Ahmak Islatan XXV (SEZON FİNALİ)

18 2 8
                                    

Ahmak Islatan

Elin boşta kalır, tutmadıklarında
Gözün yaşta kalır, anlamadıklarında
Sesin titrer konuşmaya çabaladığında ardarda
...
İlk başta suya kanar gibi kandım
Sözlerine inandım herkesin kalpten, çok içten
Bu uykumdan uyanmam zaman aldı
Uyandım, uykusuzluk başladı aniden, aniden

#Müellif

Kadın sessizce adamın uyanmasını beklerken yanındaki büyücü de boş bakışlarla kadına bakıyordu. Aniden başlayan yağmurla bakışlarını kadından alıp inceden yağan yağmura çevirdi.
"Semum... Yavrum, bana güvenmiyor musun? Üşüyeceksin buraya gel." kesik kelimelerle bakışlarını adama çevirdi.

Geçmiş Zaman

"Füsun! Füsun dursana!"
Bir süre etrafında dönüp yağmurun tadını çıkarırken genç adama dönüp koşarak kucağına atladı. Genç kadını belinden sıkıca sarıp gözlerine baktı. Yüzüne gelen ıslak saçını arkaya attığında uzunca dudağından öptü kadın. Geri çekilip dudağının kenarını baş parmağının ucuyla okşadı.
"Deli kız..."

Bacaklarını adamın beline sıkıca sarıp kollarını boynuna sardı.
"Çünkü sen beni deli ediyorsun."
Tekrar adamın dudağından uzunca öpüp ıslak saçlarını sıkıca kavradı.

"Hasta olmadan eve gitsek iyi olacak."

"Hayır, ben kocamla gece yarısında ince ince yağmurun tadını çıkarmak istiyorum."

"Ama sokağın ortasında bu şekilde durmamız yanlış."

"Umrumda mı sence? Bizden küçük genç sevgililer bile anı yaşıyorken kocamla yağmurun tadını çıkarmamın neresi yanlış?.."

"Tadını çıkarmak mı istiyorsun?.."
Belinden sıkıca kavrayıp havaya kaldırarak etrafında döndürdü. Boynundaki kolları usulca ayrıldı ve omuzlarından kavradı. Adamın kahverengi gözleriyle kadının ela gözleri buluşurken bir elini adamın ensesine koydu. Adam da bir elini kadının ensesine koyarak döndürmeye devam etti.

"Sa.. Sahir..."

Biraz daha havaya kaldırıp döndürmeye devam etti.
"Sahir..."
Yavaşlayıp ardından usulca yere indirdi. Adamın büyüleyen gözlerinde donup kaldı. Konuşmak için dudakları aralandığında konuşamadan kapandı. Elini şakağına koyup gözünden öptü.

"Yapma..." dedi sessiz mahçup bir ifadeyle.
"Dayanamazsın acıya." diye devam ettirdi. Yorulan gözleri kapanmaya yüz tuttu. Yavaşça dizlerinin üzerine çöktü ardından da gözleri kapandı.

On yıl sonra

"Bana hiçbir zaman güvenmediniz zaten!"
Çıkıp gidecekken arkasından bağırdı beyzade:

Mürdegân: Yeni Bir Dünya (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin