İncizab XXVIII

10 2 11
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bölüm Müziği: Sagopa Kajmer - Mevsimler Gibisin

#Gaib

Sarah'ın evinin önünde durup bir kaç defa uyanması için dürttüm. Uyanmayınca onun tarafına geçip kapıyı açarak onu indirdim. Bir kolumu ona sarıp tutmaya çalışırken koltuğu düzeltip kapıyı kapatarak arabayı kilitledim. Kolunun altına girip cebinden anahtarı aldım ve kapıyı açtım. Anlaşılmayan sesler çıkarırken umursamadan içeri girip kapıyı kapattım.

Boynuma sarılıp başını göğsüme bastırdığında başımı çekip merdivenden yukarı çıktım. Salonun ışığını açıp geniş gri kanepeye yatırdım. Boynumu sıkıca kavradığı için neredeyse üzerine düşüyordum.
"Başımın belası..."
Ellerinden kurtulup geri çekildim.

"Gitme, lütfen... Korkuyorum."
Kaşlarımı çatarak ona baktım. Bir şeyler söyleniyordu. Gitmek zorundaydım ama onu da yalnız bırakmak istemiyordum. Cebinden telefonunu alıp ilk gördüğüm numarayı aradım. Bir süre sonra hemen açmıştı.

"Alo, Sarah?"

"Maria... Benim Gaib. Sorun olmazsa Sarah'ın evine gelebilir misin?"

"Gelirim de bir sorun mu var?"

"Sarah, sarhoştu evine getirdim ben de. Gitme korkuyorum falan diyor, ben de kalamam yanında. Sen kalır mısın?"

"Tamam Alex yurtdışında zaten yarın akşam gelecek. Ben kalırım, hazırlanıp geliyorum."
Telefonu kapattığımda Sarah yine bir şeyler mırıldanıyordu. Usulca ceketini ve ayakkabılarını çıkartıp başının altına yastık koyup üzerine pike örttüm.

Yere oturup Maria'yı beklerken gözlerim kendini uykuya teslim etmek için inat ediyordu. Omzuma dokunan elle irkilip arkama baktım. Elini çekip önünden kalkıp tekli koltuğa oturdum. Saate baktığımda ikiye geliyordu. Sehhar'dan üç tane mesaj gelmişti.

_ Anahtarı yanına aldın mı
_ Cevap ver! Ben yatıyorum, herkes uyudu
_ Neredesin oğlum, cevap versene?! Karnın açsa mutfakta hazır, gelince yersin

Kendi kendime gülümseyip telefonu kapattım. Sarah'a baktığımda doğum günü hediyesi alınmış bir çocuk gibi gülümsüyordu. Sahi bugün onun doğum günüydü. Kapı çaldığında kalkıp koşarak kapıyı açmaya gittim. Açtığımda gelen Maria idi. İçeri buyur edip kapıyı kapattım.
"Hoşgeldin."

Mürdegân: Yeni Bir Dünya (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin