Cilvesâz XLIII

25 2 5
                                    

(Kısa bir +18 içerir)

#Şahin

Elimi ağrıyan başıma koyup yüzümü buruşturdum. Gözlerimi açmaya çalıştığımda, ışık kör edecekmiş gibi gözüme hücum ediyordu. Kolumu siper edip yavaşça araladım. Sehhar karşı tarafımda bir şeyler okuyup bana üflüyordu. En sonunda ellerini yüzüne sürüp Arapça bir şey söyledi. Bilincim tam olarak yerinde olmadığı için bir şeyleri idrak edemiyordum.

"Oo, uyuyan prensimiz kalkmış. Yatsıyı getirseydin keşke. Neyse abdest alda kıl hemen namazı. Hoca aradı, akşamı kılmış yarım saate burada olur. O kadar da sürmez ama sen acele et yine."

Yavaşça kalkıp uyuşmuş bileklerimi ovuşturdum. Tek uyuşan ellerim değildi tabii... Banyoya doğru yürürken sendeleyip tutunacak yer aradım. Layna, elimden tutup varana kadar eşlik etti.
"İyi misin?"

"Evet, ayaklarım uyuştu biraz."
Kapının önünde durunca ondan ayrılıp kendimi içeri attım.

"Yardıma ihtiyacın olursa söyle."
Kapıyı kapatıp usulca mermerin üzerine oturdum. Elimi alnıma koyup dağınık saçlarımı geriye doğru ittim.

"Frost... Yatsıya ne kadar var?"

"Bir saat Efendim."

"Hızlıca duş alacağım, yoksa bu halde bırak hocanın önüne çıkmayı benim yüzümden nikah bile ertelenir."

"Kendizi yormayın Efendim, bugünü de atlatacaksınız. Ben inanıyorum."

"İyi ki varsın Frost..."
Yavaşça kalkıp üzerimi çıkardıp belime peştamal sardım. Kabinin içine girip perdeyi çektim ve kapıyı kapattım. Suyu açıp ısıtmaya gelmeden yıkandım.
"Isım nasıl?"

"Normal Efendim."

"Başım çok ağrıyor... Ne olduğunu hatırlıyor musun?"

"Biraz.. geçmişi hatırladınız. Böylece ani bir atak geçirdin. Vücudunuz buna fazla tepki verdiği için yorgun düştünüz."
Ilıyan suyu soğutup başımı kaldırdım suyu suratıma çarpıp saçlarımdan girmesine de izin verdin. Son olarak hızlıca gusül alıp işimi bitirdim.

"Şahin?.."
Kabinden çıkıp üzerime havlu çektim. Kapıda duran Layna'yı görünce irkildim.
"Hoca geldi."

"Tamam..."
Kurulanıp hızlıca üzerimi giydikten sonra kabaca saçımı kurutup taradım. Banyodan çıkınca dibimde biten Sehhar :

"Hadi hadi farzı kıl gel hemen. Hocanın işi vardır fazla bekletmeyelim."
Layna'nın üzerini değiştirip başını örttüğünü görünce bakışlarımı devirdim. Başımla onaylayıp yanından sıyrılarak şifa odasından çıktıp. Merdivenin altında kalan mescide girip hızlıca safımı alıp namaza durdum.

#Layna

Salona dönüp hocaya başımla selam vererek Sehhar'ın çektiği sandalyeye oturdum. Şahidim olarak Semum da sağ tarafıma oturdu. Sehhar'ın da onun yanına oturmasının ardından Nemir ve Leyla sol köşeye oturdu. Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Aniden bir engel çıkmaması için Tanrı'ya dua ettim. Arkamdan gelip yanıma oturan Şahin'e göz ucuyla bakıp başımı eğdim.

Mürdegân: Yeni Bir Dünya (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin