Dilsûhte XXX

12 2 20
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm Müziği: Sagopa Kajmer - Gölge Haramileri

#Müellif

2 Hafta sonra

İlk günden içinde kavrulan hasret ateşiyle çantasındakileri boşaltmaya başladı. Kitabını çıkarırken içinden bir kağıt parçası düştü. Kitabı koyup kağıdı inceledi. Gördüğü fotoğrafla gözleri doldu. Sehhar'ın Gazze'de çektiği eski bir fotoğraf vardı. Kaşında ve sol gözünün altına çizikler sağ tarafında da kurumuş kan lekeleri vardı. Ona rağmen kucağında iki bebekle gülümsüyordu. Birini soluna diğerini de sağına almıştı ve iki yaşındaki bu bebeklerin elinde küçük bir çikolata vardı. Bebeğin birisi karşıya diğeri de Sehhar'a bakıyordu.

Yaşaran gözleriyle fotoğrafı dudaklarına yaklaştırıp uzunca öptü. Tekrar kitabı alıp içini kurcalamaya başladı. O sırada içinden bir fotoğraf daha buldu. Sehhar, Gaib, Nâsır, Nemir ve Şahin vardı. Sehhar, Gaib'in omzuna kolunu atmış, Nemir ve Şahin elleri önlerinde birleşik dik dururken Nâsır da ortalarında duruyordu.

Sehhar, Filistin'den döndüğü için yüzünde ve ellerinde yaralar vardı. Burukça gülümseyip başka bir fotoğraf daha aradı. Bulduğu başka bir fotoğrafta da Sehhar, Nâsır'ı sırtına almış Nâsır ise onu indirmesi için omzuna vuruyordu. Gaib ve Şahin de merdivenden çıkarken fotoğrafta çıkmıştı.
"Ah be Sehhar'ım herkesin yükünü kendine mi bindirdin..."

Bir başka fotoğrafta Sehhr ve Semum'un nikahındandı. Sehhar ve Semum, aralarında da hoca vardı. Gaib, Nemir ve Sehhar'ın babası ise ayakta arkalarında duruyordu. Sehhar'ın yüzünde buruk bir gülümseme vardı.

"Sen zevcenin yanında dur bak, bizi düşünme. Ben babana da sahip çıkarım, senin vazifeni de yaparım.

"Sen babamı sağ salim evine götür, kendine dikkat et o bana yeter. Ben vazifeme bakarım..."

"Sen ölümü bekledin ben de ölümün ucunda olan seni... Elimden geldiği kadar seni hayatta tutmaya çalışıp babanın vasiyetini yerine getirdim ya. Allah iyi ki seni bana kardeş eylemiş."

"Gaib?.."
Fotoğrafları hızlıca toplayıp kitabın arasına koyduktan sonra çantasından kıyafetlerini çıkarıp kitabı koyarak çantayı kapattı.

Mürdegân: Yeni Bir Dünya (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin