Ep 10 (Z)

3.7K 158 10
                                    

"ဘာျဖစ္တာလဲ ကိုစံသာ"

ေခတၱရာ အေဆာင္ေတာ္ထဲဝင္လာေတာ့ ဝန္ထမ္းေတြ စုစု႐ုံး႐ုံးႏွင့္ ျဖစ္ေနၾကၿပီး ကိုစံသာသည္လည္း အႀကံအိုက္ေနဟန္ျဖင့္ ေခါက္တုံ႔ေခါက္ျပန္ လမ္းေလွ်ာက္ေနသည္။ ေခတၱရာကိုျမင္ေတာ့ ကိုစံသာက ဝမ္းသာသြားသည့္ဟန္ျဖင့္ မ်က္ႏွာဝင္းပသြားလွ်က္ ေျပးလာၿပီး ဦးၫႊတ္အ႐ိုအေသေပးသည္။

"ၾကင္ရာေတာ္မင္းသားေလးက ဆံပင္ညႇပ္ဖို႔ကို ျငင္းဆန္ေနလို႔ပါ မင္းသားေလး"

ေခတၱရာ အခန္းထဲသို႔ ဝင္လိုက္ေတာ့ Bo boy က ထိုင္ခုံေပၚတြင္ေျခခ်ိတ္၍ထိုင္ေနၿပီး မ်က္ႏွာကတည္ေန၏။ ဝန္ထမ္းမ်ားကိုလည္း အခန္းထဲမွ ေမာင္းထုတ္ထားပုံရသည္။ နဖူးေပၚဝဲက်ေနသည့္ Bo boy ၏ဆံပင္မ်ားမွာ မ်က္လုံးကိုပင္ဖုံးအုပ္လုနီးေနၿပီျဖစ္သည္။ ေခတၱရာက Bo boy ႏွင့္မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္တြင္ ဝင္ထိုင္လိုက္ၿပီး...

"ဘာလို႔လဲ Bo boy"

"က်စ္! ေခါင္းကိုကိုင္ရင္မႀကိဳက္ဘူးလို႔ ေျပာၿပီးသား"

"မင္းဆံပင္ေတြရွည္ေနၿပီ"

"သိတယ္... ငါ အိမ္ျပန္မွ အိမ္နားက ညႇပ္ေနက် အစ္မႀကီးဆိုင္မွာပဲညႇပ္မွာ"

ေခတၱရာသက္ျပင္းခ်လိုက္ၿပီး မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မွထ၍ Bo boy ၏ေဘးတြင္ေျပာင္းထိုင္လိုက္သည္။ 

"မင္း ျပန္ရဖို႔က အဲ့ဒီေလာက္မျမန္ေသးဘူးေလ... ဆံပင္ေတြရွည္ေနရင္ မင္း ေနရခက္ေနမွာေပါ့... ေနာက္ၿပီး နန္းေတာ္ထဲမွာ ေယာက္်ားေလးေတြ ဆံပင္အရွည္မထားရဘူး... စည္းကမ္းေဖာက္ဖ်က္ဖူးတာဆိုလို႔ ငါ့အေဖ တစ္ေယာက္ပဲရွိဖူးတယ္"

"ဒါဆို မင္းအေဖက ဆံပင္အရွည္နဲ႔ေပါ့"

"အင္း"

"ငါလည္း အရွည္ထားမွာေပါ့"

"မရဘူး! နန္းေတာ္ကမင္းသားေတြ အရွည္ထားခြင့္မရွိဘူး"

"အဲ့ဒါဆိုလည္း အဲ့ဒီစည္းကမ္းခ်က္ႀကီး ျပင္ေပးကြာ... သူမ်ားေခါင္းက ဆံပင္အထိ လိုက္ထိန္းခ်ဳပ္ေနတာ အေရးမွမပါတာ"

ေခတၱရာၿပဳံးလိုက္မိသည္။ ေခတၱရာ၏ တစ္ဦးတည္းေသာ သူငယ္ခ်င္းေလးက တစ္ခါတရံထိုသို႔ေခါင္းမာတတ္ေသးေၾကာင္း သိလာရသည္။ ေခတၱရာက လက္ဝါးတစ္ဖက္ကို Bo boy ေရွ႕တြင္ ျဖန္႔ေပးလိုက္သည္။ Bo boy က ငုံ႔ၾကည့္လာၿပီး...

Our Neverland Where stories live. Discover now