İntikam XLIX

7 0 0
                                    

#Sehhar

"Hazır mısınız beyler?!"

"Sen sordun da biz olmadık mı?"
Gaib'e gülümseyim Nemir'le Şahine çevirdim bakışlarımı. İkisi de başıyla onaylayıp maskelerini geçirdiler.
"Moldavit, Ice Wizard, Mâlik?"

"Hazırız!"

Maskemi takıp:
"Dark Wizard... Ben de hazırım."

"Bizi de almazsanız darılırız ama!"
Semum ve Layna'ya dönüp:

"Abdülhamid ne olacak hanımefendi?"

"O iş bende!" dedi, Leyla.

"Tamam, dikkat edin. Bir maske al Cadı!"

"İhtiyacım yok."

"İhtiyacın olduğu için söylemiyorum. Yüzünün görünmesini mi istiyorsun?"

"Sana kostüm yapmıştım, dolabından alırsın."
Nemir'in söylediğiyle heyecanlanıp koşarak kostüm odasına gitti. Bakışlarımı maskesini takan Semum'a çevirdiğimde kostümün içinde ne kadar güzel göründüğünü farkettim. Sarah, kucağında Abdülhamid'le gelince gülümseyip maskemi kaldırdım.

"Allah'ım, bir yakışıklı geldi buraya."
Yanağına küçük bir buse bırakıp göz kırptım.
"Uykudan mı uyandın sen? İyi uyudun mu? Karnın aç mı?"

"Destur, bala bir nefes alsın Sahir ya."

"Sende yok diye kıskandın mı Asım Efendi?"

"Ne alakası var? Niye kıskanayım ki?"
Nemir'le Gaib aralarında kıkırdarken. Şahin, yanında duran Nemir'in omzuna vurdu. Çıkan çelik sesiyle Abdülhamid ağlamaklı bakışlarla bana bakıyordu.

"Şştt, bir şey yok oğlum. Bir uslu durun yahu, dışarıda kavga edersiniz."
Canını yakmadan başını okşayıp saçından öptüm. Bir anda gülümseyip kollarını salladı. Başımı yaklaştırdığımda minik elleriyle sakalımı okşadı.
"Tamam, minik Mürde, bu kadar oyun yeter. Amcalarınla da vedalaş hadi."
Geri çekilip diğerlerine sıra verdiğimde üçü de Abdülhamid'le vedalaşmak için sıraya girdi.

"Sen vedalaştınoğlunla?"

"Imm... Bilmiyorum, korkuyorum biraz. Ya..."

"Geri döneceğiz, söz veriyorum. Birimiz dönecek olsa bile bu sen olacaksın. Annesi her zaman yanında olacak. Bunun için her şeyi yaparım."

"Ama ben babasının da yanında olmasını istiyorum. O yüzden ben de ne olursa olsun seninle döneceğime söz veriyorum. Onu beraber yetiştireceğiz. Bizim yaşadığımız buhranları yaşamayacak."

"İnşallah..."

#Müellif

Kalbine saplanan ani sızıyla üzerinde silahlar olan masaya dayandı. Ağırdan gözleri kararırken kalbi sanki atmayı bırakmış ve dahi nefes alamaz hâle gelmişti. Maskesini tamamen başından atıp rahat bir nefes almak için kostümünün boyun kısmını açmaya çalıştı.
"Sehhar?!"

Mürdegân: Yeni Bir Dünya (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin