ေကာင္းကင္တစ္ခုလုံးတြင္ အခ်ိန္အခါမဟုတ္ မိုးသားတိမ္လိပ္တို႔ညႇိဳ႕မႈိင္းေနၾကၿပီး အက္ဒယ္လင္းၿမိဳ႕သူၿမိဳ႕သားမ်ားမွာ ေနအိမ္မ်ားအျပင္သို႔ထြက္၍ ေကာင္းကင္သို႔ ေမွ်ာ္ၾကည့္ေနၾကသည္။
"ရာသီဥတုက ဘယ္လိုေတြျဖစ္တာလဲ"
"အခ်ိန္မဟုတ္ဘဲ မိုး႐ြာေတာ့မယ္ထင္တယ္"
"မဟုတ္ဘူး ေလထဲမွာမိုးနံ႔မပါဘူး ဒီတိုင္းတိမ္ေတြပဲ အေရာင္ေျပာင္းေနတာ"
"မနက္လင္းကတည္းက ေနမပြင့္ဘူး... မေန႔ညက နန္းေတာ္ဘက္မွာ ရဟတ္ယာဥ္ပ်ံတဲ့အသံေတြလည္းၾကားတယ္တဲ့... ဘာေတြမ်ားျဖစ္ၾကလဲမသိဘူး"
ထိုအခိုက္တြင္ လမ္းေထာင့္ရွိအိမ္တစ္အိမ္မွ အဘြားအိုတစ္ေယာက္သည္ သူမ၏အခန္းရွိရာ ျပတင္းေပါက္ဆီမွ ေကာင္းကင္သို႔ေမာ့ၾကည့္ရင္း ရင္ဘတ္ကိုလက္ျဖင့္ဖိလိုက္သည္။
"အရွင္မိုးနတ္မင္း! ဒီလို ကံၾကမၼာေတြမ်ား တစ္ေက်ာ့ျပန္လည္ဦးမွာလား... မဟုတ္ပါေစနဲ႔"
အဘြား၏ သမီးျဖစ္သူသည္ အခန္းတြင္းသို႔ ဝင္လာရင္းမွ အေမ၏စကားသံကိုၾကားလိုက္ရသျဖင့္ အေမ့နားသို႔ အထိပ္တလန္႔ျဖင့္တိုးကပ္သြားသည္။
"အေမ... အခုနက ဘာမ်ားေျပာလိုက္တာလဲ... ေကာင္းကင္က တိမ္ေတြအေရာင္ေျပာင္းေနတာ ဘာနိမိတ္ေတြမ်ားလဲ အေမရယ္"
အဘြားအိုက လမ္းေလွ်ာက္တုတ္ေကာက္ကို တုန္တုန္ခ်ိခ်ိျဖင့္ တစ္လွမ္းခ်င္းေထာက္၍ ျပတင္းေပါက္အနီးသို႔သြားသည္။ ေကာင္းကင္မွတိမ္ညိဳတိမ္လိပ္တို႔ကို ေနာက္တစ္ႀကိမ္ေမာ့ၾကည့္ရင္း...
"ဟုတ္တာေပါ့ ဒီျမင္ကြင္း... တစ္ပုံစံတည္းပါပဲ... ဟဲ့ သမီး... အိမ္မွာဆုေတာင္းပြဲ ျပင္စမ္းကြယ္... နန္းေတာ္က ၾကင္ရာေတာ္မင္းသားေလး ေဘးကင္းဖို႔ဆုေတာင္းၾကရမယ္"
"ဟင္! အေမ ၾကင္ရာေတာ္မင္းသားေလး ဘာမ်ားျဖစ္သလဲ အေမရယ္"
သမီးျဖစ္သူမွာ စိုရိမ္ထိပ္လန္႔စြာျဖင့္ အေမကိုေမးေသာ္လည္း အဘြားအိုက ေခါင္းခါလိုက္သည္။
"အက္ဒယ္လင္းမွာ ဒီလိုကံၾကမၼာဆိုးေတြ အေၾကာင္းခဏခဏမေျပာၾကရဘူး... ဒါေၾကာင့္ ညည္းတို႔ေနာက္လူေတြမသိၾကတာ... ဒါေပမယ့္ ဆုေတာင္းပြဲျပင္လိုက္ပါ... ဟိုးတုန္းက က်ဳပ္ငယ္ငယ္တုန္းက ဒီလိုရက္ေတြကို မ်က္ဝါးထင္ထင္ ေတြ႕ခဲ့ဖူးတယ္... ေကာင္းကင္မွာ မိုးမ႐ြာပါဘဲ တိမ္ေတြအေရာင္ေျပာင္းကုန္ၿပီး မၾကာပါဘူး ၾကင္ရာေတာ္ မင္းသားရဲ႕ သတင္းဆိုးကိုၾကားရေတာ့တာပဲ... အခုနန္းတက္တဲ့ ဘုရင္ငယ္ေလးရဲ႕ ၾကင္ရာေတာ္ဟာလည္း ေယာက္်ားကေလးပဲမဟုတ္လား...လုပ္ၾက လုပ္ၾက ဆုေတာင္းပြဲလုပ္ၾက"
YOU ARE READING
Our Neverland
RomanceMyanmar Boy Love Fiction ပင်လယ်ထဲမှာ ခရီးသွားရင်း မထင်မှတ်ဘဲ Black Hole ကြီးကနေလမ်းပျောက်ပြီး မြေပုံထဲမှာ ပျောက်နေတဲ့ Lost Country ထဲကိုရောက်သွားတဲ့ Boboy ဆိုတဲ့ကောင်လေးတစ်ယောက်... Lost Country က အိမ်ရှေ့စံ တော်ဝင်မင်းသားနဲ့ ရုတ်တရက် လက်ထပ်လိုက်ရသ...