumlara diliyorum kiraz çiçeklerim🌸🌸

---------------------------------------------------------

Karanlık Lordu'un tek zaafi onu kurtaran Gece Tanrıçası'ydı...

Cyrus'un Anlatımı

Tanrıça'nın istediği şey bulmuştum ve öğrendiğim şeyle beynimden vurulmuşa döndüm. Yılan'nın neden Vera ile anlaşmak istediğini, Kuznetsov'un zayıf yönü oydu yıllar boyu arayıp bulamadığı o şey Vera'nın kendisiydi. Tanrıça bunu öğrendiğinde kendi üzerinde oynayacaktı elimi masaya vurdum, bu demek oluyor ki sonunda ikiside ölecekti bizim yıllardır aradığımız o zayıflık kendisiydi.

Bunu ise başka bir kadın olarak düşünmüştük, bu fikir vardı ve Vera şöyle demişti "Eğer o zayıflık bir kadınsa ilk sevdiği kadını öldüreceğim gözleri önünde, sonra ise Kuznetsov'un kendisini." ama bunun kendisi olabileceğini düşünmemişti haksızda sayılmazdı.

Kim düşünürdü ki düşmanı olan adam yıllardır onu aramasını, kolyesini saklamasını ve daha bilmediğim neler vardı ama izin vermeyeceğim tek şey Vera'nın kendisini öldürmesi.

Beni cehennemden kurtaran kadının ölmesine izin vermeyecektim aniden telefonum çaldı, cebimden çıkardığımda ekranda Erik ismini gördüm. Normalde beni aramazdı genellikle şifreli şeyler yazar ve bilgi gönderirdi, hızla telefonu açtım nefes nefese öfkeli bir sesle "Vera kaçırılmış adamları topla HEMEN ŞİMDİ DARCY!" telefonu kapattım hızla odadan çıktım adamların biri yanıma yaklaştı "Bir sorun mu var efendim?" öfkeyle "KELEBEĞİN NERDE OLDUĞUNU ÖĞRENİN ÜZERİNDE MUTLAKA İZLEME CİHAZI VAR! ONA BİR ŞEY OLMADAN BULUN YOKSA HEPİNİZ ÖLDÜRÜRÜM." adam yanımdan ayrıldı ilerde adamların birini tuttum "HAZIRLANIN, KANLI AYIN KELEBEĞİNİ BULACAĞIZ." hızla odama yürüdüm suikast için olan kıyafetlerimi giydim, siyah olan eldivenleri taktım yüzüme ise yarım şekilde kapatacak bir maske daha sonra ilk önce botumun içine zehirli bıçağı sonra ucunda susturucu olan silahı belime taktım.

Kapı çalındı ve adamların biri içeri girdi "Efendim Kanlı Ayın Kelebeğini bulduk." ona doğru yürüdüm uzun koridorda arkamdan geliyordu "Ormanın derinliklerinde izini sürdük ama şu anda bir hareketlilik görmüyoruz, ayrıca bütün adamlar hazırlar." diye söyledi.

Aşağıya indiğimde adamlar önümde dizilmiş bekliyordu. "ORAYA GİRDİĞİNİZ AN KİMSE SAĞ ÇIKAMAYACAK ANLAŞILDI MI, VE KANLI AYI GETİRECEKSİNİZ!" hepsi bir anda araba bindi.

Yolda giderken elime geçen ilk şey bulunduğu yerin düzeniydi, düzene baktığımda koridorlarda tuzaklar olduğuydu ve karmaşık bir haldeydi. Ama benim için imkansız değildi.

Araba istediğimiz yere ulaşmıştı adamların biri yanıma geldi tereddütlü bir sesle "Darcy, Kanlı Ayın Kelebeğini kaçıran kişi Emir Kuznetsov'muş." bu kadar erken beklemiyordum dişlerimi birbirine bastırdım o kadar sıktım ki yüz kaslarım ağırmaya başlamıştı.

Adama döndüm "Nerde ne kadar adam varsa indirin arabalarına bomba yerleştirin! Bu işi sessiz halledeceksiniz, ben Kanlı Ayın Kelebeğin olduğu doğu tarafına yöneleceğim." derin nefes aldım "Öyle dikkat edeceksiniz ki korumalar hareket ettiğinde işlerini bitirin." adam kafasını salladı ve diğerlerine emir verdi başlıyoruz diye işaret verdim.

Ağaçlar sık bir şekildeydi gece karanlığı bizim için verilen en güçlü bir şekildeydi çünkü karanlık demek Kanlı Ay ve onun gölgeleri demekti.

KIRIK PARÇALAR |DÜZENLEMEDE|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin