Bilinmeyenler

115 31 166
                                    


Bu bölümümüzde dans sahnesi olacak ve bununla ilgili klasik müzik koydum umarım beğenirsiniz

Keyifli okumlar Kiraz Çiçeklerim🌸🌸

Yıldızı parlatmayı unutmayın⭐

---------------------------------------------------------

Yaşam...sadece bir kelimden ibaretti ama onu yaşatacak kişide önemliydi belkide tam tersi seni öldürmek için var olmuştu.

Kafamı yukarı kaldırdım bulutlar havayı kaplamıştı tıpkı içimdeki nefret gibi bir anda gök gürledi şimşekler çakıyordu onlar benden farksız olarak nefretlerini sesli bir şekilde dünyaya haykırıyorlardı. Bana o geceyi hatırlattı ölümleri tekrar aklıma geldi, bu gece benim için uzun olacağına benziyordu bütün gece burada kalacağımı düşünecek olursak kabus gibi bir gece olacaktı.

Etrafa baktım ormanın derinliklerinde olduğumuz anladım sık ağaçların içinde lüks bir yapı vardı bu ormanın içinde bu kadar lüks bir yapıyı daha önce kimse fark etmemiş miydi? O anda Emir'in sesini duydum "Luka, kadını getir!" demişti Luka dediği kişi bana yaklaştı elimle durdurdum "Bana tek adım dahi atma!" ama o inatla bana yaklaşıyordu bir anda kolumu kavradı o kadar sıktı ki dişlerimi sıktım beni kendine çekti "Bunun bedelini ödeyeceksin Savcı Vera, patrona yaptıklarının bedelini tek tek ödeteceğim sana...burası senin sorgu odan değil, artık bizim dediklerimize uyacaksın." kafamı ona çevirdim bir anda kafa attım burnunu tutarak çekildi tam tekmeyi atacağım sırada biri kolumdan çekti. Diğer adamlar Luka denilen kişinin yanına geldi.

İlk önce koluma baktım sonra beni çeken kişiye o an gecemavisi gözleri gördüm bir koluma bir de bana bakıyordu ben bir şey söylemeden elini çekti ve geri adımladı sadece şunu söyledi "Beni takip et!" yine emir ediyordu ama bu sefer bir şey demedim çünkü yolu bilmiyordum kendimi küçük düşürmek istemezdim. Arkasını döndü yürümeye başladı bende onu arkasından takip ediyordum, eline baktım kanıyordu sonra kendi elime baktım tırnaklarımda kurumuş kan vardı avucumda bastırdığım kanlı tırnak izlerim.

Arkaya doğru yürüyorduk biraz daha ilerlediğimizde kapının önünde iki iri adam gördüm Emir'i fark ettiklerinde eğilip kenara çekildiler, kapı ise sonuna kadar açıktı içeriye girdiğim zaman dışından daha geniş ve daha lüks olduğu gördüm tamamen içeri girdiğimde buranın bir ev değil kumarhane olduğunu anladım. Emir durduğu için bende durmuştum, aniden herkes ayağa kalktı ve sanki ondan bir şey duymayı bekliyorlardı ona döndüğümde sorgu odasında ki hali yoktu tamamen başka biri gelmişti.

Sonra birisinin adım seslerini duydum kafamı sesin geldiği tarafa çevirdiğimde Ivan olduğunu gördüm ama hiçbir tepki vermedim. Ivan beni gördüğünde gülümsedi ve sonra kafasını Emir'e çevirdi o an Ivan'nın gözlerinde nefret gördüm. Ama bozuntuya vermeden dalgalı haliyle konuşmaya başladı "Oh, kuzen çıkmışsın bende demirlerden biri olacağını düşünüyordum." Emir ilk bana baktı sonra Ivan'a döndü "Bazıları yardım etmediği için kendi imkanlarımla çıkmak durumunda kaldım." aklı sıra bana laf sokuyordu beyin seviyesine sıktığım.

Ivan bana döndü "Bu güzel leydi kim böyle?" eğer başka bir kız olsaydı bu cümleye ve Ivan'a düşeceğine emindim ama ben seni yeterince tanıyordum Ivan Kuznetsov, Emir'in zayıflığı olduğumu biliyordun bu yüzden Kanlı Aya yani bana teklifi sundun... Elimi uzattım resmi bir sesle "Tanıştığıma memnun oldum, ben Savcı Vera Lerina. Beni kaçıran kuzeninizin davasına bakıyordum."

Ivan ilk bana baktı sonra bir anda kahkaha attı dediği gibi normal biri değildi. Tam bir şey söyleyeceğim sırada Rusça konuşan biri yanımıza koşarak geldi ve bir anda Emir'in boynuna kollarını doladı. Emir'de ellerini kızın beline doladı ve Rusça bir şeyler söyledi. Bende Ivan'a döndüm beni izliyordu boş elime baktı oda elini uzattı ve sıktı "Tanıştığımıza memnun oldum Savcı Vera Lerina." sonra bana eğildi "Yoksa sizi kaçıran kuzenimin davasına bakan kişi mi? demeliyim?" gülmüştü bende ona güldüm, Ivan'ı tanımasam iyi biri derdim.

KIRIK PARÇALAR |DÜZENLEMEDE|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin